bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Homologace
Zdravím. Chci si koupit Hondu CRF450r která je bez TP a časem bych jí chtěl i na silnici. Jak je to s homologaci? Na kolik to tak vychází a kde se to dá sehnat a udělat? Dík

Uzavřeno 17.10.2012 v 19:46 uživatelem Brosef

Otevřeno 17.10.2012 v 19:46 uživatelem Brosef
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Homologace

16.10.2012 v 19:25 | Nahoru | #31
Já si zatím (po roce) na KTM nemůžu stěžovat.

V tom případě zbývá CRF 450X, to je ideál. Případně WR450F, RMX450Z, ale vše jsou jen pětikvalty, což moc nechápu, ale nikdy jsem na tom nejel, takže můžu těžko posuzovat. Na XR400 mi šestka na asfaltu strašně chyběla, na EXC je přesun na silnici perfektní.

Jinak se mi zdá, že stále opomíjíš rozdíl převodovek u krosů a endur. Krosky mají strááášně dlouhou jedničku a pak vše těsně naskládané u sebe. Endura mají kratší jedničku, to co jede enduro na dvojku (a možná i částečně trojku) jede kroska stále na jedničku. Endura mají poslední kvalt delší, aby s tím šlo jezdit i "normálně". Husabergu bych se nebál, takový FE650 musí být na asfaltu zabíják (Mě teda stačí co dělá má "historická" 450, na trojku vrknout plynem a je na zádech, GSXRo bylo proti tomu nudááá)

(reakce na) Homologace

16.10.2012 v 19:34 | Nahoru | #32

c.j. píše: Já si zatím (po roce) na KTM nemůžu stěžovat.

V tom případě zbývá CRF 450X, to je ideál. Případně WR450F, RMX450Z, ale vše jsou jen pětikvalty, což moc nechápu, ale nikdy jsem na tom nejel, takže můžu těžko posuzovat. Na XR400 mi šestka na asfaltu strašně chyběla, na EXC je přesun na silnici perfektní.

Jinak se mi zdá, že stále opomíjíš rozdíl převodovek u krosů a endur. Krosky mají strááášně dlouhou jedničku a pak vše těsně naskládané u sebe. Endura mají kratší jedničku, to co jede enduro na dvojku (a možná i částečně trojku) jede kroska stále na jedničku. Endura mají poslední kvalt delší, aby s tím šlo jezdit i "normálně". Husabergu bych se nebál, takový FE650 musí být na asfaltu zabíják (Mě teda stačí co dělá má "historická" 450, na trojku vrknout plynem a je na zádech, GSXRo bylo proti tomu nudááá)



Jo ty petikvalty nechapu, to je to o tolik lehci nebo levnejsi nez sestikvalt? Nebo nas chteji usetrit casteho razeni? Na polnackach tam mam na DR-Z petku hned a obcas marne hledam sestku...

1 reakcí na tento příspěvek Homologace

16.10.2012 v 19:45 | Nahoru | #33
A co teprve na asfaltu.. Na XR250 (6Q)jsem po asfaltu mohl jet rychleji než s XR400 (5Q). Na EXC zařadím šestku v 90 km/h (níže to cuká, tak je dlouhá). Ale přesuny 100-140 parádní. Si ani nedokážu představit, jak jede taková 650

(reakce na) Homologace

16.10.2012 v 19:54 | Nahoru | #34

c.j. píše: A co teprve na asfaltu.. Na XR250 (6Q)jsem po asfaltu mohl jet rychleji než s XR400 (5Q). Na EXC zařadím šestku v 90 km/h (níže to cuká, tak je dlouhá). Ale přesuny 100-140 parádní. Si ani nedokážu představit, jak jede taková 650



Ja teda po polnackach litam rychleji (120?) nez po silnicich - tam setrim gumu.

1 reakcí na tento příspěvek Homologace

16.10.2012 v 19:59 | Nahoru | #35
Jasně, na silnicí jedu jen vždy z donucení.. Ale když už třeba chytnu nějakého "pitomce" v plechovce, tak se někdy neovládnu a pak koukám na tacho a 160 Ale stejně od 120 na krosových gumách to tak vibruje, že už člověk vidí jen rozmazaně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace

16.10.2012 v 20:05 | Nahoru | #36

c.j. píše: Jasně, na silnicí jedu jen vždy z donucení.. Ale když už třeba chytnu nějakého "pitomce" v plechovce, tak se někdy neovládnu a pak koukám na tacho a 160 Ale stejně od 120 na krosových gumách to tak vibruje, že už člověk vidí jen rozmazaně



No ono to pry ani nedela dobre ostrym jednovalcovym motorum, ze nejsou delany na dlouhodobe naplno otevrenej plyn. Taky mne neukazuje tachometr a nesviti predni svetlo, takze dalsi duvod proc jezdim na silnici kochacku

Homologace

16.10.2012 v 20:31 | Nahoru | #37
Jako ta LC4 640 je celkem peklo i s tou nejmenší rozetou se to stavělo na prdel, vykonu dost ale proste se mi to nezdalo. Kdybch chtel cestovat po silnici ta mam doma VFR 750 ;) Tohle je čistě jen pro Fun :) a možná časem i do SM S2 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace

16.10.2012 v 20:48 | Nahoru | #38
SirIndy> Jak říkáš s tím naplnootevřeným plynem tak sem slišel to same třeba u ty LC4 prej když pojedeš 5 min 170 prostě furt full tak to zadřeš...

(reakce na) Homologace

16.10.2012 v 21:01 | Nahoru | #39

Brosef píše: SirIndy> Jak říkáš s tím naplnootevřeným plynem tak sem slišel to same třeba u ty LC4 prej když pojedeš 5 min 170 prostě furt full tak to zadřeš...



Ja taky, od te doby jezdim naplno na petku maximalne tak 10 sekund

2 reakcí na tento příspěvek Homologace

16.10.2012 v 23:32 | Nahoru | #40
to s tim zadřením jako fakt?

(reakce na) Homologace

17.10.2012 v 04:52 | Nahoru | #41
kadett> Jako fakt ..

(reakce na) Homologace

17.10.2012 v 10:02 | Nahoru | #42

kadett píše: to s tim zadřením jako fakt?



U KTM jsem tu cetl uz o vice pripadech. Treba typek co si predelal EXC 450 na motarda a zrusil ho behem prvni pul hodiny jezdeni. A lidi se rozepsali, ze jednovalce jsou vhodne pouze na kratke podavani maximalniho vykonu ve vysokych otackach, drtit na nich nekolik kilaku naplno je huntuje.

Homologace

17.10.2012 v 16:06 | Nahoru | #43
Zase jak ktery jednovalce.. ty ostry určitě jako je EXC atd.. Třeba DR WR sou na to staveny...

1 reakcí na tento příspěvek Homologace

17.10.2012 v 19:15 | Nahoru | #44
Ty mě bavíš WR je to samí jako EXC, DR s tím nesrovnávej..

S těma převodovkama... s pětikvaltem v terénu neni žádnej problém, tu pětku tam stejně dávám málokdy, ale na delší přesuny po silnici by se šestka šikla. Ale nevim no, kolik endurářů láká jezdit přes 130 km/h po silnici..? Navíc je to všechno o řetězovce, dát rychlej převod tak je to taky jinde

Naposledy editováno 17.10.2012 19:16:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace

17.10.2012 v 19:59 | Nahoru | #45

Vojta_WR-f píše: Ty mě bavíš WR je to samí jako EXC, DR s tím nesrovnávej..

S těma převodovkama... s pětikvaltem v terénu neni žádnej problém, tu pětku tam stejně dávám málokdy, ale na delší přesuny po silnici by se šestka šikla. Ale nevim no, kolik endurářů láká jezdit přes 130 km/h po silnici..? Navíc je to všechno o řetězovce, dát rychlej převod tak je to taky jinde



Me laka jezdit pres 130 po polnackach Nejlepsi samozrejme kdyby tu byly nejake rovne sotolinky, jako treba na Dakaru, po kterejch se da letet ke dvema kilum, to bych si nekdy chtel vyzkouset

(reakce na) Homologace

17.10.2012 v 20:07 | Nahoru | #46

SirIndy píše: Me laka jezdit pres 130 po polnackach Nejlepsi samozrejme kdyby tu byly nejake rovne sotolinky, jako treba na Dakaru, po kterejch se da letet ke dvema kilum, to bych si nekdy chtel vyzkouset



Tak to pak jo, Dakar to je jiná

Homologace

17.10.2012 v 20:25 | Nahoru | #47
ještě k těm převodovkám u krosek-i krosa jede hodně přes 100km/h-neměřil jsem to,ale těch 130 minimálně.

je pravda,že jednička je fest rychlejší,než jednička na enduru,ale pokud se šoupne o pár zubů větší rozeta ,tak se tak jednička posune k enduru o dost blíže,samozřejmě za cenu,že maximálka klesne tak na 110 a pohodová rychlost je pak někde kolem 80-90km/h,což mně osobně většinou stačí.

ještě dodám,že není krosa,jako krosa,ty převodovky se dělaly fakt různé a to jak na různých značkách,tak i na stejných značkách a různých modelových letech....

já mám crf 450r rok O9,ta už má 5 kvaltů a převody jsou slušně odstupňované..

Homologace

21.10.2012 v 20:37 | Nahoru | #48
Tak sem nakonec pořídil TM Racing 450 SMX a prcám nejakou homologaci :D

Homologace

21.10.2012 v 21:41 | Nahoru | #49
tu za těch 50 jak byla?

Homologace

21.10.2012 v 23:57 | Nahoru | #50
jj
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic
CRF450R teče chladič Honda CRF 450R kenzian 10 8.10.2023 v 18:19 kenzian


TOPlist