Rád bych do konce příštího roku zakoupil tohoto mazlíka - Hyosung Aquila 650 GV. Ovšem. Má to drobný háček. Nevlastním zatím řidičský průkaz na žádnou kategorii. Chtěl jsem počkat rovnou na nejvyšší možnou. Jenže, jak se blíží lámání chleba, uvědomuji si, že jsem naposled seděl na motorce před nějakými 12 lety jako 12ti-letý špunt. A z dělání řidičského průkazu bez předchozích zkušeností rovnou na neomezenou kubaturu mě trochu děsí, přece jen, za zády instruktor, motorka něco váží a bez předchozích zkušeností to může přinést pár problémů... Doslechl jsem se ale, že ten řidičák můžete dělat na etapy a přitom si ani moc nepřiplatíte. Například za neomezený zaplatíte dejme tomu 9000 Kč a prý je možné to zařídit tak, aby si člověk mohl nejdříve udělat dejme tomu na 250 za menší peníz a poté doplatit rozdíl na neomezený. Nebo myslíte, že nebude problém rovnou na nejvyšší? Rád bych slyšel názor ostřílených vlků. Máte nějaké rady nebo zkušenosti s podobným problémem? Díky předem. Marek
Takže bych šel rovnou do plnýho Áčka, získal papíry a pak už jen jezdit a jezdit a jezdit - jinak se to prostě nenaučíš. Důležitý teda je, jestli jsi vyježděnej v autě a máš z něj naučený chování v provozu.
První tři jízdy na XLR125 a zbývající dvě na GS500. GS se mi paradoxně řídila lépe (byla delší a řidítka jsem držel nataženýma rukama, bez flexe v loktech, která mi právě zpočátku dost vadila). Pak jsem šel rovnou na XV535 a žádný problém nebyl.
Takže být Tebou bych se nebál jít rovnou do GV650, ale jak píše Yura, klidně to zpočátku zkoušet někde, kde není provoz.
1 reakcí na tento příspěvek Řidičský průkaz a Aquila GV 650
1 reakcí na tento příspěvek Řidičský průkaz a Aquila GV 650
JInak ohledně motorky, ta aquila má motor s SV, tak pozor. Ten motor je spíše vytáčecí, ale pokdu máš hlavu okej, tak to snad pujde.
Já šel 125-1520-2300cc a taky žiju.....tuk tuk tuk.
Prostě jak už jsem dával plnej a brousil stupačky a věděl, že ji mám slušně mezi nohama, tak jsem šel víš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičský průkaz a Aquila GV 650
Petaksmetak píše: Za mě neomezenou..... stejně budeš postupně zvyšovat motorku. Já dělal neprve 125dandy, pak 350W jawa a pak už jsem jezdil Intrudera 800.
JInak ohledně motorky, ta aquila má motor s SV, tak pozor. Ten motor je spíše vytáčecí, ale pokdu máš hlavu okej, tak to snad pujde.
Já šel 125-1520-2300cc a taky žiju.....tuk tuk tuk.
Prostě jak už jsem dával plnej a brousil stupačky a věděl, že ji mám slušně mezi nohama, tak jsem šel víš.
Jo, o tomhle ještě budu muset zjišťovat informace, přece jen nejsem znalec, ale tak jelikož řidičák na auto mám už nějaký ten pátek tak to snad půjde. Člověk pak už ví, co zhruba čekat. Není to něco jako rozdíl mezi benzínem a dieselem? Zasvěťte někdo nezkušeného :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
příruba Hyosung GV 650 Aquila | DjHari | 9 | 18.9.2021 v 13:50 milonovo |
Hyosung Aquila 650 Hyosung GV 650 Aquila | riderBv | 3 | 18.4.2020 v 08:56 Zealot |
GV Aqulia 650 jaké máte zkušenosti ... Hyosung GV 650 Aquila | limick | 21 | 3.4.2015 v 21:45 buben40 |
Co říkáte na Hyosung Aquilla 650? [1, 2] Hyosung GV 650 Aquila | Georgino | 58 | 26.3.2015 v 11:10 rider81 |
Hyosung GV 650i P (Nová) [1, 2, 3] Hyosung GV 650 Aquila | suzukikarak | 67 | 25.9.2014 v 11:20 suzukikarak |