globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co jsem udělal blbě?
20.8.2012 v 18:11
Chlapi poradtě žhavím si to tak kilo, kilo deset a předemnou babeta, tak že je předjedu, ještě trchu jsem zabral plynem, jenže proti se řítil autobus a ja si říkám, to stihnu, ale těsně před babetou sem si to rozmyslel a musel jsem jít prudce na brzdy nejdřív přední(po vzoru Sršně) a nakonec jsem musel trochu zadní. Jenže se mi motorka začala tak chvět, že jsem byl rad, že jsem to nešvihl na zem.

Proto mě zajímá co jsem udělal blbě, že se mi ta motorka začala chvět. Jel se na té mé. Díky moc za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?

21.8.2012 v 22:16 | Nahoru | #1
mfence> já jsem třeba při poslední krizovce postavil motorku 3x na přední a vím zcela jistě, že za celou dobu byla zadní brzda zcela zbytečná, a že by mi akorát oddálila brzdnej účinek předku, kterej jsem potřeboval. zadní kolo 3x nahoře tak v úhlu cca 30°, 2x z toho se mi trochu podlomily řídítka, že jsem smýkal gumu po jejím kraji (velký díky zahřátejm lepivejm pirellkám), což mě donutilo zpátky pustit přední brzdu a jít znova na plný brzdy, znova podlomení a smyk. byl jsem hodně rád, že jsem to auto dobrzdil. v první zatáčce jsem si sed na asfalt a jen jsem to vydejchával s klepajícíma se kolenama a mlátil jsem se do palice, protože důvod proč to celý vzniklo je celkem komickej

e: ale je jistý, že myslet v tý chvíli na zadní brzdu, nebo posouvání těla na nádrž, by akorát oddálilo brzdění a podíval bych se do kufru toho červenýho auta

Naposledy editováno 21.08.2012 22:18:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?

21.8.2012 v 22:41 | Nahoru | #2

Forty píše: mfence> já jsem třeba při poslední krizovce postavil motorku 3x na přední a vím zcela jistě, že za celou dobu byla zadní brzda zcela zbytečná, a že by mi akorát oddálila brzdnej účinek předku, kterej jsem potřeboval. zadní kolo 3x nahoře tak v úhlu cca 30°, 2x z toho se mi trochu podlomily řídítka, že jsem smýkal gumu po jejím kraji (velký díky zahřátejm lepivejm pirellkám), což mě donutilo zpátky pustit přední brzdu a jít znova na plný brzdy, znova podlomení a smyk. byl jsem hodně rád, že jsem to auto dobrzdil. v první zatáčce jsem si sed na asfalt a jen jsem to vydejchával s klepajícíma se kolenama a mlátil jsem se do palice, protože důvod proč to celý vzniklo je celkem komickej

e: ale je jistý, že myslet v tý chvíli na zadní brzdu, nebo posouvání těla na nádrž, by akorát oddálilo brzdění a podíval bych se do kufru toho červenýho auta



No, já když jsem naposledy v Brně udělal tu chybu, že jsem si zvedl zadní kolo, tak jsem sice brzdu taky pustil (a kolo vrátil na asfalt), ale ztratil jsem tím tolik metrů, že z toho byl výlet do kačera. Jestli jsi měl čas na tři pokusy, tak tam muselo být docela dost místa

Pro mě je to důvod se vrátit na to letiště a cvičit - ideálně bys měl mít takovej cit v brzdový páčce, že ti bude zadní kolo levitovat těsně nad asfaltem. Na záběrech z "velkejch" závodů je někdy vidět, jak jim zadni kolo nadskakuje pár cm nad asfalt. Jsou to démoni a takto asi nikdo z nás brzdit nebude - ale takto vypadá ideál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist