Na fóru jsem nebyl schopen dodat argument, proč mají 16.5" gumy lepší grip, než 17" (na které nyní přecházejí WSBK... asi je třeba je zpomalit vůči MGP).
Má někdo správný přístup třeba k nákresu srovnávajícím oba profily pneu?
Díky za konstruktivní příspěvky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu MGP 16.5" vs 17"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu MGP 16.5" vs 17"
otázka je, co se vleze do kyvky, protože to je ten limitní faktor a aby ta guma nerozhodila celou geometrii motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu MGP 16.5" vs 17"
1100Virago píše: Ale pokud by někdo místo rozměru 190/55 R17 jel 190/65 R17, tak by měl zase lepší grip, než u 190/65 R420. Nebo se to nesmí?
Podobně to řeší Pirelli Diablo SC. Místo 180/55 17" dělají 180/60 17" Je to ještě větší "střecha" než 190/55 17" (Dunlop D211GP a D212GP)
Ale toto jsou pneu pro okruhové šestky (Stock a SSP)
Ovšem Moto2 má dokonce zadní pneu 195/75! To musí být super