Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jezdíme na Balkán, do Albánie s kamarády, jen autem. A kdyby ta 250 dala takovýto trip jednou za rok, šel bych do ní.
Naposledy editováno 02.03.2017 12:28:56
Podle mě nejlepší motorka na cestování do ciziny je auto.
Nějak se mi nechce snášet všechno to nepohodlí, ktery cestování na motorce přináší (horko, zima, déšť, nebezpečí při nehodě). A to nemluvím o nákladech, protože když to vezmu kol dokol, tak nákup kombinézy, helmy, rukavic, bot, ne-li pro dva, kufrů a jejich držáků na motorku.
V ideálním případě si s sebou do ciziny vzít motorku. To by se mi líbilo
Druhá věc je to, jak se často řeší, jesli je ta či ona motorka vhodná na to nebo na to. Když si vezmu, co všechno jsem pojezdi na fichtu (silnice i polňačky), tak najednou to vypadá, jako by člověk nemohl motorku vzít jinam, než kam ji výrobce určil. Motorka, pokud je v dobrym technickym stavu, tak tě doveze všude. Pak už jde jen o tom, jak se při tom budeš cítit a jak dlouho případny nepohodlí vydžíš. Jen to ti ukáže, jestli se chceš z toho všeho, co dual sport zvládne, chceš věnovac víc. Prostě jestli půjdeš po cestovní motorce nebo naopak cestování úplně vyřadíš a půjdeš po motorce na ježdění do lesa bez omezení.
Naposledy editováno 02.03.2017 13:05:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | Včera v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |