Téma: wsbk 2014
30.10.2012 v 21:43
Tak je to zde. Bridgepoint koupil vedle GP také WSBK, do čela dosadil Carmella Ezpeletu a nyní se již připravuje zrušení tříd Stock 1000 (1200) a Stock 600. Superbiky a Supersporty by měly převzít pravidla tříd stockových.
Nově má vzniknout třída produkčních 250. (trošku v tom vidím zrcadlení GP)
Co vy na to?

Blokovaní uživatelé: desmo69
Anketa: Nová pravidla WSBK pro rok 2014 hodnotím:
Výborné! Konečně.
30%
12
Nevím, promyslím si to.
3%
1
Hoďte síť na nového šéfa šampionátu- šílence.
55%
22
Netuším, oč jde,ale chci hlasovat!
13%
5

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 22:47 | Nahoru | #1

AdosR píše: Obsah už tyto 2 kubatury mají stejný, a v brně dal sykes 1.58 a lorenzo 1:55.8. Už se bijou mezi sebou časově. Jako jo radši si pustím wsbk pro větší atraktivitu závodů. Ale fakt už to je podivné aby wsbk mohly vyměnit za rok 25-30 motoru a Motogp 6? Za další jo beru kdyby nebyly továrny v motogp omezený 6 motorama možná by jezdili kola o 0.5 sekundy rychleji. Pak by to byla ještě větší vražda. Ty wsbk by měli jezdit cca 5-6 sekund za motogp. Aspon. Trochu jim omezit upravy ale ne zas z toho udělat stocky. Je to těžký. Protože časy horší o 6-7 sekund jezdí zas už 600 supersporty. Nebude to jednoduchý. Jak vidíme sykese a kawu ve Valencii ty 17 kola nebudou zas tak veliký rozdíl. A tak bych pokračoval. Něco omezil a podíval se na časy a pak řekl co dál a né to hned zhodit na uroven stocků a zdár...



No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.

(reakce na) wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2012 v 23:08 | Nahoru | #2

Marex píše: No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.



Neví co chcou. Z 500 dvoutaktů se přešlo na litry. Pak na 800 aby to nebylo tak rychlé. Pak to bylo najednou moc rychlé v zatáčkách a ted zas 1000 ccm. Za další ta finanční krize taky dělá svoje. Kawa a suza to vzdaly v motogp. A za stálého hádání spztky a dorny a asociace továren z toho vzniklo to co z toho je.

(reakce na) wsbk 2014

31.10.2012 v 23:09 | Nahoru | #3

Marex píše: Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.





Naposledy editováno 31.10.2012 23:09:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

1.11.2012 v 17:06 | Nahoru | #4

Marex píše: No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.



Co to zas je za blbost? jak nahony vzdáleny? Čím? To už mají dle tebe jezdit na rovinkách 400km/h a v zatáčkách nejít pod 200km/h, aby se to byl dle pana marexe adekvátní rozdíl k superbikům? To do toho mají cpát další bilióny kvůli tomu, že si nějací šašci u sbk řekli, že "MAREXOVA CENZURA PRO BLAHO SVĚTA" na původní koncepci sbk, upravených sériovek, a budou si z toho dělat nějakou pseudosériovoprototypovoumíchanici? jak psal mamba..ať se to vrátí do původní koncepce proč tenhle šampionát vůbec vznikl..a né vymýšlet co s motogp. Motogp je tam kde má být. Prorotyp co s 6ti motory na sezónu zajíždí 350km/h a o tam cca 4sec rychlejš než se stejným objemem superbiky co používaj kolem miliónu motorů. Takže kde dle tebe mají ještě technologicky zajít?

Naposledy editováno 01.11.2012 21:32:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist