paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.11.2014 v 09:43 | Nahoru | #1
 

Kardif píše: Zdar, tak jsem nafotil ten kryt pod motor na mou wr250x.
Nejlepší bylo použít pet fólii na opsání tvaru, přesně totiž vidíte, kde co je (díry na šrouby a na výpustní šroub oleje). Šablonu jsem opsal na hliníkový plech síla 3mm. Plech jsem oříznul a provrtal podle označení. Ohýbání bylo trochu pracnější. Přes trubku ve svěráku to bylo ale nejlepší, navíc s hliníkem se dělá dobře! Nerez by se ohýbala daleko hůř. Musel jsem pořád zkoušet, jak to pasuje, aby dobře seděl! Šrouby jsem sehnal s nízkou hlavou. V přední části jsem dal mezi plech a držáky 2,5 mm podložky, aby se plech zbytečně neopíral o trubky rámu a taky aby nedocházelo k rezonancím.


Kardife,
zdravím, šikovnej, díky za zprávu i za fotky!

A zeptám se - byl bys případně schopen a ochoten vyrobit další šusplech nebo jejich omezený počet pro zdejší uživatele WR 250R/X? Samozřejmě ale pokud ne, každý by to doufám pochopil - ono není vůbec o co stát, je s tím jenom práce a starosti pak i se zabalením a posíláním atd., a ještě nakonec riskuješ, že pak nějaký dobrák řekne, že seš vydřiduch, protožes na tom trhnul třeba dvě tři stovky ("výdělek" dejme tomu 200 Kč za několik hodin vlastní tvůrčí práce plus nutná režie k tomu).

V tom případě, neměl bys alespoň nákres (rozvinutý tvar) s kótama pro eventuální zdejší zájemce o samovýrobu?







 
P.S. - jen pro jistotu

Ptám se nezištně opravdu za ostatní, hlavně za bahňáky, ne za sebe - na svém motardu WR 250X ježděném podobně jako třeba na čoprkrujzrech nebo na naháčích výhradně po "čistých" silnicích jsem ten šusplech nepotřeboval a proto jsem si ho nevyráběl ani nikde nesháněl.
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.11.2014 v 16:23 | Nahoru | #2
Dovi> zdar dovi.ako som čítal článok od kardifa tiež ma napadlo sa ho spýtať na vyrobenie krytu aj pre moje WR-ko,ak by mal kardif záujem hlásim sa ako druhý na kryt motora
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8347 17.6.2024 v 20:44 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist