globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolínko,překáží bota
 
9.9.2012 v 18:14
Zdravim,dneska jsem se byl projet a chtěl zkusit kolínko na nové kombinéze,ale dříve než jsem se dotkl sliderem země,tak jsem začal brousit botu (jezdím s špičkou boty na stupačce,boty mam Diadora) a konkrétně jsem škrtnul malíčkem,a nevystrkuju nohy ven,takže abych se dotkl sliderem asfaltu tak tam to koleno prostě musim narvat? Nebo něco dělám špatně?

1 reakcí na tento příspěvek Kolínko,překáží bota

9.9.2012 v 21:39 | Nahoru | #1
Jak uz bylo psano, pred tim nez vubec zacnes zatacet tak si vysednes spicku nohy na kraj stupacky, vytocis koleno, rychle ciste zatocis, tahas za plyn a tahnes koleno

Ale musis na na to mit rychlost samozrejme, jinak i kdyz budes mit trochu nohu prez stupacku tak kdyz budes mit cistou praci s plynem => nebudes mit napr ponoreny predni vydlice uplne na dolni hranici tak by jsi nemel skrtat botou o silnici.

Proste kdyz budes mit spravnej posez ne na tom vyset jak opice tak potrebujes ostrou zatacku a slusnou rychlost nebo zatracene velkou rychlost v naky tahlejsi zatacce.

Tahlejsi zatacka :

200 nestaci na kolinko :(

Ostrejsi zatacka :

120+ pri najezdu => tahas kolinko (za predpokladu ze se nebojis rychle zatocit)

Tot amaterske poznatky

Jo a levy kolinko je lehci nez pravy

Opravte te mne pokud podavam mylne informace

Naposledy editováno 09.09.2012 21:43:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota

11.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #2

Flisker píše: Jak uz bylo psano, pred tim nez vubec zacnes zatacet tak si vysednes spicku nohy na kraj stupacky, vytocis koleno, rychle ciste zatocis, tahas za plyn a tahnes koleno

Ale musis na na to mit rychlost samozrejme, jinak i kdyz budes mit trochu nohu prez stupacku tak kdyz budes mit cistou praci s plynem => nebudes mit napr ponoreny predni vydlice uplne na dolni hranici tak by jsi nemel skrtat botou o silnici.

Proste kdyz budes mit spravnej posez ne na tom vyset jak opice tak potrebujes ostrou zatacku a slusnou rychlost nebo zatracene velkou rychlost v naky tahlejsi zatacce.

Tahlejsi zatacka :

200 nestaci na kolinko :(

Ostrejsi zatacka :

120+ pri najezdu => tahas kolinko (za predpokladu ze se nebojis rychle zatocit)

Tot amaterske poznatky

Jo a levy kolinko je lehci nez pravy

Opravte te mne pokud podavam mylne informace



Proc je leve lehci nez prave?

Naposledy editováno 11.09.2012 10:00:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist