čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.
Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!
A jak naznačil dva_hrnce, dát na špalky (musejí být stejné, aby se kastle nekroutila) a občas protočit kola, nebo když už nebude vyheverováno, alespoň občas popotlačit.
Vzpomínám na vyprávění souseda, když byl na vojně, tak jak byl prý přesný předpis, jak uložená vozidla v přesných intervalech zvednout a kola pootočit o předepsaný úhel.
Pochopitelně, že je lepší jej prodat někomu s citem pro veterány, než nejakému praseti, které z něj nechá jen povrchové panely a narve tam motor z "erjednapy*ovole". Také jsem pár dní zpět prolézal inzeráty právě na F600 a s těmi cenami je to pravda... jeden tam byl za 25000,- a vypadal teda slušně, ale pak jsem tam narazil na další za 15000,- "jde nastartovat, ale nemá baterku, nemám čas jej opravit" - jenže pokud mě oči neklamaly, měl v prazích díry na pěst. Takže za tohle chtít 15 klacků je docela troufalost, když jsem viděl i F128 za 12000,- a vypadal hezky... což ale musela být zoufala snaha se vozu zbavit v zájmu získání financí, jelikož tato auta se prodávají někdy i za čtvrt mega, když jsou v super stavu.
dva_hrnce> T600 (pokud myslíš opravdu ten starý typ s "jazykhaubnou" a bez oddělené masky, tak toho měl kámoš, bohužel o něj přišel při nehodě. A kolega v nástrojárně mi vyprávěl, že prý měl 5 Trábošů a všechny je prý rozšvihal na maděru. To jsem tenkrát na něj čučel jako hejno špačků na otrhanou třešeň.
Prozivame Fiatky ty ja muzu A kdyz budu chtit at to jede, tak nasetrim na f124 spider
Naposledy editováno 06.10.2012 21:52:39
wolken píše: Když to tady tak čtu .....................
.........................................
.........................................
Jinak Vzhledem k tomu,že je Ti 14 nebo 15 tak máš asi dost bohatý rodiče když vymejšlíš tohle.
http://www.sauto.cz/...11326244?goFrom=list
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Tabi píše: Pěkné ,a ta cena taktéž.
Cena je debilní, ale dá se sehnat za rozumný peníz, to bylo pouze pro info
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
2 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Vítězslav_Máří píše: Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted..
Tím vykonem jsi si jistý? to je výkon co mají motory S2000 a to jsou dvoulitry.
Bez přeplnovaní nebude možné tento výkon za peníze bežného smrtelníka dosáhnout.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Vítězslav_Máří píše: Kovi> Je to zatím jen spočítané,ale po zkušenostech s těmito motory v jiných autech je to reálné.Není to první takto stavěný motor a ve dvaapůllitru Wolksvagen jsme měli taky 390 koní.Neříkám že je to motor na běžné ježdění,jen pro závody a dlouho nevydrží,ale výkon to reálný je.
390 koní z dvaapůlky a bez foukání?!?!?
Tady v Audi Sport dokáže šikula upravit motor 1,8T na hranici 390k, nebo motor 2,2Turbo až na hranici 500k. Za cenu cca 200-250tis., no nekupte to!
Zvláště výživná jsou videa ze sprintů, s jeho upraveným starým quattrem 2,2T. 1/4míle za 9.42s
Naposledy editováno 08.10.2012 14:20:32
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
Naposledy editováno 08.10.2012 15:03:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
se dalo dostat na 216-230ps ...o kilowattech nevím sem nikdy v tomhle počtu neviděl
jo a musel to být motor BBZ a zůstal z něho prakticky jen blok a jezdilo to jen na 100oct minimálně ...a myslím jezdilo tak to letělo ...ale 220kw mi příjde bez turba a velmi velmi rozsáhlích úprav spíš takový stááártrek...
a pouze motor aniž by škitnul vyšel na 360tis +/-
aby škitnul bylo potřeba totálně jinou ECU kabeláž a aby se z toho dalo něco vyčíst tak race budíky ... a to jářku levná záležitost není...
jeden motor putoval se 188ps (na brzdě)do kaipana N15 a to nešlo řídit ...prakticky přád hořely gumy ....
...závodní motor je uplně jiný než když se daj vačky ...něják se to čipne a uraví přísun paliva...(zjednodušil sem si to )
prakticky já dokážu pouze upgradem ECU od hirsche vymačkat z 1,9tid (saab) 110kw na 138kw
a pokud to bude verze TTiD kterých je jak šafránu tak jen ECu udělá 157kw což je kouzlo turbomotorů a to i benzínových
co to potom vydrží je otázka druhá...
myslím že z TDI Získat 160ps je tak něják už normální věc ...
to že dnes 60% prodávaných aut s obsahem 2T nebo 3L překračují výkon 250ps je už asi taky standard...
jde jen o úměru životnosti a snesitelného výkonu pro komponenty
vím že jde i s 1,8T vymačkat 500-650ps ale nikdy nebude jezdit tak jak 5L V8 s 500ps