globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

30.10.2012 v 08:34 | Nahoru | #1
Pánové tak já se snažim prodat BMW K 1200 LT rv.2000 se 123tis a každopádně je to v ČR neprodejné, soudě dle reakcí. Všechny stejně staré motorky mají v inzerci najeto za 12 let kolem 30-60tis což je strop. Počítám li dobře tak to je 2500-5000km ročně u cesťáku za kterej někdo vyhodil 700tis?? To je jedna dovča i pro ty co nejezdí. Osobně mám za dvě sezony 47tis a to jsem ještě neskončil. V zimě jsem ve 102 tis měřil tlaky, které jsou ve stavu nového stroje ve vzájemném rozpětí do 0,3 baru což je skoro nemožný jinak z oprav při kopi nová spojka v 76 tis, ve 104tis ložisko zadního kola, lehce zpuchřelá sběrná hadice odvzdušnění klikové skříně u karburátorů ve 102tis. Ventily jsem dvakrát po 20tis. jen kontroloval neboť jsou v toleranci. Ještě byl měněnej v 60 tis napínák rozvodového řetězu, kterej je ale prej vždy jako novej. Kotouče jsou původní bez známek zjevného opotřebení. Než bych dával stroj za nesmyslnou cenu, budu raději spokojeně jezdit dál

Naposledy editováno 30.10.2012 08:38:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

30.10.2012 v 12:31 | Nahoru | #2

Mira-KT píše: Pánové tak já se snažim prodat BMW K 1200 LT rv.2000 se 123tis a každopádně je to v ČR neprodejné, soudě dle reakcí.


Ahoj potkaly jsme se letos na srazu,mohu potvrdit že jsem viděl to BMW LT na vlastní oči a mít peníze tak ho beru,tady tyhle motory snesou 300tis.km a více jsou to na to dělané motory a pokud se k tomu někdo nechová jako prase tak motorka ho přežije.
A máš pravdu pokud to někdo nezná tak je u nás neprodejná tak jako moje,já ji chci prodat a koupit zpět LT ikdyby mněla 150tis na tachometru,ale poctivého majitele jako ty,který tomu dá to co má.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist