globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mrcha nejde na zadní
24.10.2012 v 21:00
Mám Husaberga FS 650 a mám problém s tím,že mi nejde dát na 2,3 na zadní jen plynem. přitom origo převody jsou 16-38 a já mám 15-40. Nemůžou mi prokluzovat lamely spojky nebo co dělám špatně.zkoušel sem si i sednout víc dozadu a zhoupnout se,pak se malinko zvedne
Předchozí
1 2
Následující

mrcha nejde na zadní

26.10.2012 v 12:41 | Nahoru | #31
Tak výkon to má, takže jedině ta spojka

1 reakcí na tento příspěvek mrcha nejde na zadní

26.10.2012 v 12:47 | Nahoru | #32
asi k jo,takhle se to asi řešit moc neda na foru. Asi ten prokluz fakt necitim nebo je možný,že to prokluzuje až na 2,3 stupni? Co sem koukal,tak je tam 7 lamel,cena se dá cca 1300kč,tak to na jaře hodim nekam do servisu,at mi to vymenijou

(reakce na) mrcha nejde na zadní

27.10.2012 v 09:15 | Nahoru | #33

kadett píše: asi k jo,takhle se to asi řešit moc neda na foru. Asi ten prokluz fakt necitim nebo je možný,že to prokluzuje až na 2,3 stupni? Co sem koukal,tak je tam 7 lamel,cena se dá cca 1300kč,tak to na jaře hodim nekam do servisu,at mi to vymenijou

Kdyz to necejtis, tak to rozeber a podivej se, ne? Jinak kdyz jedes na trojku narves plnej, tak snad poznas jestli to jede nebo ne... Pokud je tam ta spojka dlouho, tak to bude chtit vymenit i pruziny a pravdepodobne budou i pokrouceny plechy, pokud s jezdis se sjetejma lamelama. A to co si nasel za 1300 ma zivotnost tak 30 MTH, pak to jde do kopru, chce to koupit origo lamely, ale ty vyjdou klidne na 4000 Mit soutezni motorku je holt narocnejsi nez jednou za rok vymenit olej a lejt benzin

mrcha nejde na zadní

27.10.2012 v 12:33 | Nahoru | #34
ma to najeto 125mth a předchozi majitel s tim jezdil asi jen po zadnim

nevim,ja ten prokluz proste necitim,na jaře hodim do servisu a snad to bude tim

mrcha nejde na zadní

27.10.2012 v 16:40 | Nahoru | #35
spis mi jeste přijde taky divný,že při burnoutu sem ten prokluz taky nepoznal.

mrcha nejde na zadní

27.10.2012 v 19:17 | Nahoru | #36
Zkus jet přibrzdit přední brzdu a pořád držet plyn. Když vylétnou otáčky - klouže spojka. Mám to od strýce, tak kdyby to byla blbost tak mě nakamenujte...

mrcha nejde na zadní

28.10.2012 v 11:46 | Nahoru | #37
dělal jsem burnout a ani u toho sem si ničeho nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek mrcha nejde na zadní

11.11.2012 v 18:08 | Nahoru | #38
tak jen dodám,že chyba je opravdu ve mě . půjčil jsem to někomu,kdo to umí a na trojku na zadní krasně. Takže su lama a v novým roce se to musim pořadne naučit

mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 01:59 | Nahoru | #39
kadett kadett sorry ale ty ses vul ted si me rozesmal

(reakce na) mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 14:49 | Nahoru | #40
kadett> to je vůůl..kaviárový tousty! to je vůl...

mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 17:26 | Nahoru | #41
nojo,celou dobu jsem řešil blbost ,prostě to neumím a musim se to naučit. Na zadní jsem daval FZ6N,ale jen přes spojku a na chvilu.Tady to je trochu jiný,ale i tak díky za vaše reakce.Teď už aspon vím,že je chyba ve mě a ne v motorce,což je dobře

mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 19:50 | Nahoru | #42
no asi je to ta nejlepsi moznost ze vsech...mi rekni ze kdyz si za to zatahnul ze nesla na prdel..aspon na tu dvojku musela jit krasne

Naposledy editováno 12.11.2012 19:51:10

1 reakcí na tento příspěvek mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 19:59 | Nahoru | #43
Nevím co dělám blbě ,kamoš to dal i na trojku v pohodě. Asi se tomu musí trochu pomoct a ne jen na tom sedět a votočit plynem.

mrcha nejde na zadní

12.11.2012 v 20:20 | Nahoru | #44
taková pi*ovina, to musí jit da dvojec za plynem samo...... asi se toho bojiš a pereš za ten plyn málo....

Naposledy editováno 12.11.2012 20:21:15

mrcha nejde na zadní

3.12.2012 v 12:45 | Nahoru | #45
... tak dej místo stávající rozety třeba tu co dávají na stunt ... třeba 6O zubů a uvidíš že se nerozjedeš anihž by jsi šel na záda

(reakce na) mrcha nejde na zadní

3.12.2012 v 13:31 | Nahoru | #46

kadett píše: Nevím co dělám blbě ,kamoš to dal i na trojku v pohodě. Asi se tomu musí trochu pomoct a ne jen na tom sedět a votočit plynem.



nechapu, ja se vezl na jisdrsove (tady z fora) FE550 a fakt jsem tomu na trojku dal jen vic plynu a jak se to rozbihalo tak na urcitejch otackach kolo samo do luftu, mel tam teda urcite kratsi prevod, ale zas na tom FS jsou maly kola, takze to neco zkompenzuje, na dvojaka to musi jit samo... ale je fakt ze dokud sem nejezdil po zadnim vubec tak mi to neslo na nicem, jak sem pak trosku ten grif vychytal tak zas to jde na tom enduru snadno.. chce to trenink... a naucil bych se to rovnou pres tu spojku...

mrcha nejde na zadní

3.12.2012 v 13:38 | Nahoru | #47
Ja jsem se to učil za plynem na dvojku, jednička škube nahoru moc prudce... S plynem je to efektní při vyjezdu ze zataček S tou spojkou bych začal až to budeš mít zmáknuté s plynem, jak to budeš furt dokola valit a učit se to vůbec zvednout přes spojku, můžeš ji taky snadno spálit... Pár takových lidí, co se jim to povedlo znám... Jak to budeš mít vychytané, a abčas to švihneš spojkou na zadek, parada.. ale skoušet to hodinu furt dokola, to bych asi nedělal, na to mam svoji motorku moc rad...

mrcha nejde na zadní

3.12.2012 v 13:49 | Nahoru | #48
endstand: no ono oddelas spojku, ktera se snadno vymeni a neni tak draha, system pridat/ubrat dava zabrat vsemu ostatnimu, prevodovce atd a to uz se meni hur... u silnejch endur je fakt ze staci pridat v tahu vic plyn, to je fakt, to se taky da, ale i tak se hodi to umet to tou spojkou a ten grif zas neni tak tezky se naucit... pridat plyn a jednim prstem zmacknout/pustit spojku jen kousek jako kdyz se macka kouhoutek u pistole..

jezdeni po zadnim neni moc pro lidi kdo si motorky moc vazi, motorka se tim opotrebovava a je tam riziko padu vetsi nez obvykle... ale zase je to jen stroj....

mrcha nejde na zadní

4.12.2012 v 09:10 | Nahoru | #49
Tak to je jasne, ze motorka dostává více zabrat.. Ale zas takový mazec to nebude s váhou motarda.. To se kolikrát zvedá aj když nechceš, ta motorka je lehká a motor s ní snadno cvičí... Motard je prostě dělaný na takové věci, a myslím že převodovka to snadno snese...
Na dvojku se to zvedá krásně plynule samo (mluvím o mojí)... Jde asi o to to zvedat prostě plynule. Nejvíc tím jde srat řetězovka, a samozřejmě asi gufera ve vidli, dráty a jiné el. věci v přední části motorky... Stejně to jsou spotřební věci, které jednou jdou srát, tak se prostě mění dřív...

mrcha nejde na zadní

4.12.2012 v 09:30 | Nahoru | #50
tak gufera a draty ve vidli je to posledni co to odsira

mrcha nejde na zadní

4.12.2012 v 17:31 | Nahoru | #51
To je jasné.. Ale jestli to plynule zvedneš, nebo to pereš pod plnym na vyjezdu ze zatačky, to je převodovce jedno.. Zabrat dostane tak nebo tak..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
husaberg FS650E-plasty Husaberg FS 650 Ondys12 2 28.3.2020 v 15:24 Ondys12
Plasty Husaberg FS 650 Ondys12 1 17.3.2020 v 10:48 milonovo
Motard Husaberg FS 650, KTM EXC 525 Oi69 7 17.11.2018 v 01:04 K660S
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... kuba_312 11 22.9.2018 v 10:00 kuba_312
Husaberg FS - 650E 2002 zkušenosti Husaberg FS 650 MartinMZ 5 4.1.2017 v 18:06 Daniel_cz


TOPlist