paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

16.9.2014 v 09:12 | Nahoru | #1

Dovi píše:  
J

Můžu to potvrdit, taky mi to v servise říkali, že se čerpadlo přidírá. Loni se mi to stávalo pořád. Od loňského podzimu přidávám aditivum Vif do benzinu. Aditivum zvyšuje mazivost benzínu95 Poměr 1:1000 - možná trochu víc a mám klid. Přestalo mi to dělat. Nechával jsem to schválně ve vedru na sluníčku a mám zatím pokoj - vřele všem doporučuji. 500ml v plechovce stojí cca 250Kč.

 
K tomu moje (Doviho) 2 poznámky:

1)
Osobně to vyzkoušeno nemám - prodávám, jak jsem koupil...

2)
Mohlo by to fungovat s jednou případnou výhradou - při vyšších koncentracích aditiva by u běžných motocyklů (s mokrou spojkou) mohlo v některých případech eventuelně docházet k prokluzu spojkových lamel.

 

 


nějak nechápu souvislost mezi aditivem do benzínu a prokluzem lamel.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

16.9.2014 v 09:46 | Nahoru | #2

novej píše: nějak nechápu souvislost mezi aditivem do benzínu a prokluzem lamel.


Uff, já taky nechápu, co jsem to tam napsal za kardinální hovadinu!

Samozřejmě to je totální kravina a jediným vysvětlením toho úletu je pro mne to, že jsem ten příspěvek sepisoval v rychlosti mezi jinými úkoly a tu poznámku jsem tam vrazil ještě dodatečně na poslední chvíli před odesáním příspěvku - nějak se mi asi přitom v podvědomí spojila aditiva do paliva s aditivy do oleje... Holt rychleji jsem psal než přemýšlel. Nebo naopak. Mea culpa, mea maxima culpa.

Omlouvám se tedy a upřímně děkuji za pozitivní konstruktivní kritiku
A opravuji předchozí příspěvek. 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8347 17.6.2024 v 20:44 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist