Téma: Levné přibližovadlo (na zimu atd.)
 
17.9.2012 v 19:11
Hoj, pro ty co se nudí..
Prodal jsem auto (dražší) a sháním nějaké levné přibližovadlo na trasy kolem 20-30km do práce, na chatu apod., nejezdím každý den, ale tak 3x-4x do týdne, najezdím cca 900-1000km za měsíc.

Uvažuju o slušné feldě do 20tis. příjde mi to lepší volba než nějaká nejlevnější fabka kolem 50tis. Prý jsou i díly na tu fabku razantně dražší.

Slušná felda nebo jedna z nejlevnějších fabek?
Čím míň tím líp , rozhodl jsem se za auto neutrácet, toho jsem si užil už až až.. Jaký motor, případně si připlatit za auto s lpg?

Nebo jiné auto..?

Uzavřeno 22.09.2012 v 20:34 uživatelem macikcz

Naposledy editováno 19.09.2012 09:52:13

1 reakcí na tento příspěvek Levné přibližovadlo (na zimu atd.)

18.9.2012 v 01:29 | Nahoru | #1
Souhlas s Hery22, Punto můžu vřele doporučit. Mám verzi 55SX, motor 1108cm, 55k/80Nm, rok 1998. Na dojíždění pár desítek km naprosto ideální, ale v pohodě zvládá i několikasetkilometrové trasy, není pravda, že motor s výkonem kolem 60k je pro dnešní provoz nebezpečně slabý, jak občas zaslechnu, tento, když umíš řadit (netočit pod 3000RPM), tak je svižný a jede jako čert a to i s plnou zátěží. Spotřeba 5 - 6l/100, když se správně točí a řadí. Nesmí se zapomínat na to, že motor je relativně rychloběžný.

Výhodou je jednoduchost, jednobodovka Weber-Marelli je spolehlivá, skoro ke všemu je výborný přístup, topení je účinné a motor se rychle ohřívá. Vnitřní prostornost je výbroná, rozhodně lepší, jak u Felcky i Fábky, o kterých zde padla řeč.

Slabiny vidím jen v horším přístupu ke svíčkám (nutno odmontovat airbox, vyndat VN kabely a odmontovat úchyt plynového bovdenu a odklonit dozadu - pozor na poškození struny), umístění rádia dole na středovém panelu (horší přístup za jízdy) a chybějícím filtru větrání, takže může dovnitř nalétat třeba bordel ze stromů. Také čerpadlo chlazení nemá při volnoběžných otáčkách dostatečný výkon k tomu, aby stačil ozásobovat i radiátor, takže vůz při stání mizerně topí, i když motor se nepodchlazuje. Stačí ale cca 1800RPm a radiátor hicuje jako drak. Motor vůbec netrpí na přehřívání, chladič a sahara jsou dimenzované víc, než dost.

Zkrátka za 30000,- sakra hodně muziky.

Pokud ale jde o můj osobní názor, tak když už uvažuješ nad "filckou" a "švábem", tak Ti říkám, že Schade novější jak Š130 mně do baráku nesmí.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné přibližovadlo (na zimu atd.)

18.9.2012 v 12:28 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Souhlas s Hery22, Punto můžu vřele doporučit. Mám verzi 55SX, motor 1108cm, 55k/80Nm, rok 1998. Na dojíždění pár desítek km naprosto ideální, ale v pohodě zvládá i několikasetkilometrové trasy, není pravda, že motor s výkonem kolem 60k je pro dnešní provoz nebezpečně slabý, jak občas zaslechnu, tento, když umíš řadit (netočit pod 3000RPM), tak je svižný a jede jako čert a to i s plnou zátěží.



To mě vždycky dokáže pobavit. Tak pokud to auto má 500 kg, tak uznávám, že je ten motor dostačující. Ale to asi nemá, že? Tak se nenech vysmát, že s tunovým autem o výkonu 60k bezpečně předjedeš. Leda z kopce a ještě něco, co jede tak 60-70km/h.
Mladá má Clio II právě s 1.2 43kW a na předjetí je to děs a hrůza. Do kopce se to při normální jízdě nerozjede na víc jak 60-70km/h. Druhá varianta je točit to do bezvědomí, ale pak to žere jak proražený a jede to o 20km/h rychleji Takže tyhle malý podmotorovaný sráče leda do města do kolon, jinak to nemá význam.
Téma je zamknuto


TOPlist