Soudruzi ze správy silnic nám na jedné křižovatce vytvořili řízení semafory... nic nového...
Problém je v tom, že přehození " stůj" za " volno " obstarává nějaké čidlo, nebo senzor, jenž nějakým způsobem nezaregistruje motorku !!!
Přijedu k červené, zastavím, čekám, čekám, čekám... furt červená, vykopávám stojánek, skáču kolem motrky, mávám před semaforem... nic...
Po 10ti minutách přijíždí auto a blik... zelená!!!
Otázka zní:
Dá se nějak oje.bat to pos.ra.né čidlo?
Nebo to projet na červenou?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na semafor s čidlem
- už vás někoho pomáhači viděli při průjezdu takové červené?
- vyzkouším najet na okraj, co to udělá, ale asi to bude blbě nastavené, jak tu tvrdíte.
- hned kousek je benzinka, tak video možná někde bude...
kuzmič píše: Tak s tím spomalovacím semaforem je jen otázka času, kdy se tam postaví pomáhači s kamerkou a dotáhnou tu buzeraci do absolutna... Ono se to totiž úplně nabízí Za sběr řidičáků budou mít pochvalu před nastoupenou jednotkou...
- už vás někoho pomáhači viděli při průjezdu takové červené?
- vyzkouším najet na okraj, co to udělá, ale asi to bude blbě nastavené, jak tu tvrdíte.
- hned kousek je benzinka, tak video možná někde bude...
To by nás ale ti pomahači taky museli zastavit. A já jim za takovou buzeraci zastavovat nehodlám .d Vysměch i těm semaforum co nezaregistrujou moto a stojím tam jak debil. Vesele po prvním intervalu na červenou. Absolutně by mě to nesralo. At si mě vyfotí třeba i 20 pomahačů a klidně i osobně šéf policie. Pojedu stejně na červenou. V přápadě zaslání že jsem někomu ujel nebo jel na červenou tak osoba blízká.
Jak oni vyjebávají se nama tak my s něma!!
Naposledy editováno 25.10.2012 12:02:45
1 reakcí na tento příspěvek Jak na semafor s čidlem
mikro píše: No trošičku je problém v tom, že pokud to je, tak jsou ve kříži s čerevenjma kamery, co čuměj napředek. Každopádně nefunkční semafor je ten kterej nesvítí vůbec, nebo je nablikačku tj žlutá bliká.
At tam jsou kamery .d tím líp aspon když budu sedět na moto jim ještě ukážu fakáče.
2 reakcí na tento příspěvek Jak na semafor s čidlem
Edit : Nejlíp nejprve uvést něco jinýho, třeba osobu se zbraní, to aby jste nečekali an příjezd 20 minut
Naposledy editováno 25.10.2012 12:40:01
sedli01 píše: Pokud by to bylo někde, kde je frekventovaný provoz, sesednu a volám na policii, ať dojedou a poradí, příp. zastaví provoz, abych projel
Edit : Nejlíp nejprve uvést něco jinýho, třeba osobu se zbraní, to aby jste nečekali an příjezd 20 minut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na semafor s čidlem
sedli01 píše: Pokud by to bylo někde, kde je frekventovaný provoz, sesednu a volám na policii, ať dojedou a poradí, příp. zastaví provoz, abych projel
Edit : Nejlíp nejprve uvést něco jinýho, třeba osobu se zbraní, to aby jste nečekali an příjezd 20 minut
teda v 19 by sis mohl pravopis jeste pamatovat
pise se abyste , nikoliv aby jste
1 reakcí na tento příspěvek Jak na semafor s čidlem
WHTRDR píše: teda v 19 by sis mohl pravopis jeste pamatovat
pise se abyste , nikoliv aby jste
To je látka ze základky, to je pryč, ale dík ! Jinak s i/ý problémy nemám, a při diktátu jsem vždy lovil jedničky, mě spíš dostává, když tu někdo napíše jak seřídit ventyly, to je peklo !
1 reakcí na tento příspěvek Jak na semafor s čidlem
Když je novej asfalt, nemáš možnost poznat, kde to čidlo je. Když je dodělaný do starýho asfaltu, je na tom asfaltu vidět, kde ho řezali - stačí se pak postavit přímo mezi řezy.
Řešením je počkat na auto a až přijede, popojet až na bílou čáru nebo za ní - aby to auto najelo na čidlo.
Údajně funguje i hodně silnej magnet někde na motorce (vespod, třeba na stojánku, pokud tam něni nic jinýho, na co by se chytil). Neodymium magnety jsou ale nejlepší - ale nemam to vůbec vyzkoušený, jen jedna bába povídala.
Čidlo funguje na indukčním principu - když nad ním zastaví hromada železa, ví o ní. Motorka je jen malá hromádka, ale ten magnet by měl výrazně napomoct.
Když nic jinýho, tak otočit nebo na červenou. Nebo změnit pruh/směr jízdy. Nejčastější jsou ty čidla na pruhu pro odbočení vlevo a v Plzni jich je jak nasráno.
Jo a jeden motorkář tady z fora to v Plzni už řeší/řešil oficiální cestou. Myšleno - přijedu a semafor nic a nic a nic - prostě stížnost a debata co s tím. Kam došel, nevím...
Naposledy editováno 25.10.2012 14:56:13
J.M.K. píše: Pod povrchem vozovky je indukční smyčka a motorka nemá na sobě dostatek feromagnetického materiálu, aby změnil indučknost smyčky natolik, aby řídicí okruh zaregistroval změnu. Někde jsem zaslechl, že postačí přimontovat na motorku zespodu silný magnet, ale na to bych moc nespoléhal.
Jediným možným řešením by byla změna citlivosti okruhu, ale pak by mohl chybně registrovat i vozidlo ve vedlejším pruhu, nebo dokonce nějaké rušivé magnetické pole.
Ve firmě jsme to měli taky, ale změnili citlivost a zatím ok. Ale technik z té montážni firmy taky řikal, že když by se to nepodařilo vychytat, tak ze jedine silnej magnet - tak by to asi mohlo fungovat.
Naposledy editováno 25.10.2012 15:03:58
motovlk píše: U nás je ten zpomalovací semafor tak debilní , že když se blížím pokaždý skočí červená a když jedu do 50ti tak přepne na zelenou . To už jsem ale u něj , tak že jedu furt stejně a zelená skočí když ho míjím. Působí to tak , aby se brzdilo i když to není potřeba.
¨
u nás to teď se*ou do každý vesnice snad, minulý týden Postřižín
aha, to jsi ty, já jsem z Mělníka
Naposledy editováno 25.10.2012 15:00:51
Pavouk106 píše: Ve zkratce - čidlo je smyčka drátu pod asfaltem kus před bílou čárou (cca 1,5m začíná, na šířku má ta 80cm a na dýlku 120cm (odhad). Přímo v tomhle obdélníku musíš zastavit, jinak na motorce nikam dál nepojedeš.
Když je novej asfalt, nemáš možnost poznat, kde to čidlo je. Když je dodělaný do starýho asfaltu, je na tom asfaltu vidět, kde ho řezali - stačí se pak postavit přímo mezi řezy.
Řešením je počkat na auto a až přijede, popojet až na bílou čáru nebo za ní - aby to auto najelo na čidlo.
Údajně funguje i hodně silnej magnet někde na motorce (vespod, třeba na stojánku, pokud tam něni nic jinýho, na co by se chytil). Neodymium magnety jsou ale nejlepší - ale nemam to vůbec vyzkoušený, jen jedna bába povídala.
Čidlo funguje na indukčním principu - když nad ním zastaví hromada železa, ví o ní. Motorka je jen malá hromádka, ale ten magnet by měl výrazně napomoct.
Když nic jinýho, tak otočit nebo na červenou. Nebo změnit pruh/směr jízdy. Nejčastější jsou ty čidla na pruhu pro odbočení vlevo a v Plzni jich je jak nasráno.
Jo a jeden motorkář tady z fora to v Plzni už řeší/řešil oficiální cestou. Myšleno - přijedu a semafor nic a nic a nic - prostě stížnost a debata co s tím. Kam došel, nevím...
Přesněji jde o rozladení L C obvodu. proto cokoliv magnetického, supluje jádro cívky-změna indukčnosti, jyný F-rez.
Jinak co se týče zpomalovacích semaforů, tak taky když jsem to viděl poprvý jsem nevěřil vlastním očím a přesně jak tu většina z vás zmiňovala mi to přijde jako pokus o výuku řidičů jak nerespektovat červenou na semaforu. Do budoucna je to risk a já vlastně díky těmhle semaforům začal na semaforu hned po barvě která svítí zkoumat jestli má kameru nebo ne.. když nemá tak jedu na červenou kdykoliv a kdekoliv kde nikdo není.
máme to v práci za branou, dovnitř tě pustí jedině ovladač,nebo vratnice...zpátky automaticky smyčka.
občas potřebuji jet soukromým autem,kde nemám ovladač, a na vrátnici někdo chrní,tak dojdu za bránu do dvora, tam je velká lopata na sníh, s tou dojdu za bránu, dám na zem a brána se otevře. Projedu autem přes lopatu a jsem vevnitř...
Takže za mě jedině velkou lopatu na sníh....(né z plastu )
- ta finta slopatou...
Jo, a vy s těma překoňovanýma motorkama si ujíždějte , bohužel já s tou mojí stařenkou těžko uteču a ještě tudy jezdím denně do práce, tak si mě můžou vždycky vymáknout Na závodění už jsem stary cyp...