Téma: Levné přibližovadlo (na zimu atd.)
 
17.9.2012 v 19:11
Hoj, pro ty co se nudí..
Prodal jsem auto (dražší) a sháním nějaké levné přibližovadlo na trasy kolem 20-30km do práce, na chatu apod., nejezdím každý den, ale tak 3x-4x do týdne, najezdím cca 900-1000km za měsíc.

Uvažuju o slušné feldě do 20tis. příjde mi to lepší volba než nějaká nejlevnější fabka kolem 50tis. Prý jsou i díly na tu fabku razantně dražší.

Slušná felda nebo jedna z nejlevnějších fabek?
Čím míň tím líp , rozhodl jsem se za auto neutrácet, toho jsem si užil už až až.. Jaký motor, případně si připlatit za auto s lpg?

Nebo jiné auto..?

Uzavřeno 22.09.2012 v 20:34 uživatelem macikcz

Naposledy editováno 19.09.2012 09:52:13

1 reakcí na tento příspěvek Levné přibližovadlo (na zimu atd.)

18.9.2012 v 13:41 | Nahoru | #1
Dobrá, tak jinak. 2000-5000ot/min. - nic se neděje, ten motor prostě nemá sílu to auto rychleji rozhýbat. Předjíždět se dá samozřejmě se vším, ale když se nepohybuješ na přehledné rovině, je to o hubu. A o tom to je. A vzhledem k tomu, že jezdím trasy kde je každých pár set metrů horizont, nebo zatáčka, tak takové auto je tam naprosto nepoužitelné a nepředjedu tam s ním prakticky nic ( kromě stojícího traktoru ).

Ale ano, mám hovno najeto a nic neumím. Až na to, že jsem měl auta od kubatury 1.0 až 2.2, benzíny, nafty, váhové kategorie 700-1500kg, takže trochu srovnávat můžu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné přibližovadlo (na zimu atd.)

18.9.2012 v 14:16 | Nahoru | #2

Krovak píše:
Ale ano, mám hovno najeto a nic neumím. Až na to, že jsem měl auta od kubatury 1.0 až 2.2, benzíny, nafty, váhové kategorie 700-1500kg, takže trochu srovnávat můžu.



Psal sem o tom daným autě, já najezdim ve fábce celkem dost, tkaže ti to přiroste a prostě víš kdy co a jak udělat ...

... jinak třeba konkrétně fábka je od nějakejch 3500ot živější, celkově to auto oproti 1,6 comám v renaultu nebo třeba klasický 1,6 74kW od VW je ten motor posazenej jako o nějakejch 800otáček vejš, takže musíš dost točit a dát si bacha na to že po 5500 končí otáčkový pole ... takže zase včas zařadit dál, ale když si zvykneš, není s tím problém. Ani s feldou 1,3 MPi 40kW sem neměl problém, musí člověk samozřejmě trochu přemejšlet u toho a v zatáčce a pod horizontem nepředjíždět
Téma je zamknuto


TOPlist