a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
hajnej1 píše: Můj FZS 1000 spatřil světlo světa v r.2004 a já ho kupoval v roce 2007 s 25000km.Teď budu mít 123000km a zatím v poho.Do motoru jsem ještě nehrabal,jen měním olej cca po 6000km a asi 3x jsem měnil svíčky a vzduch. filtr.U oleje jsem postupně přecházel z plné syntetiky 10w-40 na polosyntetiku 10w-40 a teď 20w-50.Oleje dolívám 1-2lt/6000km,podle způsobu jízdy.Měnil jsem ložiska v zadním kole a v krku,4x řetězovou sadu,teď nedávno přední kotouče,několikrát olej v tlumičích a vloni pružiny a trubky v šavlích.Dále jsem spotřeboval troje přední brzdové desky a jedny zadní,taky 14 předních gum a 20 zadních...Motoricky to zatím jde,spíš se bojím převodovky.Doufám,že ještě chvíli vydrží...
Jenom troje predni desky za tolik kilaku a kotouce v haji? Davas nejaky tvrdy mrchy co je zerou ne?