Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Vymenil jsem vypousteci sroub za magneticky at pozbira spony pri zajizdeni a taky jsem vymenil chladici kapalinu za Evans.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jinak co se týče té výměny chladící kapaliny, tak taky to budu dělat,...tam jen povolíš ten spodní šroub? nebo si to oddělal celý? radši se zeptám když něco dělám poprvé,..protože při kontrole funkce olejového čerpadla jsem asi špatně četl návod,...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Dnes jsem si nechal vyměnit řetězovou sadu, mám teď 13-48 a musím říct že to byla jedna z nejlepších investic do motorky. Jízda v terénu je teď mnohem jednodušší, trochu síly navíc zlepšilo ovladatelnost jak při jízdě do kopce, tak z kopce při brzdění motorem. Motorku mám lépe pod kontrolou, těžší úseky můžu projíždět pomaleji. Tam kde jsem dřív jel za jedna dnes jedu za dvě, motor nemusím tolik vytáčet. O kolik klesla nejvyšší rychlost jsem zatím nezkoušel, ale to neřeším...
Naposledy editováno 08.04.2016 21:27:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8347 | 17.6.2024 v 20:44 mRKEF |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |