paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.8.2014 v 14:28 | Nahoru | #1
Petr-Huska> Já to chápu tak, že to R jenom ukazuje, kolik km bylo ujeto na rezervu, ale neznamená to, že se musela nádrž vycucnout až do dna. Je to nájezd km a k tomu se přičtou ještě ty km ujeté na rezervu (takže 197 + 61 km), pak ta spotřeba vychází. Spotřeba mi přijde přiměřená plynulému jízdnímu stylu a dosahovaným rychlostem. Já sám jezdím s YBR podobně, akorát vzhledem k menšímu objemu ještě pomaleji a spotřeba je pak menší než má ta Babetta.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.8.2014 v 19:52 | Nahoru | #2

Petr-Huska píše: To dojíždíš až do zastavení,že [...]???


Nikoliv. Samozřejmě že nevyjíždím nádrž až do dna.

Nejsem cvok, abych zbytečně a jen tak z plezíru nebo z blbosti huntoval palivové čerpadlo jeho přehříváním (neochlazováním okolním benzinem v nádrži) a nakonec ještě jeho během naprázdno, a k tomu navíc abych nasával případný usazený kal na dně a zanášel si tím bordelem palivový filtr a vstřikovací jednotku.
Nehledě už ani na to, že člověk, který by toto prováděl, by pak vždycky musel buďto tlačit mašinu několik kilometrů k nejbližší pumpě, případně s sebou vozit kanystr nebo PETku s benzinem pro dotankování někde v poli a nouzové dojetí nebo volat přítele na telefonu...

.
.
.

Twinshot píše: Petr-Huska> Já to chápu tak, že to R jenom ukazuje, kolik km bylo ujeto na rezervu, ale neznamená to, že se musela nádrž vycucnout až do dna.


Ano, přesně tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8347 17.6.2024 v 20:44 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist