globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbec nebo stříkačka?
1.10.2012 v 15:44
Zdar, uvažuji o nákupu této motorky, ale neustále narážím při získávání informací na rozdílné názory ohledně výhod karburátoru vs stříkačka u HD. Jaký máte na to názor u tohoto modelu aa nebo i obecně u HD? Zatím jsem tuto značku neměl. Co je podle vás lepší koupit? Stříkačku nebo karburátor.
Díky
Raub

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

5.10.2012 v 07:45 | Nahoru | #1
Hele rozdíl mezi Buellem a HD je zásadní ale zase jsou si v dost věcech podobné. Buell to vyloženě chuligán, motor je v základu a principu stejný ale od Erica už dost vytuněný. Životnost při dobrým používání je asi stejná, buell všeobecně více běhá ve větších otáčkách ale nad 6500 už to taky nemá rád, kdežto HD 883 či 1200 jsou více orientovaný na spodek. Řekl bych to asi tak, když jsem skočil z 883 na Buella M2 Cyclone tak tam kde už 883 nechtěla nějak moc jet Buell teprve žije. Znatelně ten krouťák je posazenej výš, dole je více ucukanej(jestli se to dá tak nazvat) ale prostě fakt jede. Já mám v oblibě raději trubkáče, ale i XB jsem měl a nic proti tomu. Zajímavý technický řešení, ovladatelnost a charakter to je oč tu běží. Syrovej průběh motoru to už je třešnička na dortu. Samozřejmě jsou i mušky, jak u všeho a je to jen stroj.Důležitý je že to není sterilní lapač kilometrů, ale máš radost z každé vyjížky.

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

5.10.2012 v 16:43 | Nahoru | #2

M2Cyclone píše: Hele rozdíl mezi Buellem a HD je zásadní ale zase jsou si v dost věcech podobné. Buell to vyloženě chuligán, motor je v základu a principu stejný ale od Erica už dost vytuněný. Životnost při dobrým používání je asi stejná, buell všeobecně více běhá ve větších otáčkách ale nad 6500 už to taky nemá rád, kdežto HD 883 či 1200 jsou více orientovaný na spodek. Řekl bych to asi tak, když jsem skočil z 883 na Buella M2 Cyclone tak tam kde už 883 nechtěla nějak moc jet Buell teprve žije. Znatelně ten krouťák je posazenej výš, dole je více ucukanej(jestli se to dá tak nazvat) ale prostě fakt jede. Já mám v oblibě raději trubkáče, ale i XB jsem měl a nic proti tomu. Zajímavý technický řešení, ovladatelnost a charakter to je oč tu běží. Syrovej průběh motoru to už je třešnička na dortu. Samozřejmě jsou i mušky, jak u všeho a je to jen stroj.Důležitý je že to není sterilní lapač kilometrů, ale máš radost z každé vyjížky.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist