globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zfrézování destiček
2.11.2012 v 10:21
Sorry za trochu moto off topic, ale potřeboval bych poradit. Mám Golfa 1,9 TDI z roku 06. Včera jsem měnil pneu za zimní a zjistil jsem, že přední kotouče jsou naprosto domrvený a z vnitřní strany to brzdí jen na cca 3 cm pruh (zvenku tak na 5 cm). Pokud to shrnu, tak dle velikost používané třecí plochy kotoučů auto brzdí tak na max. 50 % "účinné plochy". Destičky jsou ale jako nové. Masa mají ještě tak 7 mm.
Řeším teď dilema, zda k novým kotoučům nechat třecí materiál na destičkách srovnat do roviny na fréze a dát je tam zpět nebo desky vyhodit a koupit celou sadu kotoučů a destiček? Navíc, pokud jsou desky jako nové a takhle dodrbaly kotouče, tak jsou asi pěkně tvrdé a žerou je. Bylo by tedy lepší dát "kvalitnější" destičky, co nežerou kotouče, co?
Destičky tam bohužel dával předchozí majitel a už nepoznám, co je to za značku.

1 reakcí na tento příspěvek Zfrézování destiček

4.11.2012 v 10:04 | Nahoru | #1
No vzhledem k tomu, že zodpovídám v servise za mnou/námi provedené opravy brzd tak jist si můžu být pouze novým a nikoliv stočeným kotoučem, pokud se něco posere tak se svezu po výrobci kotouče a zodpovědnost za vady jde za ním, ale když se něco posere na stočeném kotouči tak se asi nesvezu po Frantovi od soustruhu, který to dělá jako fušku přes oběd...Přemýšlejte taky trochu jinak, dovezete mi auto do servisu, že vám kopou brzdy, křivé kotouče, chcete to mermomocí stočit(já vás s tím vyhodím, ale dejme tomu že jo), dovezu to ke Koudelkovi ten to spíchne na soustruhu (zas opomíjím fakt, že by se to mělo osoustružit na náboji auta kvůli boční házivosti), přivezu si osoustružené kotouče, které se zdají být jak nové, ale rovně se tváří pouze v soustruhu tak jak tam byly upnuty a sjety, na náboji kola to může házet ještě víc než před sjetím....Máte namontováno, jste spokojeni, zaplatíte, odjíždíte...za týden jedete na dovču, sjíždíte Grossglockner dolů naložení a ejhle ono to ztrácí brzd. účinek, kua, v lepším případě to opřete o svodidla a budete naživu. První co udělá 90% lidí bude po návratu u nás v servisu, držkovat a brečet jak jsme jim zkurvili brzdy a těm já ukážu jimi podepsaný účet kde je v poznámce uvedeno, že takto nestandardně upravený díl byl namontován na výslovnou žádost zákazníka(tudíž je slušně řečeno pošlu do prdele) a zbylých 10% příjde a řeknou, jsem kretén, měli jste pravdu, namontujte mi nové kotouče a brzdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zfrézování destiček

4.11.2012 v 10:12 | Nahoru | #2

dewwil píše: No vzhledem k tomu, že zodpovídám v servise za mnou/námi provedené opravy brzd tak jist si můžu být pouze novým a nikoliv stočeným kotoučem, pokud se něco posere tak se svezu po výrobci kotouče a zodpovědnost za vady jde za ním, ale když se něco posere na stočeném kotouči tak se asi nesvezu po Frantovi od soustruhu, který to dělá jako fušku přes oběd...Přemýšlejte taky trochu jinak, dovezete mi auto do servisu, že vám kopou brzdy, křivé kotouče, chcete to mermomocí stočit(já vás s tím vyhodím, ale dejme tomu že jo), dovezu to ke Koudelkovi ten to spíchne na soustruhu (zas opomíjím fakt, že by se to mělo osoustružit na náboji auta kvůli boční házivosti), přivezu si osoustružené kotouče, které se zdají být jak nové, ale rovně se tváří pouze v soustruhu tak jak tam byly upnuty a sjety, na náboji kola to může házet ještě víc než před sjetím....Máte namontováno, jste spokojeni, zaplatíte, odjíždíte...za týden jedete na dovču, sjíždíte Grossglockner dolů naložení a ejhle ono to ztrácí brzd. účinek, kua, v lepším případě to opřete o svodidla a budete naživu. První co udělá 90% lidí bude po návratu u nás v servisu, držkovat a brečet jak jsme jim zkurvili brzdy a těm já ukážu jimi podepsaný účet kde je v poznámce uvedeno, že takto nestandardně upravený díl byl namontován na výslovnou žádost zákazníka(tudíž je slušně řečeno pošlu do prdele) a zbylých 10% příjde a řeknou, jsem kretén, měli jste pravdu, namontujte mi nové kotouče a brzdy...



souhlas... jen takova poznamka - na skoleni o brzdach nam jasne rikali, ze technik, mechanik v servisu vylozene NESMI namontovat vadne, nespravne, nebo upravovane brzdove komponenty ani na vyslovne prani zakaznika, jinak jde v pripade pripadneho problemu odpovedost za servisem. docela jsme koukali...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist