globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor
 
5.10.2012 v 19:59
Měl by někdo nějaký nápady, návrhy či něco takovýho o uchycení motoru z nějaký litrový lehny ?
čtyřválec třeba z hayabusy. Měl bych v plánu si ho překopat tak se dopředu ptám jestli někdo nemá nápad. Nutně s motorem by se musely udělat brzdy, nápravy a chlazení. Ještě bych byl rád kdyby někdo poradil jak udělat poháněnou zadní nápravu-samosvornej differák nebo něco tak. díky za odpovědi.

Foto pro ilustraci : http://forums.vwvor...511-Fiat-126-CRAZY!!

1 reakcí na tento příspěvek Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 13:45 | Nahoru | #1
Ten brouk je s tímto motorem z Tatry celkem běžná úprava a Trabant s motorem z Wartburga taky,ale v Nově Vsi u Mělníka vyrostl Brouk s motorem z Porsche 911 s topchopem a v kompletním upgrade celého stroje.Když jsme závodili,tak do erka se stavěli motory Škoda 130 s výkonem 126 koní na brzdě.Do buginy tu jeden člověk napasoval i motor z vrtulníku a po vychytání much to jezdilo tak ,že i sám velký Bartoš ji chtěl koupit.Do Trabanta před pár lety někdo napasoval motor ,převodovku a nápravu z Hondy CRX,jen s tím rozdílem že dozadu a výkon, včetně NOS, zhruba 160 KW.Já sám jsem měl na běžné ježdění úzkou Škodu 120L s motorem na vrchy s výkonem 90KW, byla to sranda, odtáhl jsem s tím i bývalému šéfovi Avii asi 12 km, když přestala jet.Děláme s kamarádem kompletní renovaci Moskviče 403,až bude chvilka nafotím to.Můj strejda renovuje klempířinu na veteránech a je to super práce,neměnil by,dělá to už dost dlouho.Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted.Jinak k té výměně motoru za motocyklový,není to až tak jednoduché,ale udělat to jde,musíš vyřešit držáky a hlavně zpátečku.Hlavní problém je v napojení poloos na převodovku z motocyklu,zajištění stability poloos v poloze aby netrpěli a nemohli vypadnout a vyřešení diferenciálu ,je lepší dát motor z motocyklu do auta s motorem vzadu.Neodrazuji tě od toho,ale vše si nejdříve promysli.A pro rýpali,je mi dost a za moji 24letou praxi mechanika jsme toho zkusili dost a ne vše fungovalo tak jak má,ne vše se musí nutně renovovat,záleží jestli vozítko je běžné a je jich moc jako třeba toho Fiata 650,nebo se jedná o Fiata 600,který je lepší zrenovovat ,než ho zmršit nějakou úpravou stylu tuzing.Já jsem měl svého času veterána DAF 55 Variomatic,možná někdo ví o jaké auto jde a renovace byla práce na 3 roky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Překopání fiata 126p narvat tam pořádnej motor

7.10.2012 v 14:34 | Nahoru | #2

Vítězslav_Máří píše: Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted..


Tím vykonem jsi si jistý? to je výkon co mají motory S2000 a to jsou dvoulitry.
Bez přeplnovaní nebude možné tento výkon za peníze bežného smrtelníka dosáhnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist