zeptám se ideálně zkušených s desítkou ideál ročníky 04-06.
jsou mezi nima zásadní rozdíly mimo design,který vidím že je jiný?
jde mi o to, jestli mají podobný nebo stejný charakter motoru, jestli 04 táhne líp a déle jak model 06, jestli ta 06 fakt tolik topí pod prdelí(stejně bych dal asi jeden výfuk dolů..)
prostě názory desítkařů.(Bubraka jsem už otravoval 100x )
Děkuji mockrát.
Uzavřeno 29.08.2012 v 12:19 uživatelem kawazx10r
Otevřeno 29.08.2012 v 17:56 uživatelem kawazx10r
Naposledy editováno 24.08.2012 23:44:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
DonyR1 píše: Asi tak I ten fároš jede jako prase akorat má plynulou křivku tudíš pocitově proti Zx-10 nejede to je celé,ale je to jen pocit....Stejně jako když srovnáš Octafku fdízlu s 1.9TDI 96Kw a Volvo S60 D5 2.5 120KW,tak to Volvo pocitově taky nejede,protože táhne od 1600 ot. do 5tis furt stejně a Octávina kope při dvou tisíc a při 3 už je mrtvá..Akdyž to postavíš vedle sebe tak octávka než tam má 100 tak Volvo už je doma.. Ale tady by se to mohlo omýlat 100x do kola a stejně to nepoberou,takže to neřeš ...
faros nejede jako prase, jezdil sem proti nemu sprinty, a i kdyz mi ujel na startu, tak sem ho prelit jak kdyby stal na miste pak sme o tom kecali a ten kluk byl hodne smutnej, i kdyz diky kvalitnim startum zajel parkrat lepsi cas nez ja
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
Naposledy editováno 27.08.2012 22:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
DonyR1 píše: Bubrak ZX10R> 06 už jezdej docela slušne... Jasny.. na 10ce ho dáš,ale pořad seš rychlejší jen o kousek furt i ten fároš je motorka se 170koněma a jede to moc... napsat o takhle silný motorce,že nejede je prostě krávovina,protože ty rozdíly sou pořad minimální nesrovnáváme R6 s S1000RR.. tam je kurva rozdíl,ale tady ne.....
ale jo, nejede znamena ze to jede o kousek min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
DonyR1 píše: Bubrak ZX10R> 06 už jezdej docela slušne... Jasny.. na 10ce ho dáš,ale pořad seš rychlejší jen o kousek furt i ten fároš je motorka se 170koněma a jede to moc... napsat o takhle silný motorce,že nejede je prostě krávovina,protože ty rozdíly sou pořad minimální nesrovnáváme R6 s S1000RR.. tam je kurva rozdíl,ale tady ne.....
tvl tos jeste nezjistil ze tyhle ,,hadky,, jsou vzdycky jen o hovne ? Vzdyt mezi tim je ve finale tak maly rozdil ze to nikdo ani nepozna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
DonyR1 píše: Bubrak ZX10R> Si jouda ... Hele jak to je teda stim naporovym sáním na 10ce??? a 128KW je výkon udavanej bez nej nebo snim?
s nim
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-5 / 06?
ale absolutne to jede pekne to je jasny
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-5 / 06?
edit: kurva stejně bych nejraději šel do modelu 09 zx10r nebo R1 černej mat.
Naposledy editováno 28.08.2012 12:12:15
kawazx10r píše: borcí díky moc za reakce dnes jsem si pořádně ochmatal model 06 a bohužel ho musím vyřadit. potkal jsem jí mockrát ale nebyl čas si ji řádně prohlídnout. sedí se na tom dobře, origo plexi totálně na píču, když sedím pohodlně na kulích, koukám na ten krásnej budík už přes plexi měřím 185cm. takže vyšší plexi je asi nutnost. na tu zadní část této bezpochyby super motorky si ale nezvyknu, ty laufy tam vypadají otřesně, model kterej jsem dnes zkoušel měl teda i origo spz, takže zadek celkově hruza.když se to svede do jednoho laufu, tak mi zase vzhledem k té široké podsedlovce přijde zadek prázdnej. takže model 06/7 je v tento moment OUT. díky všem.
edit: kurva stejně bych nejraději šel do modelu 09 zx10r nebo R1 černej mat.
Přesně ten samej pocit sem měl já a to merim o 5 mín...Jak kdybys jí koukal na prední kolo a motorka nekde pod Tebou.... U 04 je i ten posez mnohem lepší i u origa plexi... ja tam mam MRA malinko zvednutý a nemá to chybu.
Naposledy editováno 28.08.2012 17:40:28
Bubrak ZX10R píše: proste brachovo GSXR K2 ma 160 koni, ZX10R 175, a tech 15 koni nahore jde poznat, a kdyz na ty jeho zatahnu nad 220 plnej knedl, tak to proti ZX10R nejede takovej ma v ten moment clovek pocit, proste si rekne, ze tam neco chybi, nejaky priduseny.
ale absolutne to jede pekne to je jasny
Umel by nekdo porovnat R1 RN12 (04-06) nebo K5/K6 s druhou generaci desitky (06-07)?
Motoricky to bude nejspis hodne obdobny jak u R1, dole nic a nahore palba, ale jak je to s ovladatelnosti (nekde jsem cetl, ze se ji nechce do pomalych vracecek), s brzdama a poruchovosti u Kawi?
diky za poznatky
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 04-5 / 06?
Testy v časákách nemá ani cenu číst. Je to stejně zmanipulovaný. Akorát lezou dovozcům do ánu, aby jim něco půjčili příště znova. Stejně jako testy aut - tam je to ještě viditelnější.
Jinak k tématu. Já mám 06 v černé barvě a musím říct, že se mi s odstupem času líbí čím dál víc.
Všichni řeší brzdy - dal jsem racing kapalinu a i s gumovejma hadicema nemám sebemenší problémy ( v Mostě na dromu je neutahám ) - investice 250Kčs.
Řesí se taky dokola tah v nízkých otáčkách - dej si tam ukazatel zař. rychlosti Gipro Atre a táhne odspodu jako GSXR - přijdeš ale o kopanec ve vyšších otáčkách, co dělá Kawu Kawou (máš z toho spíše lineára) - investice 3000 Kčs.
Jak si lidi ztěžují, že topí pod prdelí - to jsem si nevšiml, ani při jízdě ve dvou a na lehko v riflích. Mám karbonové Akrapy - jestli to nebude tím.....??? Ale musím říct, že zvuk super :)
Koupil jsem ji s najetýma 11 tis. km a teď mám najeto 25tis. km. Co jsem řešil kromě spotřebáku, tak ložiska krku řízení. Mám ji už 3 sezóny a pořád mě baví, což jsem u předchozích moto říct nemohl ani po jedné sezoně. Škoda, že na ni nemám víc času....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
M5 píše:
Jak si lidi ztěžují, že topí pod prdelí - to jsem si nevšiml, ani při jízdě ve dvou a na lehko v riflích. Mám karbonové Akrapy - jestli to nebude tím.....??? Ale musím říct, že zvuk super :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 04-5 / 06?
Dan1100 píše: Taky tam mám karbony a to mi řekni, co mě tam teda hřeje? Že by mi vařila baterka?
A máš tam ty ochranné kryty potrubí co vede ke koncovkám? Ja je tam mám a můžu jezdit v kraťasích. Ani přítelkyně si na teplo neztěžuje a to se prakticky opírá botama o výfuky :)
M5 píše: A máš tam ty ochranné kryty potrubí co vede ke koncovkám? Ja je tam mám a můžu jezdit v kraťasích. Ani přítelkyně si na teplo neztěžuje a to se prakticky opírá botama o výfuky :)
Já je tam nemám,a nehřeje to vůbec.Ale vlastně já tam nemám ani laufy pod sedlem....
Dan1100 píše: ZX10R 04 vs 06
test 1
test 2
test 3
jo, to odpovida
04 je zvireci agresivni chuligan
ale docetl sem se spoustu novych veci, treba ze 06 ma vejs teziste, min ostry uhel rizeni, vic omezeny prvni kvalty kvuli emisim, a o par koni ma mit vic, coz by se mohlo podepsat na vetsi agilite kolem 290km/h, kterou sem pozoroval
diky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16301 | 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |