2 reakcí na tento příspěvek Aretace riditek v poloze rovne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
KubaLC8 píše: a vymen ho driv nez bude pozde!
a co se stane, až bude pozdě? krom prapodivnejch jízdních vlastností samozřejmě
1 reakcí na tento příspěvek Aretace riditek v poloze rovne
Dokonce si myslim ze byla motorka stabilnejsi. Ze se bandit krouti sem vedel ale to natukle lozisko fungovalo trosku jako tlumic rizeni.
S novim loziskem se to vic krouti a musel jsem si na to nove chvili zvykat.
Nevim no asi jsem blazen, me vyhovovalo to stare vic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
1 reakcí na tento příspěvek Aretace riditek v poloze rovne
Naposledy editováno 07.09.2012 08:23:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
FiZzeR píše: a co se stane, až bude pozdě? krom prapodivnejch jízdních vlastností samozřejmě
v nejmene vhodnou dobu se to zakousne a dal si to umis predstavit
Mel jsem to v Yamaze ve Stare boleslavy, max. spokojenost. sada lozisek All Balls vysla cca.
800kc
a prace 1000kc. Kdyz uz meli venku vidle, vymenili olej v tlumicich
Jasne ze maj neco i na materialu ale ale to kazdy. Chtej taky jist ze.... Muzu doporucit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
KubaLC8 píše: v nejmene vhodnou dobu se to zakousne a dal si to umis predstavit
Ale prd, to jsou kecy...jo, kdyby se to ložisko otáčelo, tak neřeknu ani půl slova, ale ono se pohybuje jen v rámci pár stupňů...to že se někomu kvůli tomu "zasekly" řidítka a on nemohl zatočit, tak o tom jsem opravdu ještě neslyšel...
Na GS 550 jsou ložiska v krku od doby, co ta motorka sjela z pásu - tj. cca 33 let, klasické kuličky jako na jawě, ložiska jsou bez klece, taky už mají trochu vymačkané polohy, ale nemají žádnou vůli, tak to zatím prdím...
1 reakcí na tento příspěvek Aretace riditek v poloze rovne
FishX3 píše: ma zkušenost je že potřebuješ zatočit (samo je to minimální výchylka) a ono to nejde, tak zabereš..a. pak jsem se na jízdu na takovým stroji vybodnul. Jinak souhlas že pochybuju ze by s riditkama neslo otocit - ploblem je na prekonani te fixace je potřeba čím dál víc síly a to se může vymstít neb zatočím víc než chci.
Jo tak tohle beru, to si mi párkrát stalo i na kole, kde byly vymlácené ložiska v krku...
.........koukám na horu že on to týpek asi udělal , neb jsme tu sami.
Tak se mějte , zas někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
2stroke píše: Ale prd, to jsou kecy...jo, kdyby se to ložisko otáčelo, tak neřeknu ani půl slova, ale ono se pohybuje jen v rámci pár stupňů...to že se někomu kvůli tomu "zasekly" řidítka a on nemohl zatočit, tak o tom jsem opravdu ještě neslyšel...
Na GS 550 jsou ložiska v krku od doby, co ta motorka sjela z pásu - tj. cca 33 let, klasické kuličky jako na jawě, ložiska jsou bez klece, taky už mají trochu vymačkané polohy, ale nemají žádnou vůli, tak to zatím prdím...
...jasně, tyhle kecy určitě mezi prostý lid šíří servisáci aby se uživili
...a to si představ, že jdou světem fámy dokonce i o výměnách oleje či pneumatik, tam už jde jejich vývar do tisíců, šílenost
...a tak zaplaťsatan za lidi se zdravými názory jako máš ty - z něčeho zas musíme žít i my na záchrance
...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace riditek v poloze rovne
KubaLC8 píše: a vymen ho driv nez bude pozde!
a co by se mělo jako stát? při jízdě se zaseknou? to asi ne Time
_xy_ píše: ...jasně, tyhle kecy určitě mezi prostý lid šíří servisáci aby se uživili
...a to si představ, že jdou světem fámy dokonce i o výměnách oleje či pneumatik, tam už jde jejich vývar do tisíců, šílenost
...a tak zaplaťsatan za lidi se zdravými názory jako máš ty - z něčeho zas musíme žít i my na záchrance
...
Pleteš dohromady hrušky s jabkama...
Dobře to taky popsal callowsick - "tahle závada naštěstí varuje dost dopředu a na motorce se čím dál hůř jezdí. nějaký "náhlý zamčení řízení" fakt nehrozí."...asi tak...
Kravinu bys mohl udělat, kdybys krk řízení utáhl nafest v době, kdy by byly důlky v horním a spodním pouzdru tak hluboké, že by dotažením zůstaly kuličky "zavřené" mezi dvě polokoule, ze kterých by se už odmítly hnout - teprve tehdy bys řidítkama neotočil. Ale to bys zjistil už při utahování, a asi nejsi natolik blbej aby ses s tím rozjel jinde než na route 66
Za jizdy se ti stát nemůže, že aretaci už neodaretuješ.
Ale vyměň to. Jestli je to ještě v tak malé míře, co popisuješ, nech to na zimu. Až rozebereš krk, najdeš spoustu dalších věcí, co už stojí za výměnu, a motorku vymazlíš v klidu a beze spěchu na jaro.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |