a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
2stroke píše: Bráchova stará GPZ 750 z roku 86 má najeto odhadem tak 250 000 a pořád jede jak za mlada...
tak to má brácha z prdele kliku, protože zrovna GPZka byly dost podceněný na hlavy. Žraly oleje vrchem. Přehřejvaly se na hlavách a pak šly do háje vodítka ventilů. Nějak tam nebylo dobře vyřešený mazání vaček či co.Stačilo v parným létě projíždět městem a stát na semaforech. Každý GPZtko po studeným nastartování dělalo takový zvuky, jako moje Duckna když je dobře seřízená
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
t_freedom píše: tak to má brácha z prdele kliku, protože zrovna GPZka byly dost podceněný na hlavy. Žraly oleje vrchem. Přehřejvaly se na hlavách a pak šly do háje vodítka ventilů. Nějak tam nebylo dobře vyřešený mazání vaček či co.Stačilo v parným létě projíždět městem a stát na semaforech. Každý GPZtko po studeným nastartování dělalo takový zvuky, jako moje Duckna když je dobře seřízená
Ještě jsem měl dodat, že ten motor měl už asi tak 5x rozdělaný a má tam válce a písty z jiného motoru, ty staré už byly dost vyběhané (sice to ještě jelo, ale když měl jiné válce a písty, lepší - taky z jetého motoru - tak je tam prostě dal). Teď na konci léta v tom motoru měnil ventilová gufera (a to bez demontáže hlavy)...jako ten motor to roztáhl na 200 v hodině i s prasklými kroužky na 2 válcích ...jo, ta GPZ je Rutanova exmotorka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
hajnej1 píše: Můj FZS 1000 spatřil světlo světa v r.2004 a já ho kupoval v roce 2007 s 25000km.Teď budu mít 123000km a zatím v poho.Do motoru jsem ještě nehrabal,jen měním olej cca po 6000km a asi 3x jsem měnil svíčky a vzduch. filtr.U oleje jsem postupně přecházel z plné syntetiky 10w-40 na polosyntetiku 10w-40 a teď 20w-50.Oleje dolívám 1-2lt/6000km,podle způsobu jízdy.Měnil jsem ložiska v zadním kole a v krku,4x řetězovou sadu,teď nedávno přední kotouče,několikrát olej v tlumičích a vloni pružiny a trubky v šavlích.Dále jsem spotřeboval troje přední brzdové desky a jedny zadní,taky 14 předních gum a 20 zadních...Motoricky to zatím jde,spíš se bojím převodovky.Doufám,že ještě chvíli vydrží...
Jenom troje predni desky za tolik kilaku a kotouce v haji? Davas nejaky tvrdy mrchy co je zerou ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
mike.46 píše: Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.
Přesně tak.
Četl jsem test Yamahy R1, rv98 po 50ti a 100tis km.
Po 50-ti tis km:
Už po prvních dvaceti tis. km byla spotřeba oleje přes 0,5l/100km. Ventily i po 50ti tis km nepotřebovaly seřídit a motor měl plnou kompresi. To je docela zajímavý, protože písty už byly lehce líznutý (přidřený) a válce byly oválný. Ojniční oka ok. Jedna ojnice musela být vyměněna, protože byla kvůli přidírání natažená. Vačky ok. Ložiska na klice OK. Převodovka v super stavu. Olejový čerpadlo má velký rýhy. Spojka OK. Hodně znatelný POKLES VÝKONU.
Po 100tis km:
První a čtvrtý válec mají ve stěně praskliny 2 a 5 cm dlouhé, válce překročily toleranci ovality a další provoz bloku válců není možný. Ze stejného důvodu docházelo k jednostrannému přidírání pístů, nadměrná vůle v druhém směru pak vedla k odlamování pístního límce. Všechny písty mají trhliny v uložení pístního čepu. Kliková hřídel je v perfektním stavu, stejně jako ojniční oka. Sací ventily nemají žádné usazeniny a jsou stále v toleranci. Vodítka výfukových ventilů jsou jsou už mimo toleranci opotřebení. Závada typická pro první ročník R1 - ulomené oko pružiny řadícího válečku. Opotřebené jehly a komínky v karburátorech způsobují propad výkonu pod 4.000 ot/min.
Test probíhal pokaždý na řádně zahřátým motoru, jak autor článku důrazně píše.
Celkem zajímavý...
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Naposledy editováno 30.10.2012 08:38:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Naposledy editováno 30.10.2012 08:45:37
Mira-KT píše: carlos38> Každopádně ale nelze porovnávat supersport a cesťák.Já jezdim v rozmezí nejčastěji okolo 2tis až 3tisíce otáček. Když tam mam 5 tis tak to valim 170 po dálnici.Takovej poddimenzovanej motor co se jen převaluje nejde jen tak odhonit. Musí to vydržet víc jak auto, bo při stejném motoru táhnu méně než poloviční váhu stroje.
Ano. Proto taky souhlasím s Mikovo příspěvkem.
Kdybych měl GSo, Kčko, ZZR1400 nebo jinej tourer, nepotřebuju z těch koní co to má na cestování ani 2/3 ikdybych jel po dálnici 160km/h.
To jsou dva úplně jiný příběhy...
Jinak ještě k tomu motoru z R1... Stejný je ve Fazerech. Motory z R6 stejně tak a třeba motor z RSV je v cestovním Caponordu.
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Mimochodem je hodně veliký rozdíl mezi např. r6 a cesťákem od bmw, viz. nahoře. BMW je motorka, která by mohla majitele přežít
Naposledy editováno 30.10.2012 10:18:05
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Kotouce sjety skoro mimo toleranci, podvozek nastavenej na okruh a vymenenej motor neznamyho puvodu ani stari. Ale mela krasnej kratkej arrow
pylot píše: Ja letos koupil RSV z roku 2001 se 17 000 na tachometru.
Kotouce sjety skoro mimo toleranci, podvozek nastavenej na okruh a vymenenej motor neznamyho puvodu ani stari. Ale mela krasnej kratkej arrow
No vidíš. Já letos taky koupil RSV r.v. 05. Najeto 24tis. Přední desky, KO, řetězovka KO, kotouče hezký, takže ty km odpovídaji.
1) 1V 500ccm+ "stary" kostrukce (vzduchac+litina) - tak na 50-70 vybrus event. vrch kliky - na 150 to poradpojede ale celkove uz nic moc
2) 1V 500ccm+ "moderní" (nicasil + vodniky) - obecne bez problemu 100000+ zase tak od 150ti uz se zacnou hromadit dalsi poruchy
3) 2V klasiky 500ccm -obecne vsechny pres 100000 - vodnici i dyl ,celkove vesmes bez problemu ale nad hranici 100-120tis zacinaji obecne brat olej (s tim ale klidne daji 150-200)
4)cestaky- alpy, afriky, - obecne pres 150tis
5)velky cestaky ,bmw varan apod - i pres 150-200
nad tech 150 uz to moc nerozvadim protoze to desne zalezi na pristupu majitele a celkovyho stavu motorky - 20let starou afriku nebo oblibenou 1100gs budete udrzovat nazivu s vetsi ochotou investovat nez 20let staryho obouchanyho supersporta, dalsi vec je pristup k tomu co je bezna udrzba a co je zachrana motoru pres smrti - vybus a ojka u starsi 500ky DR je brana skoro jako samozrejmost - ze by nekdo takhle s klidem uvazoval o vybrusu na CBR silne pochybuju , zivotnost supersportu oplne obchazim a je silne zavadejici podle toho jak je ten motor tahanej - kdyz s nim pojedete jako s cestakem neni duvod aby nevydrzel skoro stejne (vykon na kterej je kosntruovan proste neodebiras a proto vydrzi dyl) ale kdo to turuje na srazu do omezovace patri mu chytnout sulina do sveraku a jebnout kladivem a nebo vesti trest - vyradit ho z vypoctu zivotnosti ) co se tyce mne nikdy sem nestacel a radsi prodaval pod cenou jinak motor byl vzdycky v dobry kondici ale zbytek motorky moralne a technicky vystarl vic nez motor - podvozek se 100t uz je uplne nekde jinde nez nafunglovce akorat majitel je zvyklej a vetsinou to nevi
Jinak když bych se vrátil k úplně prvnímu příspěvku, tak smrt motorky nastane tehdy, kdy už se majitel ať už z důvodu nehody nebo poruchy rozhodne motorku znovu nezprovoznit, dá ji do šrotu nebo třeba rozebere na náhradní díly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Mira-KT píše: Pánové tak já se snažim prodat BMW K 1200 LT rv.2000 se 123tis a každopádně je to v ČR neprodejné, soudě dle reakcí.
Ahoj potkaly jsme se letos na srazu,mohu potvrdit že jsem viděl to BMW LT na vlastní oči a mít peníze tak ho beru,tady tyhle motory snesou 300tis.km a více jsou to na to dělané motory a pokud se k tomu někdo nechová jako prase tak motorka ho přežije.
A máš pravdu pokud to někdo nezná tak je u nás neprodejná tak jako moje,já ji chci prodat a koupit zpět LT ikdyby mněla 150tis na tachometru,ale poctivého majitele jako ty,který tomu dá to co má.
mělo při prodeji přes 200 tis. a na Triumphu jsem přetočil 100 tis. loni. Takže keci o dědovi, kterej jezdil deset let do kostela jsou samozřejmě kravina. Letos jsem jezdil jen
do června ( než jsem se zrakvil v práci ) a stejně jsem natočil skoro 5 tis.
Spiš mě překvapuje, když tady čtu, kolik toho najezdíme, kdo jsou ti, co stáčej a ti ,
co to vyžadujou. Všichni víme, že je to blbost a všechny motorky mají najeto 35 tis a auta
120. Hmm...
Pro příklad Magna 750, 180 tisíc km.... Suzuki VX800 240tisíc km... Takže asi tak
Naposledy editováno 30.10.2012 19:27:35