globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku - cestovní enduro
Čau motorkáři . Uvažuji o koupi jiné motorky náhrada za Triumph Speed Four . Je to důvod že manželka se mnou jezdit nechce je to tvrdé už tak nějak i pro mě a co jsme se svezli na cestovním enduru tak chcem měnit . Mám rád občas i svižnou jízdu zatáčkama a s touto motorkou jsem byl spokojen . Vybral jsem si Triumph Tiger 900 r.v. 2000-2001 přibližně , stříkačku na ní jsem jel a opravdu spokojenost i když to bylo asi 2 km . Dále řeším Suzuki V-Strom na té jsem nejel a nevím zda 650 nebo 1000 . Aby mi pak nechyběly koně Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu . Co by jste doporučili pro svižné svezení a občas cestování z 99% po ČR . Určitě od toho nebudu očekávat to co od naháče . Ještě jsem hledal nějaké moto s kardanem protože jsem na řetěz trošku lajdák co se týká udržby ale nic jsem nenašel když nebudu brát těžké motorky s obsahem nad 1000ccm . Může mi prosím někdo poradit ? Cenu bych šplhal k 70 000 kč a to je opravdu strop , víc asi dokupy nedám . Díky Joska

Jakou motorku - cestovní enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2012 v 20:34 | Nahoru | #31
Já osobně bych se nebál V-Stroma 650 a to i pro jízdu ve 2ks. Já si teda koupil litra, ale soused jezdí s přítelkyní na 650ce a naprostá spokojenost. Je to velká a na 650ku celkem silná motorka. Rozhodně mladší a levnější 650ku s nižší spotřebou než nějakej starej litr.
Třeba Transalpa 650 nebrat. Toho jsem měl na týden půjčený. Malý to je, nejede to... jo, do lehčího terénu, to beru, ale pokud plánuješ jízdu spíš po silnici, tak ne. TDMko bylo taky dobry, ale rozhodně 900...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 20:41 | Nahoru | #32

dejavu píše: Pepíno, si chlap, moc to neřeš, určo ne váhu. To řeší ženské. Na silnici je to jedno. Pokud budeš jezdit po čr, stačí ti něco s menším objemem. A pokud jezdíš sám, opravdu ti bude ta 650TA stačit. Za ty prachy koupíš dobrou. Na 700ku by sis musel nachystat víc. Afrika opravdu nejni špatný tip, ale val to 96 a výš. Jo a 700kula určo nemá plastový komín ;)



jasně že nemá ale je schovanej v plastu a vypadá jak plasťák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 20:49 | Nahoru | #33
Pepanek> za mne Strom. Cena vykon asi to nejlepsi. Projed si ho a uvidis. Za 70k ale necekej zazraky...

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 20:53 | Nahoru | #34
funth0m>
a jak říkáš, cena 70 je na hranici. joo, cestovní endurka jsou dražší. kdyby jsi chtěl třeba CBF 600, silniční cesťáček, tak za 70 už by mohl být celkem slušnej...

Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:01 | Nahoru | #35
V-Stromkovi 650 chybí výkon až tak při rychlostech nad 150 km/h, mimo dálnici má výkonu více než dost.

Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #36
TDM 900.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:08 | Nahoru | #37

Pegos píše: BMW ( ale to je zbytečně drahé).



souhlasím, ale stojí to za to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:14 | Nahoru | #38
Stewe> souhlasím měl jsem dvě a rád na to vzpomínám.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:22 | Nahoru | #39
Pegos> Dakara červená s bílou na mě působí jak rudej hadr na bejka

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:24 | Nahoru | #40
Teť mě tak napadá když jsem trošku naladěn na V-Stroma nemá rotax motor ? To by byl držák a ten výkon když by stačil . Asi se na pár strojích svezu a pak uvidíme . Bát se váhy asi vážně nemá smysl pokud nebudu mluvit o Varanoj kterej je tedy vážně vyloženě dělanej na dlouhý cesty a vzhled asi nebudu taky tolik řešit . Takže zatím všem děkuji za nějaký ty názory a tipy Dííííík

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:28 | Nahoru | #41
Pepanek> Nemá to Rotax motor

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:34 | Nahoru | #42
Pepanek> 700 Transalpa mám od roku 2008 a nedám na něho dopustit.Kromě mazání řetěze,povinné výměny oleje, filtru a pneumatik, fakt spolehlivý společník pro každou chvílí.Přiznám se, že jezdím z 99% po asfaltu a 1% se dá říct po různých nezpevněných cestách, ale fakt bezproblémový stroj. Neměnil bych. Cena se v průměru teď pohybuje mírně nad 100.000,-Kč,ale příští rok bude zase někde jinde.Jinak Ti přeji, ať si vybereš mašinu, kterou budeš nadmíru nadšený.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

23.10.2012 v 21:55 | Nahoru | #43
Pepanek> Kladivo z dílny Rotaxu má Caponord. Toho ale za 70 ticek nekoupíš - kloudnýho.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 09:06 | Nahoru | #44
Vzhledem k tomu, že to nechceš používat jako enduro, ale na silnice, tak bych se ještě kouknul na Ducati Multistrada. Da se sehnat za rozumnej peníz, je to velký a pohodlný a na silnici to bude asi nejlepší z toho co vybíráš. Třeba tahle se i vejde do ceny a vypadá solidně http://www.tipmoto....000-ds-vyprodej.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 09:16 | Nahoru | #45

stani píše: Ahoj,za 70ticek se zkus podívat na TDM 900. Na www-tdm.cz najdeš hodně čtení.


podle me presne to co hledas, ani 850 bych nevyradil, skvyla motorka za malo penez, ja mam oboje, devitka je technicke trosku vyspelejsi, ale osumpade mam proste radsi... a neveril bychs kolik ma TDMka sportovni geny... :o

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2012 v 10:03 | Nahoru | #46

CZ_Sibi píše: Vzhledem k tomu, že to nechceš používat jako enduro, ale na silnice, tak bych se ještě kouknul na Ducati Multistrada. Da se sehnat za rozumnej peníz, je to velký a pohodlný a na silnici to bude asi nejlepší z toho co vybíráš. Třeba tahle se i vejde do ceny a vypadá solidně http://www.tipmoto....yprodej.html [/quote]

jo multisranda je trochu cesták, trochu enduro, trochu supersport. Jenomže si myslim že ho to neosloví už z důvodu že musí koukat na každou korunu. no a tady se připlácí za servis a to spoustu lidí odradí. navíc sehnat pěknou a hlavně se serviskou je nadlidskej výkon. Nebo mi tak napadá koupit něco kolem 60tis a za 10ku udělat hned servis a mít na 2-3 roky klid...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 15:13 | Nahoru | #47

ProTom píše: jo multisranda je trochu cesták, trochu enduro, trochu supersport. Jenomže si myslim že ho to neosloví už z důvodu že musí koukat na každou korunu. no a tady se připlácí za servis a to spoustu lidí odradí. navíc sehnat pěknou a hlavně se serviskou je nadlidskej výkon. Nebo mi tak napadá koupit něco kolem 60tis a za 10ku udělat hned servis a mít na 2-3 roky klid...



přesně jak píšeš

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 15:22 | Nahoru | #48
Pepanek> Ducati jedině na nedělní projžďky.

Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 15:41 | Nahoru | #49
A co takhle BMW 650gs nebo F jsou to dobré a maximálně využitelné stroje s malou spotřebou i váhou.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 15:42 | Nahoru | #50
Pepanek> hele proč vyloženě cestovní enduro, vždyť cestovat po silnici se dá pohodlně i na jiných motorkách a jsou i s kardanem do 70 ticek

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2012 v 17:21 | Nahoru | #51
chipmunk> Přidávám se ke všem co doporučují TDM. Kamarád na ni nedá dopustit především co se týče nákladů na provoz a pohodlí při cestovaní a to tempo co na ní dokáže na našich okrskách nasadit se dá jen težce stíhat. Navíc nemá žádný frikulínský zobák a zvládne kvalitní povrch i lehčí terén stále neláká?

Jakou motorku - cestovní enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2012 v 18:35 | Nahoru | #52
jednoznačně TDM900.Pokud jezdíš ve dvouch bude ideal a na 650 typu V Strom , Translap apod. bych se vykašlal.....bude chybět krouťák.
Váha suchá 190kg, počteš si zde: TDM900

zkušenosti ZDE

Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 18:38 | Nahoru | #53
Na tom prostředním videu jsou na tom TDM ale krutý čemodány

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 19:16 | Nahoru | #54
MNo to TDM s tím jste mě VÁŽNĚ dostali . Ze záčátku jsem mu naději nedával ale teď .... Koukal jsem po 850 i 900 asi jich pár objedu a uvidíme ty 900 jsou většinou přes 70 takže začnu 850 tu mám jednu kousek od baráku . PÁNOVÉ za TDM velký dík . Začínám do ni vkládat naději

Jakou motorku - cestovní enduro

24.10.2012 v 20:51 | Nahoru | #55
no myslím, že VÁHA a ještě k tomu při jízdě téměř výhradně silniční je u cestovních endur velmi relativní pojem.

(reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 09:28 | Nahoru | #56
Pepanek> gratuluju, delas dobre klidne si ber 850, najetich km moc resit nemusis, motor je drzak. kdyz si rozhodnes a koupis tak to hod na foru at te muzem vitat ve velky rodiny TDMkaru

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 10:53 | Nahoru | #57
A co Tiger 955i?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 11:49 | Nahoru | #58
Hofner> ty wole, to už se ptal .

Hele, přidam jeden dotaz k tématu. Když vezmu solidní silniční endurko jako je Transalp700, Suzuki VStrom 1000, Yamaha TDM900, atd - vše ojetý řekněme okolo 80tis kč. Tak včem je lepší to BMW GS1200 než tyhle a ostatní. BMW GS je na co, je to víc do terénu? Dyť je těžký.. Já nevim, jsem laik, proč jich jezdí tolik? Spolehlivost? Pohodlí? Řekněte mi to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 12:24 | Nahoru | #59

ProTom píše: Hofner>Hele, přidam jeden dotaz k tématu. Když vezmu solidní silniční endurko jako je Transalp700, Suzuki VStrom 1000, Yamaha TDM900, atd - vše ojetý řekněme okolo 80tis kč. Tak včem je lepší to BMW GS1200 než tyhle a ostatní. BMW GS je na co, je to víc do terénu? Dyť je těžký.. Já nevim, jsem laik, proč jich jezdí tolik? Spolehlivost? Pohodlí? Řekněte mi to



BMW je víc na všechno (není to rejže) je to BMW a trh si žádá takovouhle cenu
Těžký? Jel si na tom?
Jezdí jich tolik protože jsou nejlepší
Spolehlivost? Ano
Pohodlí? Ano(ne to moje přešitý sedlo ) a GS je pro velký lidi, ne jak rejžáci, který to vyráběj pro trpajzliky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro

25.10.2012 v 13:22 | Nahoru | #60

Stewe píše: BMW je víc na všechno (není to rejže) je to BMW a trh si žádá takovouhle cenu
Těžký? Jel si na tom?
Jezdí jich tolik protože jsou nejlepší
Spolehlivost? Ano
Pohodlí? Ano(ne to moje přešitý sedlo ) a GS je pro velký lidi, ne jak rejžáci, který to vyráběj pro trpajzliky.



Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i Amako 2 5.10.2022 v 13:24 Kalep
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i danielbx 24 21.3.2021 v 10:13 danielbx
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i virusek 10 12.9.2020 v 09:03 virusek
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i milanvfr 6 31.8.2020 v 02:59 Howdy


TOPlist