paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2013 v 21:18 | Nahoru | #1
Dovi> Okej tak som sa mozno zmylil no :D je to 6 kvalt ale 6 som ani nemal mal som 5 :D do kopca to ide nadherne SILA TAM JE OHROMNA FAKT..lens a pytam ze tych 104 ci je normalne... tachometrovych samozrejme a silu acina stracat asi az na tych 104 ale mozno by to viac islo ale nebola moc dlha cesta.. ja to skusim nabuduce ale akoze od tej 100-vky idu tie kilometre pomaly ja to aj na vasich Hondach CRF ze od 100 to pomaly ide ?...ak ano tak potom by to dalo viac len nedrzim plyn.. Dovi cim myslis ze to je ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2013 v 21:45 | Nahoru | #2

Alltec píše: je to 6 kvalt ale 6 som ani nemal mal som 5 :D do kopca to ide nadherne SILA TAM JE OHROMNA FAKT... tachometrovych samozrejme a silu zacina stracat asi az na tych 104


Důležitá otázka a ještě důležitější odpověď:

JAKÉ JSOU OTÁČKY MOTORU NA TU PĚTKU PŘI TĚCH 104 KM/H ??

Není to už náhodou v červenejch?
Nezasahuje omezovač?




Alltec píše: od tej 100-vky idu tie kilometre pomaly ja to aj na vasich Hondach CRF ze od 100 to pomaly ide ?


Pohybové energie (hnací síly) dodáváš motorce stále stejně, ale protože její kinetická energie roste se čtvercem rychlosti, tak čím větší je rychlost motorky, tím pomaleji může její rychlost růst.
A toto by platilo ve vakuu při nulovém odporu vzduchu a při nulovém valivém odporu.
V reálu pak při vysoké rychlosti jsou odpor vzduchu a ostatní jízdní odpory už tak vysoké, že jejich nárlst nedokáže výkon motoru už překonat a je tím dosaženo maximální rychlosti - celá síla motoru je spotřebována na pokrytí těchto ztrát a odporů.

Proto je jasný ze samotné fyzikální podstaty, že čím rychleji jedeš, tím menší je akcelerace - tím pomaleji jde nahoru i rychlost motorky...




Alltec píše: ...ak ano tak potom by to dalo viac len nedrzim plyn..


Nevím, jestli Ti dobře rozumím - chceš tím snad říct, že si stěžuješ na nízkou maximálku, ale přitom ani nedáváš plný plyn?????
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 17 Včera v 10:25 Deadman
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 233 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick


TOPlist