bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 14:23 | Nahoru | #91
Uz nekdo navrhoval KTM?

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 14:27 | Nahoru | #92

KubaLC8 píše: Uz nekdo navrhoval KTM?



Nee, tu je ještě většina v pořádku. K

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 14:59 | Nahoru | #93
Aha tak proto ten Storm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 15:22 | Nahoru | #94

KubaLC8 píše: Aha tak proto ten Storm



jen ať si každej sám přijde na to, že je Strom těžká kráva s vysokým těžištěm přece do tohodle vobludária nebudeme dávat Kačenky ne?

Naposledy editováno 21.09.2012 15:23:14

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 15:31 | Nahoru | #95
Chápu, že když si člověk z něčeho míň cestovního (sport, naháč..) nebo jako na první motorku sedne na Stroma tak z něj může bejt unešenej, ale dost silně pochybuju, že by se našel někdo kdo by se na Stroma dobrovolně vrátil a byl spokojenej potom co vyzkouší jakýkoliv GS, Caponorda, LC8 nebo možná i toho Tigera

Naposledy editováno 21.09.2012 15:31:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:15 | Nahoru | #96

KubaLC8 píše: Aha tak proto ten Storm



Jj, žádná kultovní modla ale poctivá rejže. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:17 | Nahoru | #97

mirazciny píše: jen ať si každej sám přijde na to, že je Strom těžká kráva s vysokým těžištěm přece do tohodle vobludária nebudeme dávat Kačenky ne?



Jenom tak ze zvědavosti, kolipatomá to slavné a nedostížné ktm a dezygnový skvost caponord suchou hmotnost dyš už ste u těch těžkých krav? K

Naposledy editováno 21.09.2012 16:19:06

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:20 | Nahoru | #98
Žlutej stromík TAdy máš pěknýho v tý žlutý barvě ... ale za mě Caponorda.. I když jsem zastáncem suzuki, tak Litrovej strom se mi vyloženě nelíbí

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:44 | Nahoru | #99

mirazciny píše: Chápu, že když si člověk z něčeho míň cestovního (sport, naháč..) nebo jako na první motorku sedne na Stroma tak z něj může bejt unešenej, ale dost silně pochybuju, že by se našel někdo kdo by se na Stroma dobrovolně vrátil a byl spokojenej potom co vyzkouší jakýkoliv GS, Caponorda, LC8 nebo možná i toho Tigera

absolutní souhlas, ale jak je vidět je to věc názoru - ostatně jako u všeho...

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:54 | Nahoru | #100
Tak ať to nehledáme každej zvlášť

Strom 207kg 98koní/7600 101Nm/6400
Cápo 215 98 /8250 97 /6250
Varan 220 95 /8000 98 /6000
Tiger(i) 215 105 /9500 92 /4400
A originální rada na závěr: zkus se na každém projet a myslím že budeš mít jasno.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 16:54 | Nahoru | #101

karf píše: Vyštrachal jsem starej srovnávák z Motocyklu. Je tam r1200gs, r1150gs, Varadero (stříkačka), V-strom, Tiger (asi 955) Caponord a KTM adv...strom byl 4.tej a capo poslední r1200gs samozřejmě nepochopitelně první. kdyžtak ho sem dám.

petr_guss> DL650 má spojku lankem, DL1000 má spojku hydraulickou. nemá antihop a na rozdíl od TL a SV nemá ani ten antiantihop - mechanickej zesilovač stlačení lamel při zatížení...ale ovládací síla je cca srovnatelná s Raptoří

origo plexi je samozřejmě tragický od 120ti výš (měřím 175), ale s MRA vario touring s deflektorem v prostřední poloze se to o dost zlepší a dá se jet s otevřeným plexi tak do 150-160ti. jel jsem zatím asi 3x v dešti a vždycky to byl slejvák. mokrý jsem měl jen boty, možná trochu kolena. jinak na 650ce jsou jakési průduchy mezi boční kapotou a nádrží, já je na litru nemám a taky je míň cítit proudění kolem pasu. Jo a litr má v základu plácačky na řidítkách a to docela rozměrný

budíková výbava u stromu je slušná (tacho a otáčkoměr, teploměr a palivoměr, celkový km a 2 nulovací km, hodiny), Caponord má asi navíc i "venkovní teplotu"?

Pérování mi u smrku celkem vyhovuje - na lepší silnici. Mam to dost natvrdo kvůli broušení stupaček fakt je, že smrk má nastavitlený předpětí vpředu a vzadu i útlum. U Capo předpětí vzadu a vše až u RR verze. Zas je výhoda, že kohoutek je na levé straně. U stromu je v pravo, takže se musí v lepším případě zastavit

Co se týče dojezdu, tak jsem nejdýl psychicky vydržel 310km a v nádrži (jestli má fakt 22) zbylo kolem 2 litrů. tankuju ale vždycky s motorkou svisle (né na bočáku) takže se tam vleze trochu víc.


jaja, máješ pravdu, tak to jsem se zmýlil, každopádně antihopingová membrána na spojce je docela podstanou záležitostí zachraňující lidi od silničních lišejů. K té palubce - na capu jsou 3 módy nastavení výkonu podsvícení, podsvětlení je modré - tedy napomáhající méně únavě očím s červenýma rafičkama budíků, teplota kapaliny a stav nádrže je zobrazen digitálně, samozřejmě ještě hodiny a teplota venkovní s varováním pod 3°C - nic zásadního jako počítač spotřeby atak caponord nemá.
Co se spotřeby týče dá se jet od 5 do 8 litrů - normálně jsem měl tak 6,2 - 6,5 (prakticky jízda výhradně ve dvou)...
edit: překlepy...

Naposledy editováno 21.09.2012 17:04:02

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:06 | Nahoru | #102
To Kousek:Tak tohle je asi černá můra majitelů Caponorda-fotils to za normálního provozu předpokládám

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:09 | Nahoru | #103

foky píše: U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory byly často po 50000km v hajzlu na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.

Jinak teda souhlasim - seděl jsem na Caponordovi a přišlo mi to překvapivě těžký a hnusný, ale proti gustu.



Kůůůůůůrva ja sem ale kokod , dyk já už to dvakrát zadřel. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:11 | Nahoru | #104

stylo píše: To Kousek:Tak tohle je asi černá můra majitelů Caponorda-fotils to za normálního provozu předpokládám



No vobyčejný všední den na vobyčejné všední silnici. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:12 | Nahoru | #105

Kousek píše: Kůůůůůůrva ja sem ale kokod , dyk já už to dvakrát zadřel. K



co dvakrát,mynymalňje třyrazi!! stejně to máš stočené!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:12 | Nahoru | #106

stylo píše: Tak ať to nehledáme každej zvlášť

Strom 207kg 98koní/7600 101Nm/6400
Cápo 215 98 /8250 97 /6250
Varan 220 95 /8000 98 /6000
Tiger(i) 215 105 /9500 92 /4400
A originální rada na závěr: zkus se na každém projet a myslím že budeš mít jasno.



A co ta oranžova ikona? K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:13 | Nahoru | #107

D.I.N.A. píše: co dvakrát,mynymalňje třyrazi!! stejně to máš stočené!!



To ja abych začinal poctivě od nuly. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:13 | Nahoru | #108

KubaLC8 píše: Uz nekdo navrhoval KTM?

buď normální
Neumíš číst co píši v záhlaví???
Já se neptám na návrhy kterou, ale jedna v.s.druhá!!!!
Někdy si připadám jak v Bohnicích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:16 | Nahoru | #109

aifel202 píše: buď normální
Neumíš číst co píši v záhlaví???
Já se neptám na návrhy kterou, ale jedna v.s.druhá!!!!
Někdy si připadám jak v Bohnicích



ja myslel,že robíš na Dombase a Ty KKDe jsi v Bohnicích!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:23 | Nahoru | #110

D.I.N.A. píše: ja myslel,že robíš na Dombase a Ty KKDe jsi v Bohnicích!!


Sů jaak malé děcka......a tu si kup.....nebo tuto......

Jaaaak na donbase, Ty ocase???

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:25 | Nahoru | #111

aifel202 píše: Sů jaak malé děcka......a tu si kup.....nebo tuto......

Jaaaak na donbase, Ty ocase???



sam KKD a ČRG , co bys scel na m.cz??
fisfjetlyfka :ČRG - Čurag!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:33 | Nahoru | #112

aifel202 píše: Mirek-JM> přece nejsem čuráček, abych sháněl někoho na opravy???? To udělám sám. Je mi někdy do breku, jak si někteří motocykloví znalci neumí ani vyměnit oil



Dotaz: u tebe v profilu u tý katany pod těma ventilovejma víkama je co? Vypadá to jako rozpatlanej silikon místo těsnění.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:45 | Nahoru | #113

Kousek píše: Jenom tak ze zvědavosti, kolipatomá to slavné a nedostížné ktm a dezygnový skvost caponord suchou hmotnost dyš už ste u těch těžkých krav? K



abych rek pravdu tak kolik ma caponord nevim, ale 950adv ma 220 nebo 230 plna. Ale (co majitele ktm a BMW gs potvrdi) je relativne jedno kolik, ale dulezity je kde tu vahu ma. ktm I BMW ma teziste proklate nizko takze I manipulace s jakymkoliv z nich je diametralne lepsi nez se stromem. pokud vim tak caponord ma teziste taky niz nez ten paskvil z lesa az budu u compu tak to rozvedu Vic. tohle me bavi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:45 | Nahoru | #114
Kousek> Tu můžeš porovnávat do zblbnutí

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:47 | Nahoru | #115

Kousek píše: Jj, žádná kultovní modla ale poctivá rejže. K



mno

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:48 | Nahoru | #116

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:49 | Nahoru | #117

stylo píše: To Kousek:Tak tohle je asi černá můra majitelů Caponorda-fotils to za normálního provozu předpokládám





To všichni zadřeli na předním válci, že stojí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:49 | Nahoru | #118

PatMatbanda píše: Dotaz: u tebe v profilu u tý katany pod těma ventilovejma víkama je co? Vypadá to jako rozpatlanej silikon místo těsnění.


Nevidím proč zrovna Tobě se mám zpovídat, a nevím co cype fízluješ
Ale budiž mistře hlefaní souvislostí a rypání do druhých.
Je to stará motka, a i stará fotka, 4hod.před vyjížkou prdl závit na domku, tak jsem musel dát helikol vložku, a guma pod ventilovým víkem byla již stará a tvrdá, tak rychle první silikon co byl po ruce a jebat že nebyl černý a raději vice než málo......šťovík viděl tak ví........stačí?
Nebo chceš i nafotit jak to vypadá teď........
Ty musíš mít spousty přátel, když tak fízluješ
Apropó, když jsi takový chytrák, tak bys měl vědět že to není katana, ale shark!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:51 | Nahoru | #119

aifel202 píše:
Apropó, když jsi takový chytrák, tak bys měl vědět že to není katana, ale shark!



aja mislel šeje to ŠCHREG!!

Naposledy editováno 21.09.2012 17:52:11

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:53 | Nahoru | #120

seikos píše:

To všichni zadřeli na předním válci, že stojí



Jakysyk špageťak s vyhořelou eletrykou tam zavazel. K
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist