Za sezonu najezdim tipuju cca kolem 6-8tis max.10tis spise CR, SR, A. Jde mi o srovnani cestovniho pohodli a to i pro spolujezdce, prubeh vykonu, spotreba, servisni narocnost (pneu,retez,desticky,svicky atd.), ovladatelnost atd. atd. a taky o cenu.
Do moto budu ochoten dat max. 145tis. (takze zadne prihod si 10tis a mas tohle a tamto)
FJR ma kardan, je nejvic cestak,ale je jich pramalo, XX je vetsi vyber (chci strikacku) a je to takova stredni cesta mezi FJR a Hayou (pohodlim,vykonem), Hayabusy se trochu bojim po tom, co tu o ni pisete za legendy o vykonu atd, ale jinak koncepcne se mi zda dost podobna XXu (tady bude rozdil asi hlavne motorove a pak v posedu - delene sedlo).
Takze predem diky za postrehy a doporuceni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FJRvsXXvsHayabusa
Vše, o čem přemýšlíš, je na FJR vyřešené. Výšku sedla si můžeš nastavit, tvrdost podvozku také (jde jenom o přepnutí páčkou), šířka řidítek jde také změnit (takže jde nastavit pohodlný posez), jízdní parametry jsou zřejmě výborné (aspoň o tom se všude píše - já to nepoznám :| ). Mně vyhovuje ten přebytek výkonu, nemusím tak často řadit, maximálku to má hodně nad 200 (ale to také nevím kolik). Velmi oceňuji to krytí před větrem (mám vyšší plexi od Givi) a i za deště se s tím dá dobře jezdit, výborně to svítí a světla se dají štelovat také. Dnes bych asi už jinou kategorii motorek nevolil - prostě na cesty jsou cesťáky a pro adrenalin supersporty. Dost často potkávám BMW endura a povídám si na cestách s jejich majiteli. Hlavně Němci na cesty nic jiného (téměř) nevolí (samozřejmě znají cesťáky BMW také). Také jsem o tom uvažoval a jsem nakonec rád, že jsem pořídil FJR. BMW má samozřejmě výborné jízdní vlastnosti, ale tak pohodlné to není. Nevydrží na tom tak dlouho sedět, ta sedla jsou tvrdší ... ... Myslím, že nad FJR je už jenom Goldwing, ale to je už hodně masivní stroj a pro sólo jízdu (většinou jezdím sólo) je to moc velký "autobus".
Nechci a ani nemůžu se stavět do role, kde bych mohl hodnotit motorky. Vyjadřuji své pocity a na jejich základě FJR můžu jenom doporučit, polyká to kilometry zcela bez problémů a jízda na nich je pěkným zážitkem.
... OM :)
Myslim, ze FJR je tak uz tak daleko, ze si s ni muzes strihnout i "sportovnejsi" jizdu presto, ze je koncipovana jako nejvetsi cestak z tech tri, co mam ve vyberu. Jeste jsem na ni ani zkusebne nesedel, takze nevim ten pocit z ergonomie za riditkama a ani nevim, ktera z tech tri ma jaky posez, kde se to nejvic drzi na rukou atd. Stejne to musim udelat tak, ze az prodam pristi rok VFR, tak si proste projet vsechny tri a udelat si obrazek sam. Bude to tak prekvapive poprve, protoze doted jsem vzdycky vedel, co chci a sel jen po tom a ja se prizpusobil motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 | FJRPEPA | 20 | 6.5.2024 v 21:29 Pedl |
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 | Fitipaldi33 | 10 | 2.4.2024 v 20:58 Iceman111 |
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 20 | 26.3.2024 v 18:02 Wolf33 |
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 35 | 25.3.2024 v 13:30 assassin |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |