Téma: pády a držkopády

10.9.2012 v 09:42
napište svoje skóre dle níže uvedenejch parametrů (samozřejmě v návaznosti na tvuj nejvíc cool vypadající let vzduchem

+ případně uvítám popis ať se taky zasměju takhle při pondělku

10.9.2012 v 09:45 | Nahoru | #1
jo a ještě:
Skoky – 4 fáze
d) dopad, výjezd

Skoky z kroků - 4 fáze
a) přípravná fáze (nájezd) včetně kroků
d) dopad, výjezd

Kombinace skoků – 8 fází
d) dopad, výjezd z 1. skoku
e) přechod do druhého skoku
e) odraz
f) rotace (letová fáze/fáze ve vzduchu)
g) dopad, výjezd z druhého skoku

Piruety / kombinované piruety – 4 fáze

10.9.2012 v 13:40 | Nahoru | #4

posudte sami

10.9.2012 v 17:26 | Nahoru | #5
Zatím první a poslední pád v 15ti.
Cesta z brigády. Prudší kopec v sídlišti, fichtl za 3 a plný, nepřehledná pravá se zaparkovanými auty a v protisměru (v zákazu) zaparkovaná škodovka. Strhnuto doleva přes celkem vysoký patník, přední kolo nadhozeno, ale zadní mě nárazem o patník vykoplo. Vlevo letěl fichtl, vpravo já. Tam sem trefil ramenem pouliční osvětlení což mě trochu roztočilo a zahučel sem do křoví. Následovalo šustění záclon v nedalekém paneláku a míhání stínů, čemuž sem kontroval klasickou samomluvou, vulgarizmy a obviňováním fichtla.
Od té doby občas problémy s ramenem a kladný vztah ke kochačkové jízdě.

Body si rozhoď sám, vlastní blbost nebudu bodovat.

10.9.2012 v 18:28 | Nahoru | #6
b0b4n> to zní supeer, jako cca 8 až 9b

11.9.2012 v 13:01 | Nahoru | #7

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pády a držkopády

11.9.2012 v 13:07 | Nahoru | #8

KralicekAzurit píše: Můj největší držkopád byl, když sem si zastavovala z kopce abych mohla přepnout na rezervu. Podškublo se mi zadní kolo já se svezla po boku na štěrku, dala si ramenem a hlavou o mez. Naštěstí mě nikdo neviděl, s naraženym ramenem jsem se zvedla a jela dál

Kvůli přepínání na rezervu se zastavuje? Já žil v přesvědčení, že jenom za jízdy uhnu kolenem a otočím kohoutek, ne?

11.9.2012 v 13:08 | Nahoru | #9
Enthropy> Joo to jsem si myslela taky, jenže já ten kohoutek mam pěkně blbě, vloženej do ,,díry,, do plastu, v rukavicích to je nemožný

11.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #10

11.9.2012 v 13:14 | Nahoru | #11
KralicekAzurit> Na neposlušný plasty máme odjakživa jednoduchej recept:

11.9.2012 v 13:15 | Nahoru | #12
Enthropy> To bude stačit i kamen ne? mam tu motorku už tak zrasenou, takk by to na ní nebylo ani vidět :D

11.9.2012 v 15:09 | Nahoru | #13
KralicekAzurit> pády na místě jsou max. do 5 bodů, víc může bejt jenom když je dostatečně velký publikum který to ocení

11.9.2012 v 15:10 | Nahoru | #14
a abych taky přidal něco do mlejna...
tak se mi podařilo, cestou kolem vltavy kousek od troje, trefit dlooouhou louži, resp. jenom dlouhej kus bahnitý vody, řidítka udělali cvak, stačil jsem natáhnout ruce a letěl jsem hezky do tý sračky akorát když proti mě jeli nějaký cyklisti který samozřejmě ani nezastavili

Naposledy editováno 11.09.2012 15:10:25

11.9.2012 v 16:23 | Nahoru | #15
Přejel jsem ve vánici bez nehody na Jawě z Brna do Hradce Králové, málem jsem umrzl a v cíli cesty jsem na parkovišti před asi 10 lidma v minimální rychlosti podklouzl na obě kola, udělal půlhodiny a efektně se pohřbil pod motorku. Trumfněte to někdo

13.9.2012 v 11:13 | Nahoru | #16
Enthropy> Jo, po slideru a závažíčku jsem si to u Macochy doklouzal přímo k nohám dvou buchet, publikum dokonale, ale jemně vystrašené Holt štěrk na cestě není radno podceňovat, zvlášť když se díváš jinam

Ale jinak jsou ty pády dost nefotogenické Nejhezčí bylo ale odložení na Sportovní, kdy motorka se mě jala předvést salta, která jsem sledoval v poloze po prdeli vpřed 3koda, že není nikde natočené

19.9.2012 v 08:47 | Nahoru | #17
tak ja se v cervenci efektne natahnul na pankraci asi pred 1000 ridicema, v desti, na novem asfaltu, brzda, podklouzlo mi úpredni kolo a uz jsem letel po drzce a po ramenu. Motka si to chrochtala po asfaltu po boku, ohla radicka, urazena stupacka blinkr padak, odrenej kufr a predni stitek. Kupodivu nadrz bez dotyku :)

Jedna pani zastavila a ptala se me, jestli jsem ok, a pak tam zastavil kluk musi vahy na cbr125 a ptal se me, jestli chci pomoci zvednout motorku :D

18.4.2015 v 18:15 | Nahoru | #18
Také přidám svůj příběh, moje první větší moto FZR 600 svištím si to do kopce 150 nahoře blbá levotočivá docela rozbitá ještě mávám na holky před zatáčkou když v tom auto v mé stopě, strhávám do strany brzdím víc, najednou vyjeté koleje a několik hrbolů, sedačka mě vykopla to vzduchu ja trochu přibrzdil tam sem přeletěl přes moto, v hlavě jen vidina jak jede motorka na mě takže sprint do kukuřice přede mnou nic se neděje otočím se vidím jak jede ještě po silnici tak běžím zpět snažím se ji chytit ale ztrácí rovnováhu padá do pangejta těsně u mě a já padám přes ní protože sem ji chtěl chytit, auta co jeli za mnou nebo projížděli okolo jen sledují, nikdo nezastaví. já nemůžu zvednout moto jak blbě ležela kolama nahoru ale zastavil motorkář a pomohl mi :) moto chytla tak sem se radoval že dojedu dom ale po 2km voda v červeném - prasklej chladič, tak sem po kouskách dojel těch 10 km dom. A holky na které sem mával se mohli potrhat smíchy, sem si raději ani helmu nechtěl sundat

18.4.2015 v 22:06 | Nahoru | #19
Srpen 2013
Jel jsem od Žampachu nahoru ke štolám a silnička najednou mizí, zřejmě ji odnesla červnová povodeň. Já trubka jsem šel do stupaček, ujelo zadní, vyrovnal, v zápětí ujelo přední a už jsem letěl přes řidítka do dvoumetrové díry vymleté vodou. Motorka saltem za mnou. Přistál jsem na kamenech a ztratil vědomí. Když jsem se probral a přezkoumal základní funkce končetin a hlavy, všiml jsem si, že Alpík je kolama nahoru a v obráceném směru vedle mne.
No, vylezl jsem z díry a šel do vesnice pro pomoc. Pět chlapíků a jedna dáma měli velkou sílu a Alpíka vynesli a dotáhli až na asfalt.
Škody na mé straně jsou zanedbatelné, oteklé koleno, rameno a zápěstí. Kdybych měl chrániče, zřejmě by nebylo ani to. Alpík také neskončil tak zle, plexi (vylomené hlavou), proražený a poškrábaný levý plast, pootočená řidítka, top ve věčných lovištích.
Domů jsem dojel po svých kolech, jen se za mnou celých 30 km strašně kouřilo

2 reakcí na tento příspěvek pády a držkopády

3.6.2015 v 07:57 | Nahoru | #20
Komu se povedlo pri dovolene v Rakousku zaparkovat motorku primo uprostred vyjezdu zatacky ( tzv. kehre nebo take tornante v Italii)? Motorka uz tak tak lapala po dechu, no a pak proste prisla ta chvile, kdy uz to dal neslo, riditka se zalomila a sup na zem primo pred cumak protijedouciho auta. No, valela jsem se tam jak pytel brambor.. . Nejsmutnejsi na tom je, ze se to nestalo jen jednou

3.6.2015 v 11:08 | Nahoru | #21
OzzYnka> Nic si z toho nedělej.:o) Máme na videu ze stelvia jak se takto válí motorky ve dvou vracečkách za sebou. Nejlepší je muset zastavit v té vracečce na vnitřní straně a pak se sklátit na zem,protože nedosáhneš na zem. :o))) Oblíbená kratochvíle toho kdo to nezná.

3.6.2015 v 11:35 | Nahoru | #22
mira-xj> nebo toho, kdo nema dost dlouhy nohy

11.6.2015 v 16:32 | Nahoru | #23
OzzYnka> tam to musi vypadat. Jak u nemocnejch na dvorku