Ten brouk je s tímto motorem z Tatry celkem běžná úprava a Trabant s motorem z Wartburga taky,ale v Nově Vsi u Mělníka vyrostl Brouk s motorem z Porsche 911 s topchopem a v kompletním upgrade celého stroje.Když jsme závodili,tak do erka se stavěli motory Škoda 130 s výkonem 126 koní na brzdě.Do buginy tu jeden člověk napasoval i motor z vrtulníku a po vychytání much to jezdilo tak ,že i sám velký Bartoš ji chtěl koupit.Do Trabanta před pár lety někdo napasoval motor ,převodovku a nápravu z Hondy CRX,jen s tím rozdílem že dozadu a výkon, včetně NOS, zhruba 160 KW.Já sám jsem měl na běžné ježdění úzkou Škodu 120L s motorem na vrchy s výkonem 90KW, byla to sranda, odtáhl jsem s tím i bývalému šéfovi Avii asi 12 km, když přestala jet.Děláme s kamarádem kompletní renovaci Moskviče 403,až bude chvilka nafotím to.Můj strejda renovuje klempířinu na veteránech a je to super práce,neměnil by,dělá to už dost dlouho.Také si ted stavíme auto do vrchu,je to Škoda 100 s motorem Fabia 1,4 ,kované písty,kovaná klikovka,keramická spojka,vše rotující odlehčené,vačka 300/310,podle výpočtu bude výkon na zhruba 220 KW,na tu odlehčenou karoserii super motor,až budu na dílně, nafotím jak auto vypadá ted.Jinak k té výměně motoru za motocyklový,není to až tak jednoduché,ale udělat to jde,musíš vyřešit držáky a hlavně zpátečku.Hlavní problém je v napojení poloos na převodovku z motocyklu,zajištění stability poloos v poloze aby netrpěli a nemohli vypadnout a vyřešení diferenciálu ,je lepší dát motor z motocyklu do auta s motorem vzadu.Neodrazuji tě od toho,ale vše si nejdříve promysli.A pro rýpali,je mi dost a za moji 24letou praxi mechanika jsme toho zkusili dost a ne vše fungovalo tak jak má,ne vše se musí nutně renovovat,záleží jestli vozítko je běžné a je jich moc jako třeba toho Fiata 650,nebo se jedná o Fiata 600,který je lepší zrenovovat ,než ho zmršit nějakou úpravou stylu tuzing.Já jsem měl svého času veterána DAF 55 Variomatic,možná někdo ví o jaké auto jde a renovace byla práce na 3 roky.