bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
 
5.10.2012 v 19:59
Měl by někdo nějaký nápady, návrhy či něco takovýho o uchycení motoru z nějaký litrový lehny ?
čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.

Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 19:22 | Nahoru | #31
Jenze za 30 let uz to auto nedá dohromady vubec nikdo :(
Jinak mas pravdu, je jasný ze to žádná hitparáda nebude co se plechariny týká, ale treba to nebude tak strašný :)
Mam Trabanta 600 z roku 64 a podlaha i lemy o.k.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 20:22 | Nahoru | #32
Lidi neblbněte maluchu je v pl tři prdele. bialske-biele je na šrotaku stavi do tři pater... ale zmastit něco takoveho na fiatu 600 či ještě huř 500 tak to je na zastřeleni. chapu že někdo s něho děla dobovou repliku zavodaku ale narvat tam něco co ma byt v jinem autě je svatokradež... radši mi tu 600 prodej -začinam se po něčem takovem ohližet na renovaci...

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 21:20 | Nahoru | #33
Koudy01> Máš recht, ale tohle samotné nestačí. Je třeba všechno vyčistit, kovové části nechráněné lakem nakonzervovat a stejně je malér v tom, že jak to dlouho stojí, tak se vymačkají ložiska a pak po zprovoznění začnou hučet.
A jak naznačil dva_hrnce, dát na špalky (musejí být stejné, aby se kastle nekroutila) a občas protočit kola, nebo když už nebude vyheverováno, alespoň občas popotlačit.
Vzpomínám na vyprávění souseda, když byl na vojně, tak jak byl prý přesný předpis, jak uložená vozidla v přesných intervalech zvednout a kola pootočit o předepsaný úhel.

Pochopitelně, že je lepší jej prodat někomu s citem pro veterány, než nejakému praseti, které z něj nechá jen povrchové panely a narve tam motor z "erjednapy*ovole". Také jsem pár dní zpět prolézal inzeráty právě na F600 a s těmi cenami je to pravda... jeden tam byl za 25000,- a vypadal teda slušně, ale pak jsem tam narazil na další za 15000,- "jde nastartovat, ale nemá baterku, nemám čas jej opravit" - jenže pokud mě oči neklamaly, měl v prazích díry na pěst. Takže za tohle chtít 15 klacků je docela troufalost, když jsem viděl i F128 za 12000,- a vypadal hezky... což ale musela být zoufala snaha se vozu zbavit v zájmu získání financí, jelikož tato auta se prodávají někdy i za čtvrt mega, když jsou v super stavu.

dva_hrnce> T600 (pokud myslíš opravdu ten starý typ s "jazykhaubnou" a bez oddělené masky, tak toho měl kámoš, bohužel o něj přišel při nehodě. A kolega v nástrojárně mi vyprávěl, že prý měl 5 Trábošů a všechny je prý rozšvihal na maděru. To jsem tenkrát na něj čučel jako hejno špačků na otrhanou třešeň.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 21:42 | Nahoru | #34
Vy to nějak prožíváte to je každýho věc co si s vlastním autem udělá.Já mám rád taky to co je v originále,ale můžu i speciáli upravené na závody do vrchů.Moje erko co jsem měl bylo taky v origo stavu.Koukal jsem co takto upravených Fiatů jezdí v Itáli a i jinde v cizině.A ta 600stovka co má strýc tchána v garáži,to musíte brát tak,že je mu devadesát,tak co chceš, jemu je jedno jestli si tam někdo něco položí na střechu.Jinak nebýt jeho syna,tak už stojí u mě v dílně,a nechal by mi ho i zadarmo,páč je to v rodině, ale,ale.A péče by se mu u mě dostala,to mi věřte.Co jsem si ho prohlížel,tak moc koroze tam není,byl by to opravdu slušnej základ na renovaci.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 21:48 | Nahoru | #35
Jako jo. Pokud to odstavis v takovy stavu, ze je vsechno v cajku tak ano. Na splaky, pod plachu a postavit kolem zabradli. Ale pokud to auto 30 let jezdilo a az pak se odstavilo, tak uz je uplne jedno jestli je na spalkach nebo neni. Kastla bude dirava, diry zalepeny ipou, ramena prorezly, podlaha se za chvilu propadne....Plechy prijdou stejne vsechny vymenit, ramena, loziska, brzdy,...Smz nikdo z nas nevi jak to vypada. Pokud o to auto bylo hyckany aji v te dobe, kdy to bylo novy a odstaveny to bylo v peknym stavu, tak pak ano Jenomze takovych je sakra malo...

Prozivame Fiatky ty ja muzu A kdyz budu chtit at to jede, tak nasetrim na f124 spider

Naposledy editováno 06.10.2012 21:52:39

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 22:24 | Nahoru | #36

wolken píše: Když to tady tak čtu .....................
.........................................
.........................................
Jinak Vzhledem k tomu,že je Ti 14 nebo 15 tak máš asi dost bohatý rodiče když vymejšlíš tohle.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 22:34 | Nahoru | #37
Tady je jeden kousek na prodej.
http://www.sauto.cz/...11326244?goFrom=list

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 22:49 | Nahoru | #38

1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 22:55 | Nahoru | #39
Pěkné ,a ta cena taktéž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

6.10.2012 v 22:57 | Nahoru | #40

Tabi píše: Pěkné ,a ta cena taktéž.



Cena je debilní, ale dá se sehnat za rozumný peníz, to bylo pouze pro info

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 01:05 | Nahoru | #41
Lion> ad Velorex- Když s tou potvorou byl u nás na návštěvě, tak jsme ho trochu testovali . Ty protáhlý xichty řidičů aut byly k nezaplacení . Je to fakt zážitek .

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 08:00 | Nahoru | #42

aifel202 píše: Cena je debilní, ale dá se sehnat za rozumný peníz, to bylo pouze pro info


Jj,ty ceny jsou někdy na pováženou.

1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 13:45 | Nahoru | #43
Ten brouk je s tímto motorem z Tatry celkem běžná úprava a Trabant s motorem z Wartburga taky,ale v Nově Vsi u Mělníka vyrostl Brouk s motorem z Porsche 911 s topchopem a v kompletním upgrade celého stroje.Když jsme závodili,tak do erka se stavěli motory Škoda 130 s výkonem 126 koní na brzdě.Do buginy tu jeden člověk napasoval i motor z vrtulníku a po vychytání much to jezdilo tak ,že i sám velký Bartoš ji chtěl koupit.Do Trabanta před pár lety někdo napasoval motor ,převodovku a nápravu z Hondy CRX,jen s tím rozdílem že dozadu a výkon, včetně NOS, zhruba 160 KW.Já sám jsem měl na běžné ježdění úzkou Škodu 120L s motorem na vrchy s výkonem 90KW, byla to sranda, odtáhl jsem s tím i bývalému šéfovi Avii asi 12 km, když přestala jet.Děláme s kamarádem kompletní renovaci Moskviče 403,až bude chvilka nafotím to.Můj strejda renovuje klempířinu na veteránech a je to super práce,neměnil by,dělá to už dost dlouho.Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted.Jinak k té výměně motoru za motocyklový,není to až tak jednoduché,ale udělat to jde,musíš vyřešit držáky a hlavně zpátečku.Hlavní problém je v napojení poloos na převodovku z motocyklu,zajištění stability poloos v poloze aby netrpěli a nemohli vypadnout a vyřešení diferenciálu ,je lepší dát motor z motocyklu do auta s motorem vzadu.Neodrazuji tě od toho,ale vše si nejdříve promysli.A pro rýpali,je mi dost a za moji 24letou praxi mechanika jsme toho zkusili dost a ne vše fungovalo tak jak má,ne vše se musí nutně renovovat,záleží jestli vozítko je běžné a je jich moc jako třeba toho Fiata 650,nebo se jedná o Fiata 600,který je lepší zrenovovat ,než ho zmršit nějakou úpravou stylu tuzing.Já jsem měl svého času veterána DAF 55 Variomatic,možná někdo ví o jaké auto jde a renovace byla práce na 3 roky.

2 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 13:51 | Nahoru | #44
Jak to tak čtu tak každej by kupoval fiata 500 jak vzteklej... ale když můj mistr nabízel Fiata 500 pojízdnáho v origo stavu za 2000 tak to nikdo nechtěl...

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 13:55 | Nahoru | #45
Dman> Za ty peníze o něm vědět tak do něj jdu,to je super stroj.

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 13:55 | Nahoru | #46
Dman> kterej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 14:34 | Nahoru | #47

Vítězslav_Máří píše: Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted..


Tím vykonem jsi si jistý? to je výkon co mají motory S2000 a to jsou dvoulitry.
Bez přeplnovaní nebude možné tento výkon za peníze bežného smrtelníka dosáhnout.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 17:00 | Nahoru | #48
Doma máme upravenej Ford fiesta 1.4 a má 120 kw.. Ses asi trošku přepsal,ne? 220 kw jak tu někdo řekl mají S2000 a podobný magořiny..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 21:23 | Nahoru | #49
Kovi> Je to zatím jen spočítané,ale po zkušenostech s těmito motory v jiných autech je to reálné.Není to první takto stavěný motor a ve dvaapůllitru Wolksvagen jsme měli taky 390 koní.Neříkám že je to motor na běžné ježdění,jen pro závody a dlouho nevydrží,ale výkon to reálný je.

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 22:00 | Nahoru | #50
Vítězslav_Máří> Píčovina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 08:53 | Nahoru | #51

Vítězslav_Máří píše: Kovi> Je to zatím jen spočítané,ale po zkušenostech s těmito motory v jiných autech je to reálné.Není to první takto stavěný motor a ve dvaapůllitru Wolksvagen jsme měli taky 390 koní.Neříkám že je to motor na běžné ježdění,jen pro závody a dlouho nevydrží,ale výkon to reálný je.



390 koní z dvaapůlky a bez foukání?!?!?

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 14:14 | Nahoru | #52
To je fakt nesmysl, selským rozumem si i jedinec, co nevládne technikou dokáže spočítat a porovnat, že když mají dnešní motory litrových motorek cca 180, nebo i 190 "papírových" koní, tak u starý 2apůlky je 390k bez turba nesmysl.

Tady v Audi Sport dokáže šikula upravit motor 1,8T na hranici 390k, nebo motor 2,2Turbo až na hranici 500k. Za cenu cca 200-250tis., no nekupte to!

Zvláště výživná jsou videa ze sprintů, s jeho upraveným starým quattrem 2,2T. 1/4míle za 9.42s

Naposledy editováno 08.10.2012 14:20:32

1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 15:03 | Nahoru | #53
220 kw a třikrát uložený klikový hřídel?? zajímá mě kompresní poměr, materiál klikovky a použité šály.

Naposledy editováno 08.10.2012 15:03:39

(reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 15:42 | Nahoru | #54

E.R. píše: 220 kw a třikrát uložený klikový hřídel?? zajímá mě kompresní poměr, materiál klikovky a použité šály.


Tak šálu předpkládám minimálně Sparťanskou, že ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 16:11 | Nahoru | #55
Horten> Já o foukání nic nepsal.je to motor v Pasatu B 6 a je to překopaný 6ti válcový TDI s biturbem místo původního turba,ostrá vačka,kompletní leštěné nerezové svody,jinné čerpadlo a vstřiky,A pro E.R : reálné to je v posledním motoru na vrchy jsme měli na brzdě 159 koní.A mezi námi stavbou těchto automobilových motorů se zabýváme od roku 1987.Není to žádná fušeřina,pár jich jezdilo i dragstery,ale ted to bereme všichni spíš jako koníček,nikdy jsme nedělali motory na kšeft,jen pro sebe a pár kamarádů.Třeba Vám tu něco řeknou jména jako Vostárek,Blahna,Hošek,Vykoukal,Adamec jenže ten jezdil Dakar a sním se toho vymyslelo moc, pak Veselý,Enge starší,Vojtěch starší atd...,To byli závodníci a s těmi jsme spolupracovali.Dneska už je vše moc o penězích,tenkrát to byla zábava.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 18:04 | Nahoru | #56
Máří, ale 220kw, je cca 300 "koní", 159 "koní" je asi 117kW, což je kapánek rozdíl...

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 18:56 | Nahoru | #57
viděl sem v polsku 126tku s motorem Jeep 5.2V8 ...

1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 18:58 | Nahoru | #58
Až to bude hotové a změřené na brzdě,rád naskenuji doklad o měření,at neplácám nesmysly.Ted to nechám být a nebudu se hádat,až po brzdě.V zimě bude čas na takovéto věci a motor se dodělá.

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 19:07 | Nahoru | #59
Nevím vzhledem k tomu že sem nechával dělat 2 závodní motory na fabku ...1,416v 74 kw

se dalo dostat na 216-230ps ...o kilowattech nevím sem nikdy v tomhle počtu neviděl

jo a musel to být motor BBZ a zůstal z něho prakticky jen blok a jezdilo to jen na 100oct minimálně ...a myslím jezdilo tak to letělo ...ale 220kw mi příjde bez turba a velmi velmi rozsáhlích úprav spíš takový stááártrek...

a pouze motor aniž by škitnul vyšel na 360tis +/-

aby škitnul bylo potřeba totálně jinou ECU kabeláž a aby se z toho dalo něco vyčíst tak race budíky ... a to jářku levná záležitost není...

jeden motor putoval se 188ps (na brzdě)do kaipana N15 a to nešlo řídit ...prakticky přád hořely gumy ....

...závodní motor je uplně jiný než když se daj vačky ...něják se to čipne a uraví přísun paliva...(zjednodušil sem si to )

Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

8.10.2012 v 19:19 | Nahoru | #60
máří ...věřím že se dá postavit motor ...dokonce vím i pár TDI 1.9s 200kobylkama ale to jsou už trochu mimooozní rozsahy úprav ...

prakticky já dokážu pouze upgradem ECU od hirsche vymačkat z 1,9tid (saab) 110kw na 138kw

a pokud to bude verze TTiD kterých je jak šafránu tak jen ECu udělá 157kw což je kouzlo turbomotorů a to i benzínových

co to potom vydrží je otázka druhá...

myslím že z TDI Získat 160ps je tak něják už normální věc ...

to že dnes 60% prodávaných aut s obsahem 2T nebo 3L překračují výkon 250ps je už asi taky standard...

jde jen o úměru životnosti a snesitelného výkonu pro komponenty

vím že jde i s 1,8T vymačkat 500-650ps ale nikdy nebude jezdit tak jak 5L V8 s 500ps
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist