Bude mě asi čekat čerpadlo a vstřikovače.Nemá s tím někdo nějaké zkušenosti?Nedá se to nějak repasovat?Vrakáč nebrat!!!Je to Volvo V 50 2,0 D r.v.2005.Moc díky.Jsem nas...tak mě napiště něco pozitivního.Moc díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
Poggy píše: Pravděpodobně to bude Common rail. Nevím jak Fordy, ale z VW po takovémto incidentu vyndáš z čerpadla snímač tlaku a koukneš zda-li v čerpadle nejsou špony. Pakliže ne. Vysaješ nádrž do sucha + vyčištění hadrem, vyměníš filtr a naliješ naftu. V případě špon výměna kompletního palivového vedení od nádrže až po vstřikovače. Komplet vše nové! Takže zhruba 80 tisíc materiál + práce.
No tak už dávno je jasný, že je to CR a je to volvo ( ty Forde) Nechápu proč by měl vytírat nádrž hadrem za další proč by měl vyměňovat komplet vedení. Ty jsi teda Mistr.
Mirek 12 : souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
baks píše: No tak už dávno je jasný, že je to CR a je to volvo ( ty Forde) Nechápu proč by měl vytírat nádrž hadrem za další proč by měl vyměňovat komplet vedení. Ty jsi teda Mistr.
Mirek 12 : souhlas
A ty jsi asi ještě větší. V50 je Ford Focus s jinou kastlí. Volvo v tu dobu patřilo pod Ford. Stejně jako např. Jaguar.
Po odsátí nádže přes čerpadlo je na dně nádrže stejně zhruba 1-2 litry paliva + to co zbylo v samotném čerpadle (zhruba dalších 1,5 litru). A ano. V přídapě přítomnosti kovových špon v čerpadle koncern VW nařizuje komplet výměnu palivové instalace. Ostatní výrobci to budou mít nejspíš podobně.
Naposledy editováno 19.09.2012 17:39:12