globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zfrézování destiček
2.11.2012 v 10:21
Sorry za trochu moto off topic, ale potřeboval bych poradit. Mám Golfa 1,9 TDI z roku 06. Včera jsem měnil pneu za zimní a zjistil jsem, že přední kotouče jsou naprosto domrvený a z vnitřní strany to brzdí jen na cca 3 cm pruh (zvenku tak na 5 cm). Pokud to shrnu, tak dle velikost používané třecí plochy kotoučů auto brzdí tak na max. 50 % "účinné plochy". Destičky jsou ale jako nové. Masa mají ještě tak 7 mm.
Řeším teď dilema, zda k novým kotoučům nechat třecí materiál na destičkách srovnat do roviny na fréze a dát je tam zpět nebo desky vyhodit a koupit celou sadu kotoučů a destiček? Navíc, pokud jsou desky jako nové a takhle dodrbaly kotouče, tak jsou asi pěkně tvrdé a žerou je. Bylo by tedy lepší dát "kvalitnější" destičky, co nežerou kotouče, co?
Destičky tam bohužel dával předchozí majitel a už nepoznám, co je to za značku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zfrézování destiček

3.11.2012 v 23:06 | Nahoru | #1

dewwil píše: Ty jo, vždyť ty kotouče pokud nemáš extra car stojej nula nula prd, by mě zajímalo jestli si budeš stáčet nebo obrušovat kotouče na moto, který stojej o dost víc, tam každej se.e hrachy, ale rodinku klidně vyveze s pochybnejma brzdama, to se nezlobte, to mi hlava nebere....
Jinak ten servis nevlastním, jsem jen zaměstnanec, ale když jsi ve školícím středisku přes brzdové systémy Bosch (skoro ve všech novějších autech) a ukazujou nám tyto různě upravené kotouče a jiný bastly z vraků po crashi, kvůli neodborně upraveným brzdovým systémům tak to potěš prdel.
Ono ten kotouč osoustružit jde, že je "rovný", ale tím jak zeslabuješ materiál a opakovaně ho ohřeješ a schladíš tak dochází k deformacím a mikroprasklinám a vydrolování materiálu...až zas bude u mě nějaký takovýhle auto tak vám to nafotím



tak to je trošku blbost cos napsal s tím ohříváním a schlazením..víš jak jsou kotouče horké v normálním provozu?Možná víc než na tom soustruhu..Brzdový kotouč musí být na toto stavěný.

(reakce na) Zfrézování destiček

3.11.2012 v 23:34 | Nahoru | #2
dostal94> jasně, že se ohřívaj jak sviňa, ale na tom soustruhu ubereš už dost materiálu a tím ten kotouč zeslabíš tak, že už nebude mít odolnost vůči teplotám jako ten OK a může se pokroutit či prasknout...proč udávají výrobci minimálni tloušťku kotouče, jakože ti pak vylítnou sjetý destičky mezerou mezi třmenem a kotoučem??? Ten ohřev a zchlazení jsem nemyslel na tom soustruhu, tam si to chladíš, ale následným používáním již zeslabeného kotouče na autě/motorce...buď to píšu blbě, nebo jsi to špatně pochopil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist