Neháže to jiskru, pojistky, faja, kabely, kontakty OK. Potřeboval bych nějakým způsobem skontrolovat cívku a spodek zapalování. Pokud to bude jak má, je na vině CDI.
Nechci ho kupovat, abych pak zjistil, že je to něco jiného. Tak stejně nechci kupovat cívku, abych zjistil že je to čidlo otáček, nebo stator, nebo cdi.
A ještě jedna otázka. Když by byl v prd*li snímač otáček, házelo by to jiskru špatně, nebo vůbec?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit cívku
Barevné označení drátů od statoru je jiné, než v manuálu, ale to by problém být neměl, protože se měří všechny mezi sebou, a jsou tam tři. Všechny kombinace dávaly stejnou hodnotu odporu, stejně jako v manuálu. Sice o cca1ohm více, ale je to asi hodně o přesnosti multimetru. Každopádně, pokud jak už jsem psal, všechny kombinace byly stejné, stator by teoreticky mohl být v pořádku. Nebo uvažuju špatně??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto | gugo | 44 | 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr |
Adaptér kotouče KTM Duke 640 | _SHIFT_ | 0 | 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_ |
Nestartuje KTM Duke 640 | Fandi | 6 | 20.1.2018 v 15:20 Fandi |
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 | scouser | 2 | 8.8.2017 v 07:34 scouser |
náhon KTM Duke 640 | roky1 | 4 | 10.3.2017 v 13:18 KubaLC8 |