Nově má vzniknout třída produkčních 250. (trošku v tom vidím zrcadlení GP)
Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014
Marex píše: Naprostý souhlas!!! NAPROSTÝ!!!
Obsah už tyto 2 kubatury mají stejný, a v brně dal sykes 1.58 a lorenzo 1:55.8. Už se bijou mezi sebou časově. Jako jo radši si pustím wsbk pro větší atraktivitu závodů. Ale fakt už to je podivné aby wsbk mohly vyměnit za rok 25-30 motoru a Motogp 6? Za další jo beru kdyby nebyly továrny v motogp omezený 6 motorama možná by jezdili kola o 0.5 sekundy rychleji. Pak by to byla ještě větší vražda. Ty wsbk by měli jezdit cca 5-6 sekund za motogp. Aspon. Trochu jim omezit upravy ale ne zas z toho udělat stocky. Je to těžký. Protože časy horší o 6-7 sekund jezdí zas už 600 supersporty. Nebude to jednoduchý. Jak vidíme sykese a kawu ve Valencii ty 17 kola nebudou zas tak veliký rozdíl. A tak bych pokračoval. Něco omezil a podíval se na časy a pak řekl co dál a né to hned zhodit na uroven stocků a zdár...
Naposledy editováno 31.10.2012 22:10:57
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014
AdosR píše: Obsah už tyto 2 kubatury mají stejný, a v brně dal sykes 1.58 a lorenzo 1:55.8. Už se bijou mezi sebou časově. Jako jo radši si pustím wsbk pro větší atraktivitu závodů. Ale fakt už to je podivné aby wsbk mohly vyměnit za rok 25-30 motoru a Motogp 6? Za další jo beru kdyby nebyly továrny v motogp omezený 6 motorama možná by jezdili kola o 0.5 sekundy rychleji. Pak by to byla ještě větší vražda. Ty wsbk by měli jezdit cca 5-6 sekund za motogp. Aspon. Trochu jim omezit upravy ale ne zas z toho udělat stocky. Je to těžký. Protože časy horší o 6-7 sekund jezdí zas už 600 supersporty. Nebude to jednoduchý. Jak vidíme sykese a kawu ve Valencii ty 17 kola nebudou zas tak veliký rozdíl. A tak bych pokračoval. Něco omezil a podíval se na časy a pak řekl co dál a né to hned zhodit na uroven stocků a zdár...
No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.