Řeším teď dilema, zda k novým kotoučům nechat třecí materiál na destičkách srovnat do roviny na fréze a dát je tam zpět nebo desky vyhodit a koupit celou sadu kotoučů a destiček? Navíc, pokud jsou desky jako nové a takhle dodrbaly kotouče, tak jsou asi pěkně tvrdé a žerou je. Bylo by tedy lepší dát "kvalitnější" destičky, co nežerou kotouče, co?
Destičky tam bohužel dával předchozí majitel a už nepoznám, co je to za značku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zfrézování destiček
mikro píše: Chlazení. takhle, vem si autokotouč,chlazenej. sice krásný, že je jak ementál. myšleno v tom správném směru. ale ono přimět vzduch aby putoval tam kam má. když kolikrát jaksi neni odkuď ten vzduch brát, případně, se mixuje dokola. Je to složité. pokuď kotouč s nějakým vyfrézovaným reliéfem. myslím si že přírůstek ke chlazení je 0.0000prd. Ale efekt je +200 klokanů ) Kolikrát se ti stalo že jsi zahřál brzdy na takovou mez že brzdnej učinek byl takový, že tě ohrozil?
Jenže přední kotouče u aut (modernějších) jsou chlazené. Chlazení probíhá tak, že vzduch prochází žebrováním uprostřed kotouče. Proč ten kus železa ještě nějak provrtávat a zeslabovat.
No-limits píše: Jenže přední kotouče u aut (modernějších) jsou chlazené. Chlazení probíhá tak, že vzduch prochází žebrováním uprostřed kotouče. Proč ten kus železa ještě nějak provrtávat a zeslabovat.
Tohle samorřejmně vím. Právě přesvedčit vzduch aby běhal, vnitřkem kotouče, aby se bral čerstvý studený a ten "ohřátý" se odváděl..
Proto píšu, dát co tam má být. a na nějaký labelstyling se vysrati
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |