globalmoto_kveten





Téma: wsbk 2014
30.10.2012 v 21:43
Tak je to zde. Bridgepoint koupil vedle GP také WSBK, do čela dosadil Carmella Ezpeletu a nyní se již připravuje zrušení tříd Stock 1000 (1200) a Stock 600. Superbiky a Supersporty by měly převzít pravidla tříd stockových.
Nově má vzniknout třída produkčních 250. (trošku v tom vidím zrcadlení GP)
Co vy na to?

Blokovaní uživatelé: desmo69
Anketa: Nová pravidla WSBK pro rok 2014 hodnotím:
Výborné! Konečně.
30%
12
Nevím, promyslím si to.
3%
1
Hoďte síť na nového šéfa šampionátu- šílence.
55%
22
Netuším, oč jde,ale chci hlasovat!
13%
5
Předchozí
1 2 3
Následující

wsbk 2014

30.10.2012 v 22:39 | Nahoru | #1
Produkční 250 jsou "mrtvá" třída. To by byla blbost. Pokud by se teda nejelo na motorkách z Asijského trhu.

1 reakcí na tento příspěvek wsbk 2014

30.10.2012 v 22:54 | Nahoru | #2
Matrix: Yamaha, Honda, Kawa, KTM.... což o to. Značek, vč. asijských by bylo asi dost. Nesmysl je to technicky.
Edit: Koukám, že Desmo ještě nehlasoval.

Naposledy editováno 30.10.2012 22:55:26

wsbk 2014

30.10.2012 v 23:20 | Nahoru | #3
nic moc anketa hele..dals vicemen jenom moznosti "ano vyborny!" a nebo "ne uplne nahovno!" ...takle to delat nejde jestli z toho chces mit trochu "seriozni vysledek"

wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2012 v 06:49 | Nahoru | #4
Pod takovým "menegerem" to ani jinak dopadnout nemohlo. Přesně takto to bylo pro nezaslepené jasné už před rokem, kdy se zrodily "geniální SPZ-CRT"
a)- reglementama se tak omezí prototypy, aby to nejelo rychlej jak CRT
b)- sbk budou rychlejší než "královská" a tak se zreglementují i ony
c)- ale to by zas byly v litrech NEJ štoky, a tak se zřejmě jednodušu zruší, páč tam už není co proti sérii "reglementovet"

Snad pak SPZka nebude omezovat fabrikám sériovou produkci, páč ta bude na vyšším technologickém stupni , než jeho slvná "královská" v podobě CRT

wsbk 2014

31.10.2012 v 09:08 | Nahoru | #5
Já jsem hlasoval výborně-konečně protože mi přijde současný stav tj. tuším 16 "supermotorek" docela málo. Je to logická možnost jak to závodění zlevnit. Proč ho nepřiblížit víc těm sériovým motorkám? Vždyť z nich údajně mají vycházet ne?

Problém je že závodní víkend přijde o dvě závodní třídy? Nebo teda jednu? Docela zajímavá mi přijde i ta údajná kubatura 250. To tam budou jezdit sériový 250 11kW nebo 25kW? To by byla pro teenagery docela sledovaná třída ne:) Táta pak tu samou koupí v obchodě a mladej bude dělat machry před školou a balit buchty.

1 reakcí na tento příspěvek wsbk 2014

31.10.2012 v 16:35 | Nahoru | #6
V anketě nehlasuji, není totiž zatím o čem. To však nebrání věčným "bojovníkům" proti SPZ-mužíkovi, aby toho okamžitě nevyužili a nepřešli do dalšího "svatého" útoku. Jako záminka jim k tomu postačuje soukromá úvaha redaktora Gunthera Wiesingera z webu časopisu Speedweek. A už je z toho bouře ve sklenici vody, už se vypisují ankety atd. Přitom se zatím konkrétně nikde nejednalo, žádné změny ještě nikdo neposvětil. Nevadí, kost byla předhozena - trhejte! Jedinou zatím potvrzenou změnou je start nové pohárové třídy motocyklů Honda 250, jako náhrada za KTM Duke 690. A to si zcela soukromě myslím, že bude pro mladé, začínající jezdce, daleko přijatelnější kategorie. ( Troufnu si tvrdit , že by to mohla být i cesta pro naše mladé jezdce v MČR, pokud by tato třída nahradila 125 SP/ GP/ Moto3.) V anketě budu hlasovat, až bude o čem.

wsbk 2014

31.10.2012 v 16:38 | Nahoru | #7
Josef 58- Nesmíš všechno polykat hned i s navíjákem.

(reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 16:49 | Nahoru | #8
Marex> Honda má 250, ale ne na sport. Kawa už má 300 a KTM je naháč a jenom 200. Yamaha dělá snad jen enduro ve 250.

Naposledy editováno 31.10.2012 16:49:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 20:20 | Nahoru | #9

mamba54 píše: V anketě nehlasuji, není totiž zatím o čem. To však nebrání věčným "bojovníkům" proti SPZ-mužíkovi, aby toho okamžitě nevyužili a nepřešli do dalšího "svatého" útoku. Jako záminka jim k tomu postačuje soukromá úvaha redaktora Gunthera Wiesingera z webu časopisu Speedweek. A už je z toho bouře ve sklenici vody, už se vypisují ankety atd. Přitom se zatím konkrétně nikde nejednalo, žádné změny ještě nikdo neposvětil. Nevadí, kost byla předhozena - trhejte! Jedinou zatím potvrzenou změnou je start nové pohárové třídy motocyklů Honda 250, jako náhrada za KTM Duke 690. A to si zcela soukromě myslím, že bude pro mladé, začínající jezdce, daleko přijatelnější kategorie. ( Troufnu si tvrdit , že by to mohla být i cesta pro naše mladé jezdce v MČR, pokud by tato třída nahradila 125 SP/ GP/ Moto3.) V anketě budu hlasovat, až bude o čem.



Cože? Kdo na koho útočí? Nikoho k ničemu nenabádám, nikoho netrhám, na nikoho neútočím, na nikoho nenadávám. Prostě chci vědět, jaký názor na to mají místní diskutéři.
Schválně si k tomu vezmi brýle a přečti si to ještě jednou. Nikde tam totiž nepíšu, že by za to mohl Ezpeleta.
Mně to spíš připadá tak, že někteří poslušní psíci tolik potřebují hájit svého pána, že okusují i sádrové trpaslíky v záhoncích s kedlubnami.

1 reakcí na tento příspěvek wsbk 2014

31.10.2012 v 20:31 | Nahoru | #10
Jako ale hoši ty wsbk se musí omezit. Vám není divné že obojí motopg a superbiky maji 1000 (1200) kubíků a Wsbk zajíždí jen o 1-2 sek pomalejší kola? To pak postrádá smysl. Trochu by to ostrouhat wsbk chtělo ale ne zas tak radikálně. Nevíte kdy se jedou další testy Wsbk. Zajímalo by mě ak se zmátoří Ducati panigale.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 21:25 | Nahoru | #11

AdosR píše: Jako ale hoši ty wsbk se musí omezit. Vám není divné že obojí motopg a superbiky maji 1000 (1200) kubíků a Wsbk zajíždí jen o 1-2 sek pomalejší kola? To pak postrádá smysl. Trochu by to ostrouhat wsbk chtělo ale ne zas tak radikálně. Nevíte kdy se jedou další testy Wsbk. Zajímalo by mě ak se zmátoří Ducati panigale.


Naprostý souhlas!!! NAPROSTÝ!!!

wsbk 2014

31.10.2012 v 22:02 | Nahoru | #12
...a ve finále to skončí šampionátem jízdy pomalosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 22:04 | Nahoru | #13

Marex píše: Naprostý souhlas!!! NAPROSTÝ!!!



Obsah už tyto 2 kubatury mají stejný, a v brně dal sykes 1.58 a lorenzo 1:55.8. Už se bijou mezi sebou časově. Jako jo radši si pustím wsbk pro větší atraktivitu závodů. Ale fakt už to je podivné aby wsbk mohly vyměnit za rok 25-30 motoru a Motogp 6? Za další jo beru kdyby nebyly továrny v motogp omezený 6 motorama možná by jezdili kola o 0.5 sekundy rychleji. Pak by to byla ještě větší vražda. Ty wsbk by měli jezdit cca 5-6 sekund za motogp. Aspon. Trochu jim omezit upravy ale ne zas z toho udělat stocky. Je to těžký. Protože časy horší o 6-7 sekund jezdí zas už 600 supersporty. Nebude to jednoduchý. Jak vidíme sykese a kawu ve Valencii ty 17 kola nebudou zas tak veliký rozdíl. A tak bych pokračoval. Něco omezil a podíval se na časy a pak řekl co dál a né to hned zhodit na uroven stocků a zdár...

Naposledy editováno 31.10.2012 22:10:57

wsbk 2014

31.10.2012 v 22:20 | Nahoru | #14
A to ještě ty 2-3 sekundy co ztrácí wsbk jsou z poloviny kvůli pneumatikam pirelli vs bridgestone. Ikdyž bridge taky nejsou asi ted supr. Jezdci na ně občas plivou a minulý rok víc. Hold to není žádná prdel udělat na ty 260 konový monstra.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 22:47 | Nahoru | #15

AdosR píše: Obsah už tyto 2 kubatury mají stejný, a v brně dal sykes 1.58 a lorenzo 1:55.8. Už se bijou mezi sebou časově. Jako jo radši si pustím wsbk pro větší atraktivitu závodů. Ale fakt už to je podivné aby wsbk mohly vyměnit za rok 25-30 motoru a Motogp 6? Za další jo beru kdyby nebyly továrny v motogp omezený 6 motorama možná by jezdili kola o 0.5 sekundy rychleji. Pak by to byla ještě větší vražda. Ty wsbk by měli jezdit cca 5-6 sekund za motogp. Aspon. Trochu jim omezit upravy ale ne zas z toho udělat stocky. Je to těžký. Protože časy horší o 6-7 sekund jezdí zas už 600 supersporty. Nebude to jednoduchý. Jak vidíme sykese a kawu ve Valencii ty 17 kola nebudou zas tak veliký rozdíl. A tak bych pokračoval. Něco omezil a podíval se na časy a pak řekl co dál a né to hned zhodit na uroven stocků a zdár...



No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 23:04 | Nahoru | #16

Marex píše: Cože? Kdo na koho útočí? Nikoho k ničemu nenabádám, nikoho netrhám, na nikoho neútočím, na nikoho nenadávám. Prostě chci vědět, jaký názor na to mají místní diskutéři.
Schválně si k tomu vezmi brýle a přečti si to ještě jednou. Nikde tam totiž nepíšu, že by za to mohl Ezpeleta.
Mně to spíš připadá tak, že někteří poslušní psíci tolik potřebují hájit svého pána, že okusují i sádrové trpaslíky v záhoncích s kedlubnami.

Vem si brýle a přečti si moji reakci ještě jenou a pomalu. Nejmenoval jsem tebe. Jen jsem napsal, že to nebrání "věčným bojovníkům". Myslím, že je rozpoznáš taky. není to tak složité.

(reakce na) wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2012 v 23:08 | Nahoru | #17

Marex píše: No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.



Neví co chcou. Z 500 dvoutaktů se přešlo na litry. Pak na 800 aby to nebylo tak rychlé. Pak to bylo najednou moc rychlé v zatáčkách a ted zas 1000 ccm. Za další ta finanční krize taky dělá svoje. Kawa a suza to vzdaly v motogp. A za stálého hádání spztky a dorny a asociace továren z toho vzniklo to co z toho je.

(reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 23:09 | Nahoru | #18

Marex píše: Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.





Naposledy editováno 31.10.2012 23:09:42

wsbk 2014

1.11.2012 v 07:32 | Nahoru | #19
Největší chybou je už to, že ty dva původně zcela odlišné šampionáty si mohou konkurovat. Proto je třeba je vrátit k původním účelům, kvůli kterým vznikly.

1 reakcí na tento příspěvek wsbk 2014

1.11.2012 v 10:29 | Nahoru | #20
A co kdyby se zrušil ten drahej šampionát a veškerá pozornost se věnovala tomu levnějšímu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 10:36 | Nahoru | #21

mamba54 píše: Vem si brýle a přečti si moji reakci ještě jenou a pomalu. Nejmenoval jsem tebe. Jen jsem napsal, že to nebrání "věčným bojovníkům". Myslím, že je rozpoznáš taky. není to tak složité.


Já brýle nenosím. Čtu dobře i bez nich. Máš krátkou paměť. Vzal jsi mne do huby jako autora vlákna. Tady ti to připomínám: "A už je z toho bouře ve sklenici vody, už se vypisují ankety atd."
Nebo si to nemám spojovat s těmi výkřiky zoufalství, co jsi psal před tím? Tak to budeš muset asi psát příspěvky odděleně, páč tomu jinak rozumnět nelze.
Edit: Myslím, že jsi si pěkně naběhl.

Naposledy editováno 01.11.2012 10:43:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 10:40 | Nahoru | #22

PityGPX píše: A co kdyby se zrušil ten drahej šampionát a veškerá pozornost se věnovala tomu levnějšímu?


Mamba a Desmo by se vzali za ruce a šli by skočit do Macochy. Taťku vezměte s sebou kluci.

Edit: Mamba: Největší chybou je už to, že ty dva původně zcela odlišné šampionáty si mohou konkurovat. Proto je třeba je vrátit k původním účelům, kvůli kterým vznikly.

O.K. Pak bychom na tom ale měli paralelně pracovat i v GP. Nebo tobě Moto2 a CRT připadají, že nepopírají ducha soutěžení továren a jezdců po celém světě?

Naposledy editováno 01.11.2012 10:43:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 11:18 | Nahoru | #23

Marex píše: Já brýle nenosím. Čtu dobře i bez nich. Máš krátkou paměť. Vzal jsi mne do huby jako autora vlákna. Tady ti to připomínám: "A už je z toho bouře ve sklenici vody, už se vypisují ankety atd."
Nebo si to nemám spojovat s těmi výkřiky zoufalství, co jsi psal před tím? Tak to budeš muset asi psát příspěvky odděleně, páč tomu jinak rozumnět nelze.
Edit: Myslím, že jsi si pěkně naběhl.

Ať dělám, co dělám, tvé jméno tam nevidím. Ale nakonec, proč ne? Vždyť jsi tu anketu vypsal, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 11:24 | Nahoru | #24

Marex píše: Mamba a Desmo by se vzali za ruce a šli by skočit do Macochy. Taťku vezměte s sebou kluci.

Edit: Mamba: Největší chybou je už to, že ty dva původně zcela odlišné šampionáty si mohou konkurovat. Proto je třeba je vrátit k původním účelům, kvůli kterým vznikly.

O.K. Pak bychom na tom ale měli paralelně pracovat i v GP. Nebo tobě Moto2 a CRT připadají, že nepopírají ducha soutěžení továren a jezdců po celém světě?

Tedy nevím jak ty, ale já na ničem pracovat nehodlám. Ani paralelně, ani sériově. Já jsem jen obyčejný fanda, bez ambicí něco změnit. Jestli ty se cítíš na provedení změny, tak já ti slibuju, že ti aspoň budu držet palce.

(reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 11:56 | Nahoru | #25

mamba54 píše: Ať dělám, co dělám, tvé jméno tam nevidím. Ale nakonec, proč ne? Vždyť jsi tu anketu vypsal, nebo ne?


Slovíčkaření.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 11:57 | Nahoru | #26

mamba54 píše: Tedy nevím jak ty, ale já na ničem pracovat nehodlám. Ani paralelně, ani sériově. Já jsem jen obyčejný fanda, bez ambicí něco změnit. Jestli ty se cítíš na provedení změny, tak já ti slibuju, že ti aspoň budu držet palce.


Opět slovíčaříš. Je to trapný Mambo!!! Něco konstruktivního napiš. Dík.

(reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 12:08 | Nahoru | #27

Marex píše: Opět slovíčaříš. Je to trapný Mambo!!! Něco konstruktivního napiš. Dík.

Konstruktivně jsem se vyčerpal v příspěvku #9.

wsbk 2014

1.11.2012 v 12:09 | Nahoru | #28
Pardon, oprava #6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 17:06 | Nahoru | #29

Marex píše: No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.



Co to zas je za blbost? jak nahony vzdáleny? Čím? To už mají dle tebe jezdit na rovinkách 400km/h a v zatáčkách nejít pod 200km/h, aby se to byl dle pana marexe adekvátní rozdíl k superbikům? To do toho mají cpát další bilióny kvůli tomu, že si nějací šašci u sbk řekli, že "MAREXOVA CENZURA PRO BLAHO SVĚTA" na původní koncepci sbk, upravených sériovek, a budou si z toho dělat nějakou pseudosériovoprototypovoumíchanici? jak psal mamba..ať se to vrátí do původní koncepce proč tenhle šampionát vůbec vznikl..a né vymýšlet co s motogp. Motogp je tam kde má být. Prorotyp co s 6ti motory na sezónu zajíždí 350km/h a o tam cca 4sec rychlejš než se stejným objemem superbiky co používaj kolem miliónu motorů. Takže kde dle tebe mají ještě technologicky zajít?

Naposledy editováno 01.11.2012 21:32:00

wsbk 2014

1.11.2012 v 17:21 | Nahoru | #30
Původní koncepce wsbk byla upravené Motorky které šli do výroby, jenže tyto motorky jsou čím dál výkonější, a čím dal propracovanější. Wsbk mají nějaké limity co můžou a nemůžou upravovat. No ale prostě mezi sebou zápasý už x let a z toho plyne vývoj hold. Posrali to tím že zvedli obsahy na 1000 a 1200 ccm. Myslím. Dnešní 1000 ccm sporty mají 195-200 kní (bmw zx-10r) tam nahážeš ladák, svody, chladič, filtr, power komander a hned to má 220 koní... Že by to stáhnout zas na 750 ccm a 1000 je blbot to by zas stálo peněz vymyslet nový motorky apod. A když se wsbk vrátí tam kde byli a budou to lehce upravené motorky tak se budou muset zrušit stocky 1000 a 600 hold. Ale už v roce 2000 ty wsbk mašiny upravovali hoodně. Stačilo by nenaházet na ty litrový potvory jiný kyvky a dát tam lehce upravený vidlice a né ohnlisi za x mega a časy by byly hned jinde

Naposledy editováno 01.11.2012 17:25:34
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist