bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Ahoj,
vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
Anketa: Kterou?
Suzuki GSF 1200 Bandit
32%
19
Suzuki GSX 1200 Inazuma
22%
13
Yamaha XJR 1200
25%
15
Yamaha TDM 850
0%
0
Kawasaki ZRX1100
20%
12

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 21:58 | Nahoru | #31
no a u mě je rozhodnuto, nic jinýho než B12 nechci

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 22:02 | Nahoru | #32
a musím říct...klasika je 2 výfuky a když tak žádnej

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 22:10 | Nahoru | #33
krásná motorka pro velký kluky

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

5.9.2012 v 22:36 | Nahoru | #34
pro fajnšmekry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

6.9.2012 v 03:36 | Nahoru | #35

z-x-r píše: Pletes si pojmy s dojmy panacku.
I ten hornet ti da 100tis ale pak uz je mrtvej a to ze tupec si mysli ze u stare vrany bude mit 30tis tak je jeho naivita real je kousek pred smrti.
srovnavat 3valec spesl HTP ten tech 200tis ani neda jen tak bokem je hovadina.
Kolik ti toci XJR 10tis otacek? HTP pulku tedy celkove ten motor namota jednou tolik se natoci
Do 100tis da pak uz to bude vysmajdana ludra jako vecina starejch plecek tady.



Presne pre takýchto ľudí ako si ty sa sťahujú tachometre A teraz sa zamysli nad tým čo si napísal... Áno, XJR síce má na otáčkomery max. otáčok 10000, ale... Si uvedom, že na týchto motorkách sa 90% času jazdí do 4000ot. presne ako na tvojej HTP!!! Pretože tieto motory vďaka obrovskému kruťáku nie je dôvod viac točiť. Navyše ten motor ide neozaj pod záťažou (teda kým sa rozbehneš na požadovanú rýchlosť) omnoho kratší čas ako spomínaná HTP, kde dostáva motor určite viac na frak...
A ešte ma napadá jeden príklad. Kamarát má CBR954RR r.v. 2002, tá moto bola pred jeho kúpou jazdená na okruhu a v roku 2010 mala údajne najazdených len okolo 30000km, čo je samo blbosť, ale dobre, keby to boli hneď reálne km!!! Tak tak teraz má najazdených do 80000km a to teda pri ňom motorka naozaj dostáva na frak, ten jazdí stále plné kotle!!! A motorka valí jak hodinky, akurát mu už trošku žerie olej, čo je normálne... Len toľko k výdrži dosť našpikovaného superšportu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

6.9.2012 v 12:31 | Nahoru | #36
CBRider> uklidni se...Chapu chvalis si to...ja ti preji aby ti tak dlouho vydrzela...
jinak tomu kamosi se nedozije 100tis jak jsem zminoval...Jestli jeho Hoonda zere volej tak to uz bude hezky vyseptana ale to on vi.
Pises ze v roku 2010 mela 30tis a ted ma 80tis? To na tom i spi ne? a To zavodni tepmpo bych chtel videt kdyz na tom jezdi km jak na kamionu
Zda se mi ze nas trochu lakujes jak vecina slovenskejch boorcu.

Naposledy editováno 06.09.2012 12:34:09

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

11.9.2012 v 10:44 | Nahoru | #37
z-x-r> Ja som kľudný, nemaj strach Či ťa tu nejaký ,,slovenský borci" naťahujú, to už ja neviem, ja ti hovorím pravdu, nemám dôvod niekoho oblbovať. Kamarát čo som ho spomínal, jazdí naozaj pílu a ja viem čo je to píla, to si buď istý A takéto kilometre má, lebo jazdí štýlom, každý deň tak 80 km a ono sa to potom rýchlo zbiera na tachometry.
Ale v podstate si mi nenapísal nič k veci, len to, že si myslíš, že ťa naťahujem. Ale nenapísal si mi stále dôvod, prečo by môj bandit mal nabehať menej ako fábia 1.2 HTP

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

6.11.2013 v 18:12 | Nahoru | #38
pěkný videa

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 09:45 | Nahoru | #39
ahoj, tak jsem tu zase, minule výběr nedopal, tak jsem to nechal uležet..chtěl bych poprosit banditáky o radu...mám v hledáčku tuto "vraždu"
a nesedí mi tam ta kyvka...jinak bych si s tím pohrál a doladil k obrazu svému..leštění, lak, potah sedla...atd atd
můžete mi k tomu říct svoje postřehy?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 09:53 | Nahoru | #40
LubinWR> 100x hezčí mi přijde tahle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 10:12 | Nahoru | #41

Dave81 píše: LubinWR> 100x hezčí mi přijde tahle



souhlas, ten první bandit má příšerný přední světlo, tento bandit je celkově v lepším stavu, zaleží, v jakém stavu bude na místě

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 10:17 | Nahoru | #42
JardelT> jasný, beru to jen podle toho, co vidím na fotkách v inzerátu. Na toho prvního bych se podle fotek ale ani nejel podívat.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 10:39 | Nahoru | #43
jj ten druhej vypadá dobře a hlavně je to "kult"

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 15:40 | Nahoru | #44
banda1250> myslíš kult jako origo?

no já počítám že ta cena není pevná...jinak to nemá cenu...ta zadní kyvka mě trochu mate a světlo bych koupil origo..

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 15:45 | Nahoru | #45
Ne,kult je že je jako ten nejhezčí ze všech banditů a je to ta první generace Říká se mu tak a je to pravda,tenhle nevypadá zle

Naposledy editováno 13.02.2014 15:46:00

2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 18:47 | Nahoru | #46
A muzete mi nekdo popsat jak se starej a novejsi model 1200 lisi?
Dik
A jako souhlas tenhle je opravdu moc peknej a v origo...takhle si predstavuji bandoura :)
Ale rikam si ze novejsi model ma vyssi hodnotu..

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 18:52 | Nahoru | #47
LubinWR> hlavně rámem,zbytek jsou drobnosti a detaily...ten starej rám je nejhezčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 19:06 | Nahoru | #48

LubinWR píše: A muzete mi nekdo popsat jak se starej a novejsi model 1200 lisi?
Dik
A jako souhlas tenhle je opravdu moc peknej a v origo...takhle si predstavuji bandoura :)
Ale rikam si ze novejsi model ma vyssi hodnotu..



Tak to buď klidnej, u 14let starý motorky se řeší mnohem víc aktuální stav, než o jakej jde model. Tim spíš, že na "funkci" to nemá vliv. Origo stav je vždy cennější než nějaká lidová tvořivost, která stejně v 99% případů byla jen levnější alternativou při opravě zbořeniny.

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

13.2.2014 v 19:25 | Nahoru | #49
Dave81> ja bych to cht3l takyuvest do origo stavu

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 00:08 | Nahoru | #50
ted na ten inzerat koukám znova, fakt pěkná, ale podle mě už není nebo s ní něco je, inzerát je ze září 2013..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 07:45 | Nahoru | #51

LubinWR píše: ted na ten inzerat koukám znova, fakt pěkná, ale podle mě už není nebo s ní něco je, inzerát je ze září 2013..



čemuž se moc nedivím, protože obecně přes zimu se moc motorky neprodávaj a navíc není stočená na 25tkm. Za zavolání a optání nic nedáš...

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 12:09 | Nahoru | #52
ještě koukám na inu 750, co říkáte na tyto? případně pokud někdo zná?
GSX 750
máte někdo zkušenost s tím zakuckáním na vyšší kvalt?
GSX 750
a další vražda říkám si, jestli se z toho nedá časem udělat pěknej klasickej bandit a co by to stálo..vyjma času..
XJR1200

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 12:28 | Nahoru | #53
tak mě se líbí ta druhá 750, první byla položená, tak by to chtělo někoho, kdo dobře zná tuto motorku, aby kroucení v zatáčkách nepřipsal rámu a on byl přitom hnutý, ten bandit je děs, když to porovnáš s banditem, který ti navrhl Dave81, tak to se nedá ani porovnat, ta 1200 se mi nějak nelíbí

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 13:38 | Nahoru | #54
JardelT> máš pravdu, ta první je sice pěkná, ale není OK, pokud bych se dostal na 30t tak rozdíl 5t můžu nechat v servisu nebo se třeba ani nedoplatit a problem nevyřešit...
to xjrko mám kousek od baráku a cenově je zajímavej...
ty bandity jsou KO je mi to jasný, jen si říkám mít za 25t pojízdnou a motorově OK motorku, tak ten vzhled časem individualizuju

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 19:36 | Nahoru | #55
tak tahle vypadala na fotce zajímavě, ale při osobní prohlídce jsem by zklamán...
XJR1200

(reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

14.2.2014 v 19:37 | Nahoru | #56

Dave81 píše: čemuž se moc nedivím, protože obecně přes zimu se moc motorky neprodávaj a navíc není stočená na 25tkm. Za zavolání a optání nic nedáš...


no bohužel, nikdo nezvedá telefon...

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

15.2.2014 v 21:28 | Nahoru | #57
hoj chlapi, co si o tomto tomto myslíte?
prej k tomu má i TP s rámem...a už tady na tom jezdí nějakej rok...říkám to smrdí...ale stejně to někdo koupí...co to koupi na ND?

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd

16.2.2014 v 07:19 | Nahoru | #58
tak pevně si uvědom, jestli chceš dvouválec nebo čtyřválec, navíc tohle může být pěkná kasička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd

16.2.2014 v 08:05 | Nahoru | #59
JardelT> proc kasička?
No miluji zvuk dvouvalce, ale v nahaci nejsou vyjma ducati, jeste jsem narazil na ST4 ale taky kapota, na monstera nemam financne a taky chci pohodlnou motorku na cestovani i ve dvou..tam mi monster stejne prijde s tim malym sedlem nepohodlny, navic dat na monster kufr se mi nelibi, takze vyber je B1200, XJR1200, Ina750, VTR1000F jako jediny dvoval a kapota...ale potrebovak bych ho vyzkouset a to chci zajet dnes jestli bude hezky...

Výdrž motoru, servisní intervaly atd

16.2.2014 v 11:18 | Nahoru | #60
pokud chceš dvouvál, tak kolem 40ti se dá koupit legendární TL1000S . Ovšem vždy je to sázka do loterie, jak jsem pochopil, chceš to skoro zadarmo, tak spíš koukej po nějaký tuctovce, na kterou se mnohem líp sháněj díly....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 Sieg 13 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V
Palivomer Yamaha XJ 900 l_driver 8 14.2.2024 v 07:53 Koudy01
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 Sieg 3 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas


TOPlist