globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...
Ahoj motorkáři.
Asi před měsícem přisla osudová zatáčka,která dopadla nebezkým pádem :D
Zprznil sem lak na kapotáži a lak na nádrži,(která je jestě navíc promáčklá :-/).
Chtěl bych jej přelkovat na hlubokou černou metlu ,jelokož sem kutil tak bych to chtel zmáknout sám a ocením každou vaší radu

Předchozí
1 2 3
Následující

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

19.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #61
Přelakovat se to dá vždycky, škoda je jen origo laku

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 19:57 | Nahoru | #62
Zdar nečetl jsem si to tu celý,jen vím že někteří umý fakt poradit
Normálně to všechno zbav barvy(třeba ošmirgluj),pak to nastříkej základem,pak na pokazené místo musíš odmastit a zakitovat tmelem,tak to všechno vybrousíš šmirglem, třeba šmirgl 400,600,800,aby to bylo jemné,pak na základ jak to bude pěkný nastříkáš plnič,a celé vybrousíš zas šmirglem 800,tak aby to bylo celý pěkně jemný,a musíš pod vodou.
a až pak mužeš barvu,ale chce to na stříkání hodně zkušeností,ale nic extra těžkýho,jen to chce chytit grif do ruky.Tak jak jsi upravíš ten plnič,tak taková bude barva,a jdou tam vidět i ty nejmenší hrbolky,na to je ten plnič aby to zanesl

2 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

20.9.2012 v 20:27 | Nahoru | #63
Mrkni se mi do profilu na starou R6. Chtěl jsem to mít fakt profi. Stejně jsem nakonec nechával lak dělat v lakýrně. Holt nemám doma box a velkou pistoli - jo a taky kompresor, kterej by tu pistoli utlačil.

Moje zkušenosti jsou asi takový, že v garáži se lak udělat dá. Určitě ne napoprvé a je to fakt fuška. Jestli máš známýho lakýrníka, tak si to nech nejdřív vysvětlit, pak si to zkus na kusu plechu nebo plastu a pak teprve na motorku.

Metla je to nejtěžší, do čeho se můžeš pustit. Na poprvé bych spíš zkusil klasiku.

Ad spreje - zkušenosti nemám, ale nevěřím, že nějakej sprej udělá kvalitní lak. Hodně záleží na kvalitě trisky - a pistole je prostě pistole. Sprejem bych dělal tak plnič. Bázi a lak určitě pistolí.

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

20.9.2012 v 21:14 | Nahoru | #64
phobos> některé spreje jsou opravdu na úrovni, ale samozřejmě asi kapotu na superbu nebudeš stříkat sprejem... není to jen o kompresoru, nesmí přijít vlhkost do laku, takže dobrý odlučovač, neprašné prostředí, sušení atd. Takže buď mi je to fuk a zmastím to sám, nebo to chci mít kvalitní a dám to lakýrovi, když nebude, ať to přelakuje. Za to to platím a nemužu to chtít donést pikslu barvy a mít v ruce ušmudlanou dvoustovku a myslet si, že mi ještě vrátí. Osobně si myslím, že asi idskuse o ničem, komu na tom záleží, poradí si i bez nás, kdo chce jezdit - lak nejezdí

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 08:43 | Nahoru | #65
doprkna, tady ty lidi co tě odrazují mně s...rou.

neboj se toho, napoprvé to asi dokonalý nebude, ale příště to bude určitě lepší

sám se lakováním motorek občas bavím též, pravda, metlu sjem zatím tak docela nedělal. však kdyžtak mrkni do mých deníků...

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

21.9.2012 v 09:50 | Nahoru | #66

phobos píše: Metla je to nejtěžší, do čeho se můžeš pustit. Na poprvé bych spíš zkusil klasiku.


Mě se právěže metla stříká nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

21.9.2012 v 14:31 | Nahoru | #67
Ejs> Díky za důvěru :D Doufám že jeste nekdo poradí co se týče tmelováni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2012 v 17:49 | Nahoru | #68

Rychty píše: Ejs> Díky za důvěru :D Doufám že jeste nekdo poradí co se týče tmelováni



tmelení je pracné a je to základ všeho, proto neodrbat. Jestli potřebuješ zatmelit ďolík na nádrži tak odřít na plech, přetáhnout polyesterovým tmelem se skelným vláknem (nejen plnivem), obrousíš, nebudeš li spokojen s výsledkem tak další vrstva. přes to základ...
celé to pak musíš dost pečlivě přebrousit (teď už mluvím o všech dílcích co se chystáš stříkat), stříknout plničem (nebo jiným stříkacím tmelem), přebrousit najemno, a dokud nebude výsledkem naprosto perfektní povrch tak nemůžeš začít stříkat. představa, že něco zaleje barva je krutý omyl

jo, ještě jestlis e někde dostneš na holý povrch tak potřebuješ základ na plast (vlastně to jen naleptá povrch aby se ti to nesloupalo)

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

25.9.2012 v 22:34 | Nahoru | #69
Po tmelení obrousím....asi pod vodou smirkem 8oo na jemno...a už muzu stříkat ?... metlu ruším nejak se mi do toho nechce :D

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

26.9.2012 v 08:29 | Nahoru | #70

Ejs píše: ........stříknout plničem (nebo jiným stříkacím tmelem)..........


...pozor na mystifikaci, plnič a stříkací tmel jsou dvě různý věci s rozdílným účelem použití, plnič je dokončovací, kdežto stříkací tmel je mezioperační záležitost

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

27.9.2012 v 14:07 | Nahoru | #71
Tak jsem byl u známého v lakovně A řekli mi nasledujíc postup při lakování!

1, Zbrousit původní barvu/odmasit
2, Naníst Tmel/polyesterový
3, Zbrousit tmel/P4OO
4, Naníst plnič
5, Zbrousit pod vodou /P800
6, Barva X vrstev
7, B.Lak

Je to tak správně ??

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

27.9.2012 v 16:03 | Nahoru | #72
Rychty> obecně je ...a odmašťovat mezi všema operacema

2 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

27.9.2012 v 16:35 | Nahoru | #73
jako fakt ?..to se mi zda jako hloupost..

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

27.9.2012 v 16:52 | Nahoru | #74

Rychty píše: jako fakt ?..to se mi zda jako hloupost..


...tak nevěř

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2012 v 19:13 | Nahoru | #75

Rychty píše: jako fakt ?..to se mi zda jako hloupost..


neni to hloupost...zapomel sem odmastit blatnik po vybrouseni plnice, po nastrikani cerne barvy se mi to cele zkrabatelo..temer okamzite. Davam to za vinu odmasteni , protoze nikde jinde se mi tohle nestalo a jen tady sem si vedom ,ze sem to neodmastil. Uvedomil sem si to v momente kdy sem na to fouknul pistoli. Rekl sem si..no treba to nebude vadit. No a pet minut po nastrikani baze se to zpuchrovatelo.
metly se neboj. je to jen o vrstvu navic. Jak sem psal..strikal sem taky poprve a aji ta metla se dala. Nakonec metla vypada lip nastrikana nez klasicka barva ;)

Nejhorsi je nanest bezbarvej lak. Coz je konecna vrstva.
Musis ho dat hodne aby se rozlil a neutvoril krupici, ale nadruhou stranu ho nesmis dat moc aby nestekl.

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

30.9.2012 v 19:35 | Nahoru | #76
Dyt to není na výstavu, nějak to dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

30.9.2012 v 21:32 | Nahoru | #77

laďa prášil píše: Dyt to není na výstavu, nějak to dopadne.


presne... na to abych sebou zas nekde plesknul mi nestalo dat lakyrovi 20 klacku :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

30.9.2012 v 23:37 | Nahoru | #78

cuir píše: presne... na to abych sebou zas nekde plesknul mi nestalo dat lakyrovi 20 klacku :D


...co 20? 40 a to nejmíň

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

1.10.2012 v 00:05 | Nahoru | #79

osiris píše: ...co 20? 40 a to nejmíň


to myslis vqazne? mas nejakou takovou cenovou zkusenost?

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

1.10.2012 v 08:40 | Nahoru | #80
40klacků je tak na celolak auta

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

1.10.2012 v 09:13 | Nahoru | #81
Já bych řekl spíše 60 ani o korunu míň !

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

1.10.2012 v 15:30 | Nahoru | #82
Pokud jsi šikovnej tak docela obstojně se naučíš stříkat brzo. S dnešníma barvama je to téměř hračka. Hlavně si dej pozor na kvalitní přípravu pod lak. A potom kvalitní stříkací místnost bez prachu, s dobrým osvětlením, vytápěnou a odvětrávanou. Ovšem pokud to chceš dělat pouze jednou, tak asi nic neušetříš a ještě se vše může nezdařit.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist