Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Dovi : jakou máš zkušenost s těma originálníma gumama na Rku ? tuším že to jsou Bridgestone TW 301 a 302.
Naposledy editováno 13.05.2013 15:20:46
wario píše: Dovi : jakou máš zkušenost s těma originálníma gumama na Rku ? tuším že to jsou Bridgestone TW 301 a 302.
Ano, byly (jsou) tam origo Bridgestony.
Typ Ti přesně neřeknu. Ne že bych nechtěl, ale moje bílý WRRko uz mi bohužel neříká pane...
Důvod viz o pár příspěvků výše. Škoda, to je holt život.
Co se jízdy po silnici na těchto gumách týče, nemohl jsem si vůbec stěžovat - viz podrobný příspěvek z 15. 12. 2012 v 17:40 na 2. straně tohoto vlákna...
Jinak v terénu jsem za ten krátký čas loni nestihnul WR250R ani jen v náznaku provětrat, a letos hned při odzimování šla Bilá do dobrých rukou mladšiho a mnohem více off-roadově zaměřeného jezdce než jsem já.
wario píše: krom předního blatníku budou na R a X plasty stejný , z ničeho jiného na to plasty nepůjdou
Člověče, řekl bych, že dokonce i ty přední blatníky jsou snad asi taky stejný...
Teď už sice nemám přímé srovnání, ale co si pamatuju, tak se mi jevily úplně identický.
K tomu enduru WR 250R ten přední blatník vzhledově i funkčností pasuje myslím velmi dobře, ale ten samý blatník použitý na motardu WR 250X už je trochu míň estetický.
Optimální přední blatník na motardu by možná nemusel být tak velký a mohl by být i trochu níž, aby ta mezera mezi blatníkem a menším (17 palcovým) motardovým předním kolem nebyla tak velká.
Ale je to na tom výborném WRku vlastně úplná prkotina; na funkci rostlináře to nemá žádný vliv...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8262 | Včera v 00:15 Kohlstein |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |