1 reakcí na tento příspěvek Kolínko,překáží bota
Ale musis na na to mit rychlost samozrejme, jinak i kdyz budes mit trochu nohu prez stupacku tak kdyz budes mit cistou praci s plynem => nebudes mit napr ponoreny predni vydlice uplne na dolni hranici tak by jsi nemel skrtat botou o silnici.
Proste kdyz budes mit spravnej posez ne na tom vyset jak opice tak potrebujes ostrou zatacku a slusnou rychlost nebo zatracene velkou rychlost v naky tahlejsi zatacce.
Tahlejsi zatacka :
200 nestaci na kolinko :(
Ostrejsi zatacka :
120+ pri najezdu => tahas kolinko (za predpokladu ze se nebojis rychle zatocit)
Tot amaterske poznatky
Jo a levy kolinko je lehci nez pravy
Opravte te mne pokud podavam mylne informace
Naposledy editováno 09.09.2012 21:43:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
Flisker píše: Jak uz bylo psano, pred tim nez vubec zacnes zatacet tak si vysednes spicku nohy na kraj stupacky, vytocis koleno, rychle ciste zatocis, tahas za plyn a tahnes koleno
Ale musis na na to mit rychlost samozrejme, jinak i kdyz budes mit trochu nohu prez stupacku tak kdyz budes mit cistou praci s plynem => nebudes mit napr ponoreny predni vydlice uplne na dolni hranici tak by jsi nemel skrtat botou o silnici.
Proste kdyz budes mit spravnej posez ne na tom vyset jak opice tak potrebujes ostrou zatacku a slusnou rychlost nebo zatracene velkou rychlost v naky tahlejsi zatacce.
Tahlejsi zatacka :
200 nestaci na kolinko :(
Ostrejsi zatacka :
120+ pri najezdu => tahas kolinko (za predpokladu ze se nebojis rychle zatocit)
Tot amaterske poznatky
Jo a levy kolinko je lehci nez pravy
Opravte te mne pokud podavam mylne informace
Proc je leve lehci nez prave?
Naposledy editováno 11.09.2012 10:00:15