co bude nového?
Naposledy editováno 30.04.2013 19:33:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
zdend.a. píše: .. já ti dam kotel 2mt .. jj další rok určo jedu ani teď nwm proč jsem nejel letos,ale myslím že to bylo tím že se mě nechtělo jet samotnému většinou co mám kamoše motorkáře tak oni tohle moc neberou a mě to celkem zajímá tyhle závody tak proto aspon ty radvanice a těrlicko (indián)...jo a to bych nějakou babu musel mít ale stan mám
hej ja pojedu určitě tak mužem jet spolu2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
martin1 píše: larry-klidně i pozitiva, lidi co žíjí Hořicemi chtějí všechny info...už odfiltruj pitomce od fanoušků
§§..takže když se chystám na zimní lyžařskou sezonu a jezdím v současnosti na enduru,,chystáme účast jezdců v Irsku,a mám rád všechny závody RR bez ohledu kde se jedou...tak jsem pitomec!?
Naposledy editováno 03.11.2012 22:01:13
2LEKO píše: §§
..takže když se chystám na zimní lyžařskou sezonu a jezdím v současnosti na enduru,,chystáme účast jezdců v Irsku,a mám rád všechny závody RR bez ohledu kde se jedou...tak jsem pitomec!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
kaczenka píše: ..no vy tady perlíte taky se už 3 roky chystám, ale pokaždý mě do toho něco vlezlo..ten květen je vždycky jakejsi nabytej.. No ale vypadá to tam příští rok na slušnou sestavu, alespoň co se dopravních prostředků týče takže by byl hřích to prošvihnout
no, další hříšnice motorkářka
kaczenko kaczenko
přijeď nudit se nebudeš
ani ve chvíli kdy bude na trati klid
zdend.a. píše: .. já ti dam kotel 2mt .. jj další rok určo jedu ani teď nwm proč jsem nejel letos,ale myslím že to bylo tím že se mě nechtělo jet samotnému většinou co mám kamoše motorkáře tak oni tohle moc neberou a mě to celkem zajímá tyhle závody tak proto aspon ty radvanice a těrlicko (indián)...jo a to bych nějakou babu musel mít ale stan mám
na takovýhle akce můžeš přijet BEZ BAB
Naposledy editováno 04.11.2012 07:35:04
martin1 píše: larry-klidně i pozitiva, lidi co žíjí Hořicemi chtějí všechny info...už odfiltruj pitomce od fanoušků
to už neřeším
vím svoje
to není ani tak o pitomcích
ale o křivácích a lhářích.....
ale třeba i na ty jednou dojde
a veřejnost se dozví i tohle
Naposledy editováno 04.11.2012 09:36:47
2LEKO píše: §§
..takže když se chystám na zimní lyžařskou sezonu a jezdím v současnosti na enduru,,chystáme účast jezdců v Irsku,a mám rád všechny závody RR bez ohledu kde se jedou...tak jsem pitomec!?
když sem tady umravňován
tak mimo jiný i proto
že prej sem vztahovačnej
tvůj příspěvek je co???
nikdo nepíše že seš pitomec
a martin1 jistě nemyslel vůbec tebe
a ty tu kejháš jak potrefená husa
co je s tebou strejdo??
takovej si nikdy nebyl
jinak to slíbený tričko už vem ďas
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
fujitsubo píše: Bylo by skoda, kdyby v ramci 300zgh nejeli klasici... byla to vzdycky krasna podivana a hlavne ten zvuk
souhlasím
taky žeru ten krásnej zvuk
ale bohužel
už jsme vyzkoušeli tolik variant
ustupovali jsme, snažili se vyhovět připomínkám
vše si rozhodnou členové AMK
variant je několik
Klasici NE na 300ZGH
ale samostatně, ale NE jako JPHZM
ale skutečný rychlostní závod
dokonce i side by to tak chtěly
pak udělat druhej podnik
Klasik rychlostní závody vč side + např MONO + např 125SPP
a máš program na celej víkend
nebo Klasik rychlostní + IRRC + side + třeba ještě něco
možnosti k přemýšlení jsou
a jak to bude nerozhodne jeden nebo dva lidi
ale rozhodne většina demokratickým hlasováním
Naposledy editováno 04.11.2012 10:08:43
kluk, kterej chodí i sem do fora
Denis91, náš člena funkcionář
a taky technický komisař
uspěl ve výběrovém řízení a nyní pracuje
ve vývojovém team Ferrari F1
Scuderia v Maranello
jeho specializace je zavěšení kol
musí řešit různé požadavky inženýrů
které oni získávají při testech
v aerodynamickým tunelu
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
zatím jen v poloze obecné
Hořičáci spolupracují s jedním klubem
z té spolupráce možná vzejde závod JPHZM
je to město, které se taky proslavilo mimo jiné
i závody silničních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
tady nejde o to "ušetřit" počet kol
tedy lépe řečeno, tím, že nepojedou Klasici, tak navýšit
počet kol ostatním třídám
možná nějaký kolo navíc o.k.
ale myslím jet na 16 kol je utopie
podívej
pojedou SPP125
GP125+GP250
SPP250
mono+twin
600
1000
6 závodů
v sobotu se v klidu řádně potrenuje
v neděli můžou bejt warm-up
závody třeba + 2 kola navíc
"brzy" konec
lidi v klidu a včas domů
pořadatelé nebudou muset do 22h uklízet trať
pohoda klídek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
skarel píše: Kendoo> zatáčky se jezdily bez klasiků normálně, 4 kubatury, ty silné na 16 kol a šlo to. Ať rozhodne zájem diváků, klasici mají přece ČTT
lehká připomínka.. ..4 kubatury nezaplatí v dnešní době to, co pořadatel potřebuje a je pro něho nezbytné..16 kol polovina motorek by nedojela,jelikož by jim asi došel benzín...a ČTT není o rychlosti!
skarel píše: Kendoo> zatáčky se jezdily bez klasiků normálně, 4 kubatury, ty silné na 16 kol a šlo to. Ať rozhodne zájem diváků, klasici mají přece ČTT
Moc dobře bych si dovedl představit volnou do a nad 600 na 15 a klidně více kol ikdyž pak by exoti jako je Pearson vynikly ještě více
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2LEKO píše: lehká připomínka.. ..4 kubatury nezaplatí v dnešní době to, co pořadatel potřebuje a je pro něho nezbytné..16 kol polovina motorek by nedojela,jelikož by jim asi došel benzín...a ČTT není o rychlosti!
tím že bude sobota a neděle časově kratší
se ušetří náklady
hlavně v oblasti všemožných služeb
od WC..přes hasiče...scurity...časomíru...atd...
až po zdrav službu konče
Larry píše: tím že bude sobota a neděle časově kratší
se ušetří náklady
hlavně v oblasti všemožných služeb
od WC..přes hasiče...scurity...časomíru...atd...
až po zdrav službu konče
.tak jasně, ty noční jízdy v tréninkách a pozdní závody jsou skutečně riziko,aby se to vše časově stihlo a bylo to bezpečné!
Naposledy editováno 04.11.2012 20:20:50