bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbec nebo stříkačka?
1.10.2012 v 15:44
Zdar, uvažuji o nákupu této motorky, ale neustále narážím při získávání informací na rozdílné názory ohledně výhod karburátoru vs stříkačka u HD. Jaký máte na to názor u tohoto modelu aa nebo i obecně u HD? Zatím jsem tuto značku neměl. Co je podle vás lepší koupit? Stříkačku nebo karburátor.
Díky
Raub

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?

7.10.2012 v 23:34 | Nahoru | #1
Raub>Ahoj Martine, jak jsem to pročetl tak myslím že jsi zde dostal na sůj dotaz odpovědi, které jsi chtěl slyšet. Což je samozřejmě dobře . Pokud chceš karbec a více ti tato technologie přípravy směsy sedí, tak ho prostě ber. Já jsem se rozhodl jít tou druhou cestou a půjdu do stříkačky. Mě se projev motoru 883R se vstřikováním zamlouvá, pouštět volnoběh níže nehodlám a hlavně po zkušenostech s oběma variantami plnění válců palivem, za ta léta co jezdím na motorkách, bych už do karburátoru nešel. Je to vše prostě o osobních preferencích. Každému se líbí a vyhovuje něco jiného a to je dobře. Tak až budeš mít příští rok HD s karbecem a já doufám také tu svoji stříkačku, tak to můžeme porovnat in natura.
Rád bych zde také trochu napravil pověst strojů BMW. Závady, které zde popisuje rrss by mohly leckoho vyděsit, ale jsou u těchto strojů zcela ojedinělé a ve velké většině způsobeny přístupem majitele(ů) k údržbě a k celkovému zacházení se strojem. O problémech s blikači, jsem například nikdy od nikoho neslyšel. Co se týče náhonu tacho, tak ten se časem ukroutí u každé motorky, prostě spotřební díl(já měnil první v 60tis.km). Problém s naběhnutím ABS je všeobecně známý a lehce řešitelný. Toto způsobuje zanešený startér, který stačí vyčistit, promazat, případně vyměnit uhlíky nebo přilepit uvolněný segment statoru. ND či nový startér nejsou problém koupit za velice rozumný peníz, jedná se totiž o startér používaný ve starších malých francouzkých vozech (Peugot 205, Citroen Saxo atp.) Pokud se ale tohoto problému chce člověk zbavit zcela, lze upravit kabeláž na moto tak aby ABS nabíhalo až po startu, kdy je největší proudový odběr.
Opotřebené vodící lišty napínáku řetězu jsou způsobeny zejména dlouhodobým použitím nevhodného oleje, případně delším ježděním s nízkou hladinou oleje nebo dlouhodobě volným napínákem. Je pravda, že výměna je pak složitá. Jejich životnost při standartní údržbě a ježdění je někde okolo 150-200tis.km.
Prostě i BMW potřebuje nějakou tu údržbu, je to jen stroj.
Nutno podotknout, že výše zmíněné platí pro modely R1100 a R1150. Dvanáctky komentovat nebudu, nikdy jsem ji nevlastnil, pouze se svezl (a zase rád nasedl na 1100).
Každopádně všem případným zájemcům o 1100 či 1150, ji mohu jen vřele doporučit, jedná se o nadstandartně spolehlivé stroje. Jako u všeho, je ale nutné být při koupi pozorný a zjistit maximum o daném kousku.

Naposledy editováno 07.10.2012 23:36:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?

8.10.2012 v 08:16 | Nahoru | #2
major> Zdar Marťas , tak konečně jsi se dostal k tomu se tu zastavit?:). Hele když toužíš po té stříkačce viděl jsi tento prodávanej kus? - http://www.motoinze...6-sportster-883.html
Prodejce šel dolů tuším ze 150ti, tak možná má nouzi a potřebuje peníze. Asi by šel zatlačit ještě kousek dolů a máš to i s laďákama a stříkačku.
M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist