globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rsko nebo YZFko?
26.8.2012 v 22:26
Zdravim, jsem na rozvahach jestli Aprilii nebo Yamahu.Na motorkach a se troji co je pohani motor od 4 let.Vše 4T kromě pionýra, ale ne ze bych s 2T neumel jezdit.
Ale at to skratim vím proč chci jednu nebo druhou.
Potrebuji vedet u Aprilie
-Po kolika KM se meni pist a loziska
-Kolik asi tak stoji na 100km
-Spolehlivost
Yamaha
-jestli jak jeden z vás napsal je nejvetsi sdrenalin predjet kamion

Jeste se zeptam mam 175cm tak jestli na tom nebudu jak vosa na bonbonu.
Doufám že mi odpovite protoze jsem tu videl hodne majitelu techto motorek.

Dekuji za odpovedi.
Předchozí
1 2
Následující

Rsko nebo YZFko?

26.8.2012 v 22:42 | Nahoru | #1
Jak to tu někdo psal?
Nerozumím řeči tvého kmene?

1 reakcí na tento příspěvek Rsko nebo YZFko?

26.8.2012 v 22:43 | Nahoru | #2
Lol .. můžu mluvit pouze k yzf: mám na ni 14 tisíc km (jo, není to moc, ale přeci jen jsem tu motorku trošku poznal) na rs jsem jel cca 50 km .. Jseš menší než já, takže na YZF nebudeš vypadat hůř ;) navíc - co velikostně většího bys na 125 ccm chtěl? Já s výkonem nikdy neměl problém, jsem bezmozek takže jsem nikdy neměl problém kohokoliv předjet, problém začíná teprve na dálnici a nebo když tě nahání krypl ve fábce se zatmavenými skly.

1 reakcí na tento příspěvek Rsko nebo YZFko?

26.8.2012 v 22:46 | Nahoru | #3
radši bych do rs jestli mysliš novejši modely ne ty staty ktery se mi teda vubec nelibjej a s 175 centaky nebudeš jako vosa na bombony ani na jednom teda pokud k tomu mas primeřenou vahu teda ne 175/100 to uz by byla jina 100 km vyjde asi na 250-400 podle toho jak budeš tahat za plyn pist podle zachazeni asi pri 30 000 a s tim i motor cena cca do 15 000 momentalne mi to dělaj na nsr za 12 000 zalezi na servisu spolehlivost zavysí i na udržbě jao u každy moto a yamaha je tezkej 4t takze zabava nic moc ale jeste sem na tom nejel ale co muze 11 kw při 150kg dokazat ale vypada dost obře ale mě se ty novy rs libej vic a hlavne ten kopanec v 8000rpm je nadernej

(reakce na) Rsko nebo YZFko?

26.8.2012 v 22:59 | Nahoru | #4

Pvt_Fletcher píše: radši bych do rs jestli mysliš novejši modely ne ty staty ktery se mi teda vubec nelibjej a s 175 centaky nebudeš jako vosa na bombony ani na jednom teda pokud k tomu mas primeřenou vahu teda ne 175/100 to uz by byla jina 100 km vyjde asi na 250-400 podle toho jak budeš tahat za plyn pist podle zachazeni asi pri 30 000 a s tim i motor cena cca do 15 000 momentalne mi to dělaj na nsr za 12 000 zalezi na servisu spolehlivost zavysí i na udržbě jao u každy moto a yamaha je tezkej 4t takze zabava nic moc ale jeste sem na tom nejel ale co muze 11 kw při 150kg dokazat ale vypada dost obře ale mě se ty novy rs libej vic a hlavne ten kopanec v 8000rpm je nadernej



Tech 250Kc na 100km je mozna tak na samotnej benzin a olej, kdyz za to nebude tahat. Kdyz se pridaji gumy, retezovky, pisty, nikasily, ojnice, loziska... tak to bude spise minimalne tech 400Kc.

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 00:01 | Nahoru | #5
jednoduchá otázka, chceš zadřít? ano=RS, ne=YZF....pač sem neviděl RS který nebylo zadřený i při extrémně úzkostlivé údržbě, tak asi tak

Naposledy editováno 27.08.2012 00:04:53

1 reakcí na tento příspěvek Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 00:55 | Nahoru | #6
Jo přesně tak dvoutakt je napiču

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 07:26 | Nahoru | #7
ježiš vy furt píšete jak se nám to zadře, ale většina diskuzí tu je 4t, jede mě to jenom 80. Nejde nastartovat, můžu tam dát větší pneu, chci to otevřít, můžu tam dát otevřenej filtr, větší trysky, ladák,......

Moje nsr má najeto 38tisíc bez generálky ;) a spotřebu mam tak kolem 5,5L na 100km (olej mam za 200kč 1L)

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 08:20 | Nahoru | #8
Zdravím,mam YZF,myslim jsi ze je to super motorka,ale kdyz se neco posere neni to levné,ale je to držak a jezdito pěkně,a 2T jsou taky dobré motorky,je to jenom na tobě co jsi vybereš kazdá motorka ma svoje +aji-;)myslim ze kdyz jsi nekoupiš nakeho srače jako je YUKina atd,tak zadnou chybu neudělaš;)

(reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 09:27 | Nahoru | #9

Donardson píše: Jo přesně tak dvoutakt je napiču



Sám si na piču !

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 09:55 | Nahoru | #10
na rychlost RS
na loudačku Yzf

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 11:41 | Nahoru | #11
Teda měl jsem čest se svezt na obouch motorkách takže bych to řekl následovně pokud máš "přebytky" peněz tak jdi do RSky ..je to dobrá pila,skvělej podvozek.Ale pokud potřebuješ každej den někam jezdit kup YZF.Sice pomalejší a línější,ale zase jezdí za 3L a neni tak poruchová ))) ..já kdybych se rozhodoval teď tak koupim YZF-R protože vypadá skvěle

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 12:27 | Nahoru | #12
Jestli chces motorku pro zabavu tak RS, pokud chces motorku na jezdeni pro rohliky, tak k YZF. Rychlosti tech 4T 125 jsou tak 90 do kopce, 100 - 110 na rovine a 120 z kopce, vic z toho nevymotas (pokud nemas 50 kg)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 12:29 | Nahoru | #13

sonic.jsco píše: Lol .. můžu mluvit pouze k yzf: mám na ni 14 tisíc km (jo, není to moc, ale přeci jen jsem tu motorku trošku poznal) na rs jsem jel cca 50 km .. Jseš menší než já, takže na YZF nebudeš vypadat hůř ;) navíc - co velikostně většího bys na 125 ccm chtěl? Já s výkonem nikdy neměl problém, jsem bezmozek takže jsem nikdy neměl problém kohokoliv předjet, problém začíná teprve na dálnici a nebo když tě nahání krypl ve fábce se zatmavenými skly.

Tak to ses asi opravdu bezmozek, pokud tohle myslis vazne Predjet na nejaky okresce nekoho jedouciho vic nez 90 km/h je na 4T 125 vicemene nemozny

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #14
Nějak bych neřešil po kolika se má měnit píst, nebo ložiska. Já mam na pístu najeté nějakých 16 tisíc a to né zrovna pomalým tempem a motor jede pořád jako pila. Spotřeba normálním tempem 6-7 litrů/100km + olej který to žere +,- litr na 800-1000km, záleží jak se točí heftem. Sice sem na YZF nejel, ale zato sem jel na CBR a jestli si chceš zablbnout, nebát se předjíždět tak jdi do 2T ( konkrétně já mám mito, ale u RSka je to velice podobné). No a jestli chceš něco na každodenní ježdění delších tras, jezdit za 3 litry, tak jdi do 4T

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 13:39 | Nahoru | #15
Uvalak> Jak jsem už psal, ještě se mi spíš nestalo aby někdo předjel mě :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 13:47 | Nahoru | #16
sonic.jsco> Bezmozek na YZF 125 tak toho bych chtěl někdy před sebou potkat až pojedu autem Svět se v prdel obrací..
a v předjiždění nikdy nemáš problém? tak co potom toto v tvém profilu? : ( slabý výkon při předjíždění - někdy je to o hubu)

Naposledy editováno 27.08.2012 13:50:48

1 reakcí na tento příspěvek Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 17:07 | Nahoru | #17
By mě zajimalo jestli vy dvoutaktaři, zvládnete najet 30tis. za 12 měsícu aniž by vám rodiče přispivali na benzín.

Můj Sachs X-road má najeto něco málo přes 60tis. kilometru na jeden motor za dva roky. Průměrně 1km 0,9kč až 1,3kč .

Edit: kupoval jsem ho s 3 300 Km

Naposledy editováno 27.08.2012 17:09:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 17:35 | Nahoru | #18

sonic.jsco píše: Uvalak> Jak jsem už psal, ještě se mi spíš nestalo aby někdo předjel mě :)


tak to teda moc nejdezdíš i mě předjely a to jsem jel asi 100 ani sem si ho nevšim a profrčel okolo mě asi 130 a projed se na dálnic poznáš sílu 4t pokud začně foukat protivítr a já jsem předjel i ferrari tak se pochlub koho si předjel ty

(reakce na) Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 18:06 | Nahoru | #19
Pvt_Fletcher> A ty se pochlub kolik máš naježděno

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 18:17 | Nahoru | #20
cca 90 000 a dokaž mi že nelžu se tady ohánet kdo najezdí víc je pičovina to taky mužu jezdit na simsonu až do konce světa ale požitek z jízdy je uplně nekde jinde pokud te teda baví styl kochačka tak to je jiná ale mě by nebavilo zpomalovat do každýho kopce nebo proti větru já tu motorku mám od toho abych se bavil a že když přidám tak do toho kopce prostě zrychlim a nekoho i předjedu to že nejezdim denně neznamená že na to nemám prachy ale taky čas a občas i náladu a dělam něco jinýho než že jezdim napřiklad do prace atd kdybyh jezdil na nsr každej den do práce nebo do školy tak najedu taky o hodně víc než ted a rychlostí do 100 km a měl ho zavřený tak těch 60 000 taky dá se servisem ale jelikož nsr má trošku víc koniku na tak malej motor tak odejde dřív takže to tvoje machrování s tim že si ujel 60 000 si mužeš nechat pro sebe

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 18:29 | Nahoru | #21
Ať ti nepraskne žilka v mozku. Chci vidět jak maš na te vráně najeto 90tis. I kdyby si měl jako že nemáš,tak kolik bys musel vyhodit za benzín, aby si to najel když ti to žere 6. miň jen jestli jezdíš jak z hnojem bez přívěry. Chci jenom říct že pro studenta který jezdí měsíčně 2,3 tis km je lepší 4takt :) a klidně za mě se třeba poser

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 18:54 | Nahoru | #22
já nejsem nasranej to si mysliš že mě dokážes nasrat tak se předcenuješ a najeto 90 000 nemam ale to znamena že i ty nemusis mit najeto 60 000 nebo jak to chceš dokázat?Když tak stašne machruješ s km tak kolik mas najeto při rychlotech 130+ a 140+ a 150+ a tom sachsy?

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 21:05 | Nahoru | #23
Já ti to nemusím dokazovat , ty mě nezajimaš.
Já nemachruju s kilometrama mi jde jenom o to že někdo na té motorce proseděl nějaký čas, a pak jsou tu takoví kteří na to sednou jednou za čas a machrujou kolik s toho vyždímali.


Ale na displeji to je (má ji kamarád) Měl jsem KMX měl jsem i NSR to jsou dvoutakty . Měl jsem DR 600,i GSX , mám auto.Jenom na X-roudovi mám najeto tolik , protože jsem se dopravíl všude kde jsem chtěl a za hubičku . Dneska jsem koupil CBF125 na kšeft a lituju že jsem X-rouda prodal protože se mi stýska po té spotřebě důr kdy benzín stojí 40Kč (Shell 39,60) . Jsem student, který rád jezdí.

Na co ti je dvoutakt? Když máš peněženku prázdnou , na co ti je pocit že to jede 140 když já pojedu 90/100 ale stejně tam dojedu a za třetinovou cenu.

Neznám člověka který najezdi na 2T za dva roky hodně. Stojí doma protože nemá na benzín. Asi znám chudé studenty, studenty jako já

Naposledy editováno 27.08.2012 21:25:37

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 21:49 | Nahoru | #24
a benzin mám když bude mit na yamahu tak je predpoklad že budemit i na benzin já měl do leta najedeno vic než jakejkoli 4t na škole ale pak sem přidřel(min.majitel byl debil)jinak asi 4500 za necelej měsic bohužel leto už jen dva vejlety 400km ale ted az se vrati tak snad vic
a 2t mam kvulitou že neplanuju nsr prodat a ažs neomezenym na bmw gs nebo jiný est.enduro a všichni kamosi řikaly že znova by si 4t nekoupily(125)ae pokud to je na rok a na větši ježdeni tak 4t na dl a na rychlost 2t

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 22:00 | Nahoru | #25
Já bych si nekoupil třeba už ten 2T . KMX s 4T 250 motorem proč né :D baštila 8Laž 11L to byl nářez, ale jela pěkně to zase jo. Ale co s toho když vyhodím zbytečně tolik peněz za benzín. Já zase budu chrochtat blahem, jak budu mít DR 350 SE s el. startérem a s automatickým dekompresorem a s papirama jestli někdy takovou najdu, tak budu spokojený až po půdu. Malá spotřeba/ spolehliva / lehka / dostatek výkonu/ rochtačka v bahně/ to bude super.

Rsko nebo YZFko?

27.8.2012 v 23:11 | Nahoru | #26
no tak vem to takhle koupíš motorku za 25 tisíc která hodně žere, nebo koupíš motorku za 50tisíc která málo žere. Myslým že se to za ty 2 roky srovná do normálu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rsko nebo YZFko?

28.8.2012 v 09:38 | Nahoru | #27
>Hajtra: Za 2 roky se toho dost změnilo no, ono to jde pomalu do otáček, ale když se držíš nad kilo a pěkně v otáčkách, tak to pak lítá samo :)
>Pvt Fletcher: Vjet na dálnici se 125 ccm by měla být ostuda, nejsem cestovatel, nebaví mě jezdit pořád rovně a bát se předjet každej kamion, když v levým pruhu lítají auta 2x rychleji než já :)

(reakce na) Rsko nebo YZFko?

28.8.2012 v 10:19 | Nahoru | #28

sonic.jsco píše: Uvalak> Jak jsem už psal, ještě se mi spíš nestalo aby někdo předjel mě :)


Kdybych za tebou jel já na DT , to si piš že bych si to předjetí vychutnal

Rsko nebo YZFko?

28.8.2012 v 10:23 | Nahoru | #29
jinak já za 2 roky najel na 2T 20 000km

Naposledy editováno 28.08.2012 10:23:58

(reakce na) Rsko nebo YZFko?

28.8.2012 v 11:10 | Nahoru | #30

sonic.jsco píše: >Hajtra: Za 2 roky se toho dost změnilo no, ono to jde pomalu do otáček, ale když se držíš nad kilo a pěkně v otáčkách, tak to pak lítá samo :)
>Pvt Fletcher: Vjet na dálnici se 125 ccm by měla být ostuda, nejsem cestovatel, nebaví mě jezdit pořád rovně a bát se předjet každej kamion, když v levým pruhu lítají auta 2x rychleji než já :)


proč ostuda i tam se dá předjiždet krasně 150 a jedu si normalku kdybych měl ješte do rychla tak si to tam povalim ještě rychlejc je to problem a ostuda pro 4t 125 ne pro 2T 125
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis


TOPlist