Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!

Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

1.11.2013 v 19:29 | Nahoru | #1
Kawadědek> já tudy jezdím při odpolední denodenně do Tábora, a čumím na ty stromy už 8 let v obou směrech. Na kroupy ať si tam dá teď bacha - první čekárna BYLA v Děbolíně asi 2 km odtud, ale v létě jí zbourali, takže teď by musel ject až do JH Leda se schovat v Děbolíně do hospody.
A do Chlumu jezdí konkrétně kam? Ten zásobuju taky, ale při noční.

(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

1.11.2013 v 19:53 | Nahoru | #2
Yura> Takových 28 let jezdíme do Chlumu. První tři roky do kempu U brachů - to je počátek Hejtmanu blízko od výpustě - studená voda a hned do hloubky. Pak na doporučení jsme se přesunuli na Březák. Dnes to vlastní pan Mykyška - bývalý pan učitel. Zažil jsem i nadivoko tábořiště se vším všudy. Dnes poloceno, splachovací hajzlíky, teplá voda na žetony a když je plno, tak i občerstvení -dřív alespoň každý den čerstvé rohlíky. Do dnes říkám - pokud vstanu ze stanu, budu jezdit. Kurňa jsem v přírodě!!! Alespoň si může člověk po 14ti dnech venkuvážit (kolikrát) sucho, teplo a pohodlí baráku v Praze. Jinak díky kolu mám projeto okolí až do Nových Hradů a okolo hranic a Rakouska dost cest. Zaplať pámbů, že soudruzi vojáci, aby si nekurvili gazíky, udělali asfaltové cesty. Dnes jsou pro koláky. A pak, kdy jsem nebyl líný sednout do autobusu a dojet si pro mašinu, mám projetých spoustu cest ve Vašem kraji. Láááábuš. A to jsem si dal i Posšumaví s Lipnem a zpět...cca 280 km žádný problém. Fakt, že dnes už dají něco do mikroregionu a TAM, KDE SI SE KODRCAL, JSOU DNES DOCELA DOBRÉ SILNICE.(kURŇA

1.11.2013 v 20:03 | Nahoru | #3
Yura> Takových 28 let jezdíme do Chlumu. První tři roky do kempu U brachů - to je počátek Hejtmanu blízko od výpustě - studená voda a hned do hloubky. Pak na doporučení jsme se přesunuli na Březák. Dnes to vlastní pan Mykyška - bývalý pan učitel. Zažil jsem i nadivoko tábořiště se vším všudy. Dnes oploceno, splachovací hajzlíky, teplá voda na žetony a když je plno, tak i občerstvení -dřív alespoň každý den čerstvé rohlíky. A u každého místa pro stan ohniště. Dodnes říkám - pokud vstanu ze stanu, budu jezdit. Kurňa jsem v přírodě!!! Alespoň si může člověk po 14ti dnech venku vážit (kolikrát) sucho, teplo a pohodlí baráku v Praze. Jinak díky kolu mám projeto okolí až do Nových Hradů a okolo hranic a Rakouska dost cest. Zaplať pámbů, že soudruzi vojáci, aby si nekurvili gazíky, udělali asfaltové cesty. Dnes jsou pro koláky. A to člověk čumí, kolik krásný přírody soudruzi ve jménu kapitalistickýho agresora nechali skrytých, nedostupných. A pak, kdy jsem nebyl líný sednout do autobusu a dojet si pro mašinu, mám projetých spoustu cest ve Vašem kraji. Láááábuš. A to jsem si dal i Pošumaví s Lipnem a zpět...cca 280 km žádný problém. Fakt, že dnes už dají něco do mikroregionu a TAM, KDE SI SE KODRCAL, JSOU DNES DOCELA DOBRÉ SILNICE.(kURŇA už zase prstoklad. nebudu to přepisovat). Je toho na pokec habakuk. Pokeáme v Prunéřově. Čauky k Vám domů Ota