Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Betko píše: Dovi> nejaky velky off road nejazdím, no lepšie vyzerá moto s nedoškriabaným krytom, ja mám skôr hlboké ryhy ako škrabance... ale vďaka za odpoveď.
OK, rozumím, ale kdybys nechtěl kupovat zbytečně drahý nový kryt (jako že logicky nechceš) a přitom nějaký levnější z druhé ruky bys v dohledné době nesehnal, tak zkus ještě zvážit možnost jeho vytmelení a přelepení vhodnou tepluodolnou folií...
Pro inspiraci se mrkni třeba na práci kolegy "berry78", který si dotváří WRko k obrazu svému:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=92029
Odstrojené WéeRko:
Vaření díry po klapce EXUPu:
Tady to brzdil katalyzátor:
Nové polepy:
Karbonová folie na krytu výfuku:
Okénka:
Úprava komor:
Termopáska na svodu:
Koncovka s homologací:
P.S.
Pro jistotu upozorňuji, že copyrighty do obrázků automaticky vkládá server Motorkáři.cz, ovšem autorem úprav WR250R i dokumentárních fotografií je kolega berry78 z výše uvedeného odkazu - já jsem jenom udělal výřezy a začistil pozadí některých obrázků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Díky ... Berry
Stránka výrobce: http://shop.12ocloc...ct&product_id=59
nastavuje se buď podle změny rozměru gum a sekundáru a nebo že si odchylku přesně změříte dle GPS .. kalkulátor je tady:
http://www.12oclocklabs.com/sdrd_calc.htm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 288, 289] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8661 | Včera v 11:11 Palomoto |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 17 | Včera v 10:25 Deadman |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |