Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Ona ta Kawa taky není z nejlehčích a všude jsem četl, že má celkem měkký podvozek a tak se bojím zda bude s mejma 100kg fungovat.
No co nikam nepospíchám tak budu koukat a rozmejšlet. Na jednu stranu je fajn ušetřit dost peněz proti novýmu AJPu, ale zase bych neměl to co přesně chci.
Test jsem četl, ale nějak z něj nejsem moudrej pořád se točí okolo tratí a to mě nezajímá.
Skalik píše: nechci nic jinýho než nenáročný enduro, protože na silnici mám litrovej nesmysl. Chci něco, na co dám pořádný gumy a tankovat to budu z kanystru v garáži. Bydlím na vesnici, takže se asfaltu můžu úspěšně vyhejbat. Ale nechci ostrou, protože se nehodlám likvidovat servisní náročností.
Vypadá to, že víš, co chceš, a víš taky, proč to chceš...
Takže - v podstatě - jestli s tím najedeš za barákem na polňačku a pak už vždycky jen dál a dál do těžšího terénu, a přitom na silnici s tím vyjedeš jednou za 2 roky cestou na STK a zpět, tak právě to více terénně zaměřené, ale přitom stále ještě civilní "Ale Jede Pěkně" by asi mohlo být ideální.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8281 | Dnes v 03:14 SuperSic58 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |