globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zfrézování destiček
2.11.2012 v 10:21
Sorry za trochu moto off topic, ale potřeboval bych poradit. Mám Golfa 1,9 TDI z roku 06. Včera jsem měnil pneu za zimní a zjistil jsem, že přední kotouče jsou naprosto domrvený a z vnitřní strany to brzdí jen na cca 3 cm pruh (zvenku tak na 5 cm). Pokud to shrnu, tak dle velikost používané třecí plochy kotoučů auto brzdí tak na max. 50 % "účinné plochy". Destičky jsou ale jako nové. Masa mají ještě tak 7 mm.
Řeším teď dilema, zda k novým kotoučům nechat třecí materiál na destičkách srovnat do roviny na fréze a dát je tam zpět nebo desky vyhodit a koupit celou sadu kotoučů a destiček? Navíc, pokud jsou desky jako nové a takhle dodrbaly kotouče, tak jsou asi pěkně tvrdé a žerou je. Bylo by tedy lepší dát "kvalitnější" destičky, co nežerou kotouče, co?
Destičky tam bohužel dával předchozí majitel a už nepoznám, co je to za značku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zfrézování destiček

3.11.2012 v 17:45 | Nahoru | #1

Prajsak píše: dewwil> Každý to vidí jinak,ty děláš v servise a jestli je tvůj, je v tvém zájmu vyměnit co nejvíc dílů i za cenu strašení lidí. Já zase neznám nikoho kdo by si na stočené kotouče stěžoval.A o žádné chvilce ,že to funguje nemluvím.....tisíce kilometrů ,OSOBNÍ SKUTEČNOST



přesně tak..logicky se stáčení kotoučů nelíbí prodejcům autodílů a servisům ,taky mám na autě stočené kotouče,a vše je 100%.Jen se to musí umět stočit = na jedno upnutí,jinak to stojí za p...

(reakce na) Zfrézování destiček

3.11.2012 v 18:00 | Nahoru | #2

dostal94 píše: přesně tak..logicky se stáčení kotoučů nelíbí prodejcům autodílů a servisům ,taky mám na autě stočené kotouče,a vše je 100%.Jen se to musí umět stočit = na jedno upnutí,jinak to stojí za p...



Záleží kdo to dělá,ale hlavně na tom jak křivé jsou ty kotouče před soustružením,pokud mají dost masa a jsou hodně deformované musí se stejně vzít 2x někdy i 3x a nic zásadního to pro ně neznamená,na životnost to samo vliv má.Dříve byl soustruh na kotouče běžnou výbavou lepších servisů,je ale fakt že chlazené kotouče se jen "lízly".
Jinak také jsem viděl kotouč po srovnání prasknout,na Opelu Omeze B na dálnici,alu disk na kaši,chlápek měl kliku,že to ustál= chlazené kotouče raději nerovnat!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist