globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení GS 500
 
28.10.2012 v 18:53
Zdravím ,tent dotaz je spise mireny na majitele suzuki gs 500 f,mam tuto moto r.v. 2006 a chtel bych ji odskrtit, mate s tim nejake zkusenosti, popripade co vse se tam musi menit a kolik to cca stoji, predem diky za rady :)

Odškrcení GS 500

28.10.2012 v 20:50 | Nahoru | #1
Pokud vím, buď byla škrcená zarážkou na plynu. Nešel tedy vytočit na maximum. Případně se škrtila jinýma tryskama. O jiném způsobu jsem neslyšel. u trysek stačí koupit originál neškrcené a výměna tak strašná není, ale já bych si na to sám netroufl . Vyjde to na pár kaček.

Edit: Tak takhle to nejni, ale trysky jsem trefil

Naposledy editováno 29.10.2012 19:33:01

Odškrcení GS 500

28.10.2012 v 21:31 | Nahoru | #2
Pokud to chceš "odškrtit" podle zákona,tak není nic jednoduššího,než zajet do autorizovaného servisu a oni už se o vše postarají.Cena 4500 korun plus jedna návštěva na dopravce a doplatíš 50 korun.To je celé,ale to asi nechceš.

Varianta "mimo zákon" zajedeš do jakéhokoliv schopného servisu a tam požadované díly objednají nové,nebo případně použité a přehodí ti to.Cena s prací plus mínus 2500 korun.

Je to na tobě

Odškrcení GS 500

28.10.2012 v 21:59 | Nahoru | #3
A ještě doplním,že "odškrcení" spočívá ve výměně šoupátek v karburátorech.Popřípadě jejich zalepení(musíš vědět,kde a jak a čím) To je nejlevnější varianta,protože nemusíš objednávat ty nejdražší díly,ale to zalepení se musí udělat opravdu poctivě.

Odškrcení GS 500

28.10.2012 v 22:42 | Nahoru | #4
Zalepit to zase neni takova veda , zadne namahani to zvladnes.

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500

28.10.2012 v 23:56 | Nahoru | #5
Neměl jsem GS500 tak dlouho, abych do detailu řešil škrcení, nicméně důležitá všc. Škrcení je mj. řešeno výřezem v šoupátku a toto je nutno při "odškrcení" vyřešit precizně, jak již bylo zmíněno. Častou chybou je nekvalitnitní zaslepení výřezů, které se utrhne a motorka potom nejede na plný výkon.
Proto je třeba napřed pořešit šoupátka v karbcích a pak teprve se starat o další metody škrcení.

(reakce na) Odškrcení GS 500

29.10.2012 v 15:11 | Nahoru | #6
J.M.K.> Přesně tak.Také jsem to měl nekvalitně zalepené.Ani jsem o tom nevěděl.Přišlo se na to až při legálním odškrcování v autorizovaném servisu (kvůli tomu,že jsem měl strach jezdit s 25 kw jen v TP).Zkrátka se kousek lepidla,nebo té hmoty kterou byly zaslepené ty dírky,vlivem vibrací vydrolil.Po namontování origo šoupátek na 33 kw šla motorka daleko lépe za plynem a i zvuk se zlepšil

2 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500

29.10.2012 v 15:24 | Nahoru | #7
Potřeboval bych to nelegálně, je mi totiž zatím jen 19, takže pokud jsem to dobře pochopil stačí pouze zalepit díry v šoupatku ?

(reakce na) Odškrcení GS 500

29.10.2012 v 15:56 | Nahoru | #8
Kejch> zalepit diry v soupatku a pretryskovat ;)

Odškrcení GS 500

30.10.2012 v 17:51 | Nahoru | #9
Vykašli se na to, kup si za litr jetý neškrcený karbce a máš klid, a máš origo sadu i full verzi. 2500Kč bych musel být padlej na hlavu
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/

(reakce na) Odškrcení GS 500

31.10.2012 v 18:30 | Nahoru | #10

Kejch píše: Potřeboval bych to nelegálně, je mi totiž zatím jen 19, takže pokud jsem to dobře pochopil stačí pouze zalepit díry v šoupatku ?



Toto je snad zbytečné komentovat a nebudu se po statisící opakovat, jak si potom budeš zahrávat.

Odškrcení GS 500

1.11.2012 v 09:14 | Nahoru | #11
Při odškrcení mně blahé paměti měnili i trysky (rv1992)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist