1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
--VinCenzo-- píše: Nemluvím řečí tvého kmene, co je to na lachtana? Boty jsem míval na hadry na naháčích,na sportu už s botama problémy nésou. A kolenem už taky zrovna moc na silnici nerýpu, mám poměrně krátký nohy, z motorky se nevyvěšuju jak opice a po loňským pádu mě ježdění zatáček na stupačku kdy to na koleno jde na běžné silnici taky přešlo. Na okruhu mi kolenou strouhá při minimálním vysednutí skoro každou zatáčku, ale na silnici leda sem tam škrt na některých, správně klopených vinglech.
na lachtana = na kačera ... pomohl jsem ti ??
1 reakcí na tento příspěvek Kolínko,překáží bota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
na GS jsem tak ze začátku jezdil taky, hlídal jsem si tím náklony, protože jsem celkem brzo začal brousit trubkovým padákem, kterej jsem na asfaltu moc nechtěl... teď jezdím na špičkách i v provozu, prostě furt, ne jen zatáčky, a nechápu jak jsem moh jezdit na kačera, příjde mi to strašně nepřirozený a už i nepohodlný
Naposledy editováno 12.09.2012 14:47:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
--VinCenzo-- píše: Nemluvím řečí tvého kmene, co je to na lachtana? Boty jsem míval na hadry na naháčích,na sportu už s botama problémy nésou. A kolenem už taky zrovna moc na silnici nerýpu, mám poměrně krátký nohy, z motorky se nevyvěšuju jak opice a po loňským pádu mě ježdění zatáček na stupačku kdy to na koleno jde na běžné silnici taky přešlo. Na okruhu mi kolenou strouhá při minimálním vysednutí skoro každou zatáčku, ale na silnici leda sem tam škrt na některých, správně klopených vinglech.
Ty jsi si to vzal osobne, odpoved nebyla urcena jen tobe. Jen jsem se asi spatne vyjadril, a chtel jsem podotknout stejne jako ty ze je nutne mit nohu zaprenou ve stupacce ve spicce boty nikoliv za podpatek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
Zx-10RCarlos píše: Ty jsi si to vzal osobne, odpoved nebyla urcena jen tobe. Jen jsem se asi spatne vyjadril, a chtel jsem podotknout stejne jako ty ze je nutne mit nohu zaprenou ve stupacce ve spicce boty nikoliv za podpatek.
No vzal jen tak zlehka, já jsem hlavně nerozuměl tomu lachtanovi - kačer je pro mě srozumitelný a sám ten pojem používám1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
Flisker píše: Pro me bylo ze zacatku lehci dat levy koleno nez pravy, nevim jestli to ma co delat s tim ze je v pravo plyn nebo ze jsem pravak.
to je snad jasny - na pravy strane je drahej vejfuk tak se kazdej boji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
--VinCenzo-- píše: milion> Mi kámoš tvrdil, že je to stejně jako s hokejkou - prej kdo má hokejku napravo má raději pravé vingle a kdo nalevo levé - co je na tom pravdy netuším
Na snowboardu jezdim levou dopredu, jinak jsem pravak a kolinko me jde lepe na levou stranu. Asi to bude opravdu tim vyfukem ze se o nej bojim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolínko,překáží bota
--VinCenzo-- píše: milion> Mi kámoš tvrdil, že je to stejně jako s hokejkou - prej kdo má hokejku napravo má raději pravé vingle a kdo nalevo levé - co je na tom pravdy netuším
Třeba je to podle koulí, kdo je má v který nohavici a víc nalitý, tak na tu starnu líp padá do náklonu ale nevim jak to řešej holky...?
Ne podle mě je to o tom, že do levý zatáčky se prostě míň bojíš, vejlet do škarpy je menší zlo než střet s protijedoucím autem, takže než přestřelit pravou, to radši mít holt pravý koleno míň obroušený. I když na silnici je to na hovno, za zatáčkou může stát auto důchodce co už neudržel moč a seš v řiti... Čím jsem starší, tím jsem na silnici posranější, víc si to užiju na okruhu
MichalZX6R píše: Třeba je to podle koulí, kdo je má v který nohavici a víc nalitý, tak na tu starnu líp padá do náklonu ale nevim jak to řešej holky...?
Ne podle mě je to o tom, že do levý zatáčky se prostě míň bojíš, vejlet do škarpy je menší zlo než střet s protijedoucím autem, takže než přestřelit pravou, to radši mít holt pravý koleno míň obroušený. I když na silnici je to na hovno, za zatáčkou může stát auto důchodce co už neudržel moč a seš v řiti... Čím jsem starší, tím jsem na silnici posranější, víc si to užiju na okruhu
A nebo to muzes brat naopak tak, ze kdyz prestrelis levou, je z toho vzdy havarka, zatimco u pravy mas jeste sanci na prazdnej protismer