čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.
Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Osobně ale toto neuznávám a takováto auta, která navíc už dnes začínají být docela vzácná, by spíš bylo záhodno zrenovovat do původního stavu, čímž získají hodně na ceně, než je takto bastlit a mrvit.
Pár inspirací, ale osobně bych se tomu vyhnul obloukem:
Před pár lety mě neustále pronásledovala myšlenka Trabantu s motorem NSR500 (motor i převodovka originál Honda, jen upravit rozvodovku a případné řazení zpátečky, samozřejmě i adekvátně vyztužit rám), ale materiálová a finanční základna toto neumožnila a dnes si říkám, co by to bylo za bláznivinu a když už sehnat Trabanta, tak jej opět dát do originálního stavu a ne jej takto likvidovat.
I když Trabant s motorem W353 není příliš neobvyklý:
Vzpomínám na vyprávění jednoho spolužáka na VŠ, jehož kamarádi ze strojní průmyslovky si prý právě do traboše napasovali motor Wartburg a pak na dálnici ve 140km/h předjížděli nějakého Němce v Baworáku. Ten prý byl tímto zážitkem tak rozhozen, že po Trabantu koukal jako po zjevení a jen tak tak nevletěl do svodidel.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
ale je pravda když si mě v 150ti na dálnici fest předjížděl forman, tak sem taky čuměl jak puk, mohl tam mít 180+....
a ten slovák cestou ze srazu velorexů ani nemluvě...to už je fakt peklo