Téma: Kterou mazdu?
 
25.9.2012 v 15:44
Ahojte, sice to moc nepatří na tenhle server, ale napadlo se mě zeptat.

Jelikož mě příští rok čeká ježdění do práce, tak potřebuju nějaké levnější auto.. Jelikož mi na zahradě stojí Mazda 323f BG (mrkačka), ale je festovně zrezlá. (rozuměj díra v podlaze velikosti boty vel. 44 u každých dveří, prahy totálně rez a atp.) Jinak motoricky v pohodě i teď jde bez problému nastartovat. Pár kravin je na tom rozbitých, jak nám ji nějaký svině ukradli. Ale je na ní spousta dílů v jakžtakž stavu, nový brzdy Brembo a ještě pár drobností...
Jde o to jestli koupit mrkačku, a složit z těchto dvou nějaký slušný vozítko, abych vydrželo alespoň 3-4 roky. Nebo koupit 323f BA (ta novější) Tu mi furt doporučuje tatík. Nebo něco úplně jinýho..
Připomínám, že napřed budu muset prodat jawu a až ji prodám tak budu mít tak max 20 tis.Kč... Je to málo, já vím, ale auto fakt potřebovat budu a rodiče mi ho dennodenně půjčovat nebudou moct.. :-/
A Favorita nechci, to měl kámoš a fakt né..
Anketa: Tak jak?
Mrkačka
0%
0
323f BA
0%
0
Něco jinýho (co?)
100%
11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou mazdu?

25.9.2012 v 23:20 | Nahoru | #1
pylot> Nesouhlasím s nízkou pořizovací cenou. To je jeden z důvodů a i pro porovnání pro wolkena. Felicie si cenu ve skutečnosti drží až moc dobře a za pár šupů člověk koupí akorát prohnilou, nebo s motorem po smrti, fouklým těsněním pod hlavou a pod, na což ty škodovácký motory celkem trpí. Čas od času na ně taky koukám, nebo když někdo ze známých shání, opravdu dobrý koupě za zajímavý peníze jsou hned pryč, nebo se spíš v inzerci ani neobjeví, ano toto je skutečná reálná výhoda felícií, ale spíš při prodeji. Nízká spotřeba, no to bych se spíš přel, spíš nízká cena za přestavbu na lpg a pak se o tom dá mluvit, ale doma byly 2 1.3 a v rodině mám i jednu s koncernovou 1.6 a pak můžeme polemizovat, co je nízká spotřeba, pod takových 6,5 se ale nedostává zrovna lehko i přes váhu auta. A ohledně dostupnosti dílů, v dnešní době, kdy už není jediná mototechna v kraji, moc nevím, co tím myslíš, ale tak taky můj subjektivní názor. Takže výhody, rychlej prodej, široká nabídka ojetin, dobře si drží cenu, slušnej vnitřní prostor. Nevýhody předražené (neadekvátní stavu), faceliftovanej favorit, mizerná pasivní bezpečnost, relativní nespolehlivost (ne nebudu se tu s nikým hádat, jak najel 500 tkm) a nízká výdrž dílů (třeba výfuk spotřebák jak pneu), mizerná antikorozní ochrana, mizerné přední světla (do faceliftu), hlučnost, obliba u zlodějů (jo výhoda, když si zabouchneš klíče)... aspoň tak? Mimochodem víš, že u těch nafťáků dochází ke problémům s nosníky? Vlivem jak koroze, tak těžkého motoru praskají/kroutí se...

wolken> Nj, a k čemu potřebuješ lepší motor a lepší úroveň pasivní bezpečnosti, že? Hadrák stačí.. Taky se tak dá argumentovat. Ono ty brzdy na to celkem stačí, ale že by nevadly... Spíš oponuju proti těm tvým cenám, pak ano, plnej kotouč na favo/fel stojí polovinu toho, co větranej na mazdu....

E: pylot> A snad ještě, že každej z těch starých atmosferických nafťáků se dá provozovat na kde co, v tom takovou vědu nevidím, a že takových případů znám vícero.. Spíš si připočítej k tomu levnýmu provozu i vyšší sazbu zákonýho pojištění.

Naposledy editováno 25.09.2012 23:28:56

(reakce na) Kterou mazdu?

25.9.2012 v 23:35 | Nahoru | #2
Rampa89> A co bys doporucil za auto ty? Cilem jsou co nejnizsi vydaje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou mazdu?

26.9.2012 v 22:06 | Nahoru | #3
Rampa89> To co popisuješ podle mě nejsou pádné argumenty - Těsnění pod hlavu stojí 250 Kč. tady Kolik si viděl motoru z felicie po smrti? rozvod řetězem. A když už bude mít hodně velkou smůlu a opravdu motor odejde tak v dnešní době internetu koupit motor za směšnou cenu 1000 - 2000 není problém. Můj názor je ten,že,že je mnohem výhodnější koupit felicii a investovat do ní hlavně čas a trochu peněz než koupit další mrkačku nebo jinou starou mazdu a tu dávat dohromady. Beru to podle sebe. Mrkačku sem měl a byla rezavá stejně tak jak felicie jen tam bylo o tisíc elektronickej harapáků víc. Jak jednou někdo řekl "felicie jde opravit na krajnici provázkem a kouskem cihly" a je to tak Na ní není nic zbytečnýho co se Ti vysype v tu nejnevhodnější dobu. Jediná věc která u ní odchází tak je plechařina,ale tomu se dá snadno zabránit,nebo alespoň pozdržet,protože jestli si četl pořádně co zakladatel napsal tak chce auto co mu vydrží 3-4 roky a to vydrží(za minimum nákladů)
Píšeš o spotřebě pod 6,5. ukaž mi 15 let starý auto s obsahem nad 1.2 který reálně žere pod tuhle hodnotu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist