čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.
Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
ale je pravda když si mě v 150ti na dálnici fest předjížděl forman, tak sem taky čuměl jak puk, mohl tam mít 180+....
a ten slovák cestou ze srazu velorexů ani nemluvě...to už je fakt peklo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Nicméně často jsem se setkával s myšlenkou zástavby motoru GS500 do hadráku. Nevím ale o žádné praktické realizaci a hlavně, jak by případný realizátor vyřešil vývod kliky ven kvůli pohonu ventilátoru. To už by tam bylo snazší zastavět motor CB500, nebo ER-5, jež mají kapalinové chlazení. Ovšem jsou to pouze spekulace a hlavně by to narazilo na problém se zpátečkou, jelikož čtyřdobý karburátorový motor běžet "pozpátku" nedokáže. A že by někdo zkusil do prchajícího stanu zastavět motor Ural, nebo Dněpr, o tom jsem zatím neslyšel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Lion píše: J.M.K.> tak ono je z odkazu vidět že v fiata zustala zhruba jen kastle...
ale je pravda když si mě v 150ti na dálnici fest předjížděl forman, tak sem taky čuměl jak puk, mohl tam mít 180+....
Když forman tak je to ještě dobrý, nás tenkrát s tatíkem na dálnici (my Astra 1.7 CDTi, na tachu 180km/h) předjížděla suveréně 120cítka, kdyby aspoň nějak hezky upravená ale ono hovno, šrot, každej plech jinej ale jelo mu to přes 180km/h . To pak člověk čumí ...
Naposledy editováno 06.10.2012 10:13:55